Virtuoosi 14.08.2003 22:40:44 | |
---|
Missäköhän mahtaa olla vika kun kortin muistiin laitetut sf2 äänipankit ei pysy muistissa kun koneen käynnistää uudestaan? Tilalle ilmestyy 2:n mekan GM pankki vaikka oon tietääkseni poistanut sen jo koneelta. Eipä se muuten haittaa, mutta on vain tympeää käydä pistämässä ne sinne aina uudestaan ja uudestaan. Onkohan vika kortin ajureissa?? |
karkki 15.08.2003 10:57:29 | |
---|
Mitähän softaa mahdat käyttää? Sonarissa pankit sain pysymään käytössä siten, että tein ja talletin oman pohjan, projektin, jossa haluamani pankit oli määrätty tuottamaan rumpu- ja bassosoundit. Tätä ennen ne joutui joka projektia varten kaivamaan uudestaan esiin. Kokeile hakua, Soundfonteista on puhuttu tällä alueella useasti. |
Wuf 15.08.2003 11:02:54 (muokattu 15.08.2003 11:04:12) | |
---|
Missäköhän mahtaa olla vika kun kortin muistiin laitetut sf2 äänipankit ei pysy muistissa kun koneen käynnistää uudestaan? Tilalle ilmestyy 2:n mekan GM pankki vaikka oon tietääkseni poistanut sen jo koneelta. Eipä se muuten haittaa, mutta on vain tympeää käydä pistämässä ne sinne aina uudestaan ja uudestaan. Onkohan vika kortin ajureissa?? Tuttu ongelma. Jos et voi määritellä bankkeja sekvensseristä, niin kannattaa ensiksi tsekata ohjauspaneelista (audio hq) että GM-bankki on vaihdettu 'synth' - kohtaan (näin siis jos tuo toimii samoin kuin audigyssä). Options-välilehdestä kannattaa laittaa 'soundfont cache' niin isolle ettei se ainakaan niitä soundbankkeja muistin vähyydestä pudottele. Parhaiten nuo asetukset pysyvät, kun ne laittaa esim. Cubasen def.alliinn tms. sekvensserin defaultteihin, jolloin ne ladataan aina ohjelman käynnistyksen yhteydessä. Jos ei vieläkään auta, niin ajurien päivittämistä voisi kokeilla. Uudet ajurit ovat yleensä muutenkin hyvä juttu. "50,000 Coyotes Can't Be Wrong." |
Virtuoosi 15.08.2003 16:52:01 (muokattu 15.08.2003 17:06:16) | |
---|
Mä käytän n-trackia ja Evolution midiä, eikä niissä saa määriteltyä ladattavia pankkeja. Että ne on pakko määritellä Audiohq:lla. Ohjauspaneelissa äänen ominaisuuksissa on oletuslaitteena SB live Synth A. Ja muistiakin on varattuna tarpeeksi (50 mb). Käytössä on uusin versio ajurista. Eikä äskeen ainakaan fontit pysyny muistissa kun kokeilin käynnistää koneen uudelleen... Rämpytes föliyhyn ja hyppööhin |
Kokeile tätä: 1. osta ruuvimensseli 2. ruuvaa äänikortti irti 3. heitä kortti seinään 4. hakkaa kortti moukarilla säpäleiksi 5. osta uusi PAREMPI äänikortti Jos tuokaan ei auta: 6. hanki elämä Jo nyt on kumma. Noin yksinkertaaselta vaikuttava "ongelma" jää ratkaasematta. Pitääpäs kokeella seuraavaksi MB:n toimitusta... :o) -Ristus notta mä pian sanon- |
Ukko 23.08.2003 16:28:51 | |
---|
Jos ei tämän parempia neuvoja osaa tarjota, olisi varmaan parempi pitää "viisautensa" ihan vaan omana tietonaan. Kyllä täällä pitää voida ihmisten asiallisesti kysyä neuvoa pulmiinsa ilman että joku moukka hattuilee. Neuvo on ihan asiallinen kun puhutaan peliäänikorteista korteista. |
kamara 25.08.2003 11:09:07 | |
---|
Jos ei tämän parempia neuvoja osaa tarjota, olisi varmaan parempi pitää "viisautensa" ihan vaan omana tietonaan. Kyllä täällä pitää voida ihmisten asiallisesti kysyä neuvoa pulmiinsa ilman että joku moukka hattuilee. Luulempa että tuttavani Virtuoosi on tottunut huumoriini sen verran parin vuoden aikana, jonka ollaan soiteltu samassa "pändissä", että ei välitä moisista vitsauksista. Ja jos ollaan tarkkaavaisia voi tekstistäni päätellä notta mulla on sama ongelma fonttien kanssa. Et silleen. -Ristus notta mä pian sanon- |
karkki 25.08.2003 14:51:16 | |
---|
Luulempa että tuttavani Virtuoosi on tottunut huumoriini sen verran parin vuoden aikana, jonka ollaan soiteltu samassa "pändissä", että ei välitä moisista vitsauksista. Jahas, en tiennyt teidän olevan tuttuja keskenänne. Luulin, että keljuilet tuntemattomalle ihmiselle. Jatkakaa sitten samaan malliin. Ja jos ollaan tarkkaavaisia voi tekstistäni päätellä notta mulla on sama ongelma fonttien kanssa. Et silleen. Jaa, sitäkö se oli. Ajattelin sinun haluavan murjaista meitä muita m.nettiläisiä vielä huonoiksi neuvojiksi. Älä välitä, en ole ennenkään ymmärtänyt pohjalaisia (jos nyt tulkitsin edes allekirjoituksesi oikein). |
kamara 25.08.2003 21:09:48 | |
---|
Jaa, sitäkö se oli. Ajattelin sinun haluavan murjaista meitä muita m.nettiläisiä vielä huonoiksi neuvojiksi. Älä välitä, en ole ennenkään ymmärtänyt pohjalaisia (jos nyt tulkitsin edes allekirjoituksesi oikein). En välitä. Moon jo tottunu siihen notta mun vitsit sum'muut sukkeluuret käsitetähän väärin. Mistäs niin päättelet notta moon pohojammaalta :o) -Ristus notta mä pian sanon- |
Virtuoosi 03.09.2003 10:56:05 | |
---|
En välitä. Moon jo tottunu siihen notta mun vitsit sum'muut sukkeluuret käsitetähän väärin. Joo, Kavereita ollaan.. Löysin itte netistä dos pohjaasen ohjelman, josta löytyy apu tähän joka päiväiseen pankinlataus sessioon. http://www.hammersound.net/hs_software.html#SF2LOADEn oo itte vielä päässy testaamaan ohjelmaa, mutta siellä sivuilla oli hyvät ohjeet ohjelman käyttämiseen!! Näytti aiva pätevältä ohjelmalta. Rämpytes föliyhyn ja hyppööhin |