Aihe: The darkness
1 2 3 4 520 21 22 23 24 25
Marizka69
15.02.2006 20:27:29
Miusta the Darkness on hyvä bändi mitä ny toi ääni vähä nousee välillä falsettiin..:D
Paavolla meni kymmenen vuoden naurut hukkaan ku se vasta äsken tajus että sellasen sanan ku "keskusta" lopussa on sana "kusta" x]
Marizka69
15.02.2006 20:29:19
siis tarkotan Justinin ääntä ;D
Paavolla meni kymmenen vuoden naurut hukkaan ku se vasta äsken tajus että sellasen sanan ku "keskusta" lopussa on sana "kusta" x]
aarghto
16.02.2006 00:32:23

Miusta the Darkness on hyvä bändi mitä ny toi ääni vähä nousee välillä falsettiin..:D

Sehän on juuri parhautta.
päteminen ja ruikutus. mind the gap.
entropia
16.02.2006 16:28:19
radio cityssä voi voittaa rokkipassin the darknessin keikalle. Muuten se ois ihan ookoo, mutta toi rokkipassi-nimike on ihan typerä. Ei se oo mikään passi. Se on normaali lippu keikalle. Sen pitäisi olla Rokkilippu tai joku vastaava. Tosta Rokkipassista saa ihan sellaisen käsityksen, että kyseessä on oikeasti joku passi, jolla pääsisi esim. tapaa bändiä, mutta ei. Backstage pass, juu ei oo sellanen myöskään. Rokkipassi on vain lippu. Mitään hyötyä sellaisesta. Prkl.
Fuck Light, let there be Darkness! - One way Ticket to Hell...And Back! kaupoissa 28.11.05 o/
Vainhaalee
17.02.2006 15:44:28
toi rokkipassi-nimike on ihan typerä.

Totta... Voittais edes jonkun tapaamisen yms... Noh..

Kuka muuten tulee lämppäämään? Onko hajuja?
Det wörks?
entropia
17.02.2006 17:18:25
Lämppäristä ei ole vielä virallista tietoa. Ainoa mikä on vissiin sillee "semi-virallista" tietoa on se, että The Ark joka oli lämppäämässä nyt UK-kiertueella EI lämppää Suomessa.
Fuck Light, let there be Darkness! - The darkness 7.03.2006 Jäähalli. Be there!
Aksu89
17.02.2006 19:01:05
Hyvä että lippuja on mennyt kaupaks, ettei tarvitse yksin kentällä pönöttää. Sinne siis!
gogo
24.02.2006 15:56:31
katsoiko kukaan tuomas ja juuso experience:iä eilen 23.02.06? mä missasin sen, mut frendi sanoi et ne sanoi jotain, että ensi viikolla The Darknessin haastattelu. Mietin, että onkohan se nauhoitattu haastattelu vai onko ne vieraina? kellään mitään tarkempaa tietoa?

Enpä tarkemmin tiedä, tuskin ne sentään vieraina ovat kun tulevat Suomeen siitä viikon päästä keikalle. Tai mistäs mä mitään tiedän..

Kuulin kyllä kanssa että viikon päästä on haastista luvassa.
oksettaa.
Mustikkamuffinssi
24.02.2006 15:59:35
Joo. Keikka lähestyy ja innolla odotetaan. Kuinkakohan pitkää keikkaa sieltä on luvassa? Levyiltä löytyy materiaalia se 70min yhteensä, ja sinkkujen b-puolia on aika reilusti. Välispiikkeihinkin menee luultavasti oma aikansa. Onko tuosta lämppäristä mitään tietoa?
Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. kalamies#45 >-)))>
entropia
24.02.2006 17:03:10
Enpä tarkemmin tiedä, tuskin ne sentään vieraina ovat kun tulevat Suomeen siitä viikon päästä keikalle. Tai mistäs mä mitään tiedän..

Mä itse asiassa pohdin kanssa että tuskin ne vieraina on, mutta sitten katoin omaa kalenteria ja huomasin että niillä on sitä torstaita edeltävä iltana konsertti Oslossa ja perjantaina keikka Ruotsissa Gothemburgissa. Eli miksi ei? :) TD:n pojat viihtyy Suomessa eli ei ois mikään hullu ajatus se et ne tulis käymään siinä välissä täällä :D no, mutta...who knows. Ehkä ne ei kuitenkaan :D
entropia
24.02.2006 17:09:49
Joo. Keikka lähestyy ja innolla odotetaan. Kuinkakohan pitkää keikkaa sieltä on luvassa? Levyiltä löytyy materiaalia se 70min yhteensä, ja sinkkujen b-puolia on aika reilusti. Välispiikkeihinkin menee luultavasti oma aikansa.

Mä olin seuraa nyt keikkoja UK tourissa ja ne veti:

Knockers
One way ticket
Is it just me?
Black shuck
Growing on me
Dinner lady arms
Get your hands off my woman
Love on the Rocks with no ice
Love is only a feeling
Seemed like a good idea
Blind man
Givin' up
I believe in a thing called love
Friday night
Girlfriend
Hazel Eyes
English country Garden
Bald

suunnilleen tossa järjestyksessä. Aloittivat kyllä Knockersilla ja lopettivat Baldilla. Ei soittanu B-puolia. Toisaalta, tuskin ne vetää ihan samalla tavalla.
Mustikkamuffinssi
24.02.2006 19:47:58
Mä olin seuraa nyt keikkoja UK tourissa ja ne veti:

Knockers
One way ticket
Is it just me?
Black shuck
Growing on me
Dinner lady arms
Get your hands off my woman
Love on the Rocks with no ice
Love is only a feeling
Seemed like a good idea
Blind man
Givin' up
I believe in a thing called love
Friday night
Girlfriend
Hazel Eyes
English country Garden
Bald

suunnilleen tossa järjestyksessä. Aloittivat kyllä Knockersilla ja lopettivat Baldilla. Ei soittanu B-puolia. Toisaalta, tuskin ne vetää ihan samalla tavalla.

Joo. No eipä tuosta settilistasta puutu kuin kaksi levyjen biisiä jos nyt oikein katsoin, ja molemmat kohtuu heikkoja biisejä vielä. Hyvältä siis vaikuttaa. Toisaalta toivon, että soittaisivat vaikka Making Outin ja erityisesti Wakerin.
Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. kalamies#45 >-)))>
jussiohman
25.02.2006 03:58:15
One way ticket on alkanut kuulostaa mahtavalta kun sitä on tarpeeksi monta kertaa kuullut radiosta ja mtv:ltä.
kakkaa, herkkuruokaani
Tympee Huttunen
25.02.2006 09:33:25
One way ticket on alkanut kuulostaa mahtavalta kun sitä on tarpeeksi monta kertaa kuullut radiosta ja mtv:ltä.

Musta se kuulostaa paskemmalta kerta kerralta. Kappaleeseen kyllästyi todella helposti. Tulee aina skipattua se levyä kuunnellessa.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
entropia
03.03.2006 13:05:31
Seauraava sinkku on Girlfriend. Justin sanoi tämän toissapäivänä Oslon keikalla.
Bonesaw
03.03.2006 13:49:43 (muokattu 03.03.2006 13:49:53)
katsoiko kukaan tuomas ja juuso experience:iä eilen 23.02.06? mä missasin sen, mut frendi sanoi et ne sanoi jotain, että ensi viikolla The Darknessin haastattelu. Mietin, että onkohan se nauhoitettu haastattelu vai onko ne vieraina? kellään mitään tarkempaa tietoa?

Nauhoitettu oli.
Tympee Huttunen
03.03.2006 15:07:49
Alkaa taas kyytien huhuilu keikalle pahuksen bussilakon takia. Miten Helsingistä pääsee nyt yöllä pois? Aivan, tuskinpa bussilla saati junalla. Onko kukaan siis Turun suunnalta keikalle menossa autolla ja kaipaisi kahta keikkailijaa jakamaan bensakuluja?
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
entropia
03.03.2006 21:11:24
Alkaa taas kyytien huhuilu keikalle pahuksen bussilakon takia. Miten Helsingistä pääsee nyt yöllä pois? Aivan, tuskinpa bussilla saati junalla. Onko kukaan siis Turun suunnalta keikalle menossa autolla ja kaipaisi kahta keikkailijaa jakamaan bensakuluja?

TUO on perseestä!! hemmetin bussilakko!
Vainhaalee
03.03.2006 21:22:02
TUO on perseestä!! hemmetin bussilakko!

Totta... Tarjoaisin auttavan käteni, mutta on auto jo täynnä...
Det wörks?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)