Spiralmind 19.08.2003 22:22:02 | |
---|
Sori jos tästä aiheesta on jo juttua mut ku haku ei toimi.. Eli mikä ois hyvä(/paras) säröpedaali metallisäröön? Ku mulla on tollanen PRX 902-vahvistinemulaatiopedaali (ja oikee vahvistin heti ku lompakko antaa myöten) ja siin on kyllä loistavat soundit, mutta ei siitä mitään hevijytinää lähe, enemmänkin semmosta blues-meininkiä.. Ja tiedän että Bossin MetalZone on se yleinen, mutta mitä olen sampleja kuunnellut niin jotenkin vähän suhisevan olonen.. Mitä muita vaihtoehtoja ois? Ja mitä kaikkia jotku heviyhtyeet käyttää? |
PuNkKi 19.08.2003 22:28:36 | |
---|
Bossin Mega distorition:i on ainakin yks.. tai ainakin semmonen mistä mun mieleiset metalli särötkin löytyy... ja suht edullinenkin uutena saa johkin 60-70euroon Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
booster 20.08.2003 07:41:36 | |
---|
Tri-Metal on kyllä hyvä sellaiseen totaaliseen lytättyyn mättösäröön, lisäksi purkki on _erittäin_ hiljainen. Ei mitään kohinaa vaikka säröä on ihan saatanasti. Shoot me again, I ain't dead yet! |
Spiralmind 20.08.2003 22:21:51 (muokattu 20.08.2003 22:22:12) | |
---|
Tök. Kellään tietoa tosta Rocktronin uudesta Metal Planetista? |
Deranged 22.08.2003 10:52:44 | |
---|
Jos jostain löydät Korgin ds104 Hyperdistortion -pedaalin niin kokeile. DODin FX86B Death Metal on kanssa asiallinen (tai nimenomaan helvetin asiaton, suorastaan töykeä..), mutta Korg on jostain syystä jäänyt asumaan meille, ehkä monipuolisuutensa ansiosta. Ja mehukas, munakas, täyteläinen, resonoiva, raaka komppisärö irtoaa heti. Ei mitään surkeaa lead-pihinää vaan se GRRROAAARRR! Sori, innostuin. Mutta niin se on. |
mathias 22.08.2003 11:36:03 | |
---|
Marshall Jackhammer JH-1. Minä ainakin tykkään todella paljon. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Joku täällä mussutti että Maidenin pojjaat olis joskus käyttäneet TubeScreameria? Pitääkö paikkaansa? Siis silleen särökanavan päälläkö, hä? Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |