arancia 19.08.2003 16:55:17 | |
---|
Juu torstaina ovat nahkiaiset edessä ja uimaräpylät pitäisi jostain saada. Itse mietin että tarjoustalosta tai vastaavasta voisi löytää halvat sekunda uimaräpylät. Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisin uimaräpylät? Asenteella siitä selvitään.. |
Bassballs 19.08.2003 17:32:55 | |
---|
Et varmaan mistään... Tuohon kysymykseen tuskin kukaan osaa vastata, näillä sivuilla nääs.. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
vaiktutus 19.08.2003 19:37:38 | |
---|
Minulla on uimaräpylät, jotka on ostettu halvalla Kyprokselta. Täältä Suomesta löytyy jostain urheilukaupasta, mutta niillä onkin sitten hintaa. Mutta tuskin se niin hirveää on vaikka et pistäisikään räpylöitä jalkaan. "Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind |
arancia 19.08.2003 20:48:34 | |
---|
Räpylät löyty jonkun tutun kautta joka yritti myydä räpylöitään pilkkahintaan pois. :) Asenteella siitä selvitään.. |
Bacchus 19.08.2003 23:46:43 (muokattu 19.08.2003 23:48:31) | |
---|
Räpylät löyty jonkun tutun kautta joka yritti myydä räpylöitään pilkkahintaan pois. :) Vastustan! Pois tuollaiset hölmöt perinteet kuin nahkiaiset. Pistävät nyt ihmiset vieläpä hankkimaan kaikennäköistä turhaa, mm. uimaräpylöitä!, sen vuoksi että voidaan hassutella yhdessä ja luoda ryhmähenkeä. Nahkiaiset on niille, jotka ei muuten uskalla tehdä mitään erilaista tai outoa, heille pitää järjestää erinäinen tilaisuus missä voidaan yhdessä olla erilaisia, elikkä samanlaisia. Näin. EDIT: Niin, tämä ei ole katkeruutta, minua ei kiusattu nahkiaisissa, enkä nauttinut muiden nöyryyttämisestä orjuuttajina. Mitä hauskaa on "nöyryyttää" ketään kun nöyryytettävä on vapaaehtoisesti mukana, eihän siinä ole mitään järkeä. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Bacchus 19.08.2003 23:53:28 | |
---|
Vastustan! Pois tuollaiset hölmöt perinteet kuin nahkiaiset. Pistävät nyt ihmiset vieläpä hankkimaan kaikennäköistä turhaa, mm... Oh, mitä helvettiä mä selitän? "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
riff69 20.08.2003 09:53:39 | |
---|
parhaat uimaräpylät saa kun teippaa varpaat yhteen, voi ne tietysti ostaa jostain harrasteliikkeestä... kuolema kuittaa univelat |
KimmoStasi 20.08.2003 16:57:47 | |
---|
Juu torstaina ovat nahkiaiset edessä... Tajusin että joku kotimainen simputusriitti on kyseessä, mutta kiinnostais tietää että minkä alan ahjossa on Nahkiaiset? taking a dump in a moving Oldsmobile really gives you an impression of very high velocity… |
arancia 20.08.2003 17:09:41 | |
---|
Tajusin että joku kotimainen simputusriitti on kyseessä, mutta kiinnostais tietää että minkä alan ahjossa on Nahkiaiset? Täällä ainakin lukiossa on perinteenä nahkiaiset. Lukion ekaluokkalaisia siis pistetään hieman "halvalla". Asenteella siitä selvitään.. |
Bassballs 21.08.2003 09:18:27 | |
---|
Täällä ainakin lukiossa on perinteenä nahkiaiset. Lukion ekaluokkalaisia siis pistetään hieman "halvalla". Oletko panemassa halvalla, vai pantavana halvalla? Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
arancia 21.08.2003 16:26:40 | |
---|
Oletko panemassa halvalla, vai pantavana halvalla? Minua pannaan/pantiin halvalla. :) Ensi vuonna sitten minun vuoro panna muita halvalla. Asenteella siitä selvitään.. |
Bassballs 21.08.2003 16:31:10 | |
---|
Minua pannaan/pantiin halvalla. :) Otit loan niskaan riemumielin, kuten kunnon opiskelija. Me jouduttiin silloin kolme vuotta sitten ryömimään alkkarit päässä kauppojen lattialla...oli tosi "päheetä!" ..vaikka meilläpäin siitä ei käytetä niin typerää nimeä, kuin "nahkiaiset". Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
arancia 21.08.2003 16:37:58 | |
---|
Otit loan niskaan riemumielin, kuten kunnon opiskelija. Me jouduttiin silloin kolme vuotta sitten ryömimään alkkarit päässä kauppojen lattialla...oli tosi "päheetä!" ..vaikka meilläpäin siitä ei käytetä niin typerää nimeä, kuin "nahkiaiset". Milläs nimellä teillä päin kyseinen tapa kulkee? No, saimme mekin kulkea sukkahousut ja alushousut päässä ja pitkätkalsarit ja kokouimapuku päällä.. Jotkut sentään pääsivät soittamaan ilmakitaraa koulun eteen. ;) Naamakin oli suhteellisen mielenkiintoisen näköinen, näytti kun ala-asteelainen olisi juuri oppinut meikkaamaan. Aamulla ensimmäiseksi koin nahkiaisten ihanuuden kun kaverit ylemmiltä luokilta teippasivat minut kiinni bussin penkkiin... Asenteella siitä selvitään.. |
Milläs nimellä teillä päin kyseinen tapa kulkee? Sivistyneesti: Teeilta. Meilläpäin tämä pakollinen pienokaisten moukuttaminen tehdään enemminkin sanallisesti ja psykologisesti. Tarkoitus on lähinnä kylvää hyvää mieltä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
arancia 22.08.2003 16:20:36 | |
---|
Sivistyneesti: Teeilta. Meilläpäin tämä pakollinen pienokaisten moukuttaminen tehdään enemminkin sanallisesti ja psykologisesti. Tarkoitus on lähinnä kylvää hyvää mieltä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Meillä päin ideana on että ykkösesti tehdään "koulun jäseniä", jos asian nyt noin voi sanoa. Onhan tuo täysin leikkimielinen tapahtuma ja kukin osallistuu oman mielensä mukaan. Ja olihan tuo jopa ihan hauskaa.. Asenteella siitä selvitään.. |