Aihe: Roudausloota
1
PnukBassist
23.02.2006 12:40:50

Päivää.

Ostin tuossa viikonlopulla Ampegin V4BH-nuppelin ja nyt sille pitäis saada sitten kunnon loota missä sitä kannella. Joten miten päin kannattais tehdä, säästää ja ostaa mittatilaustyönä tehty parin sadan keissi, vai ruveta askartelemaan paskartelemaan itse semmoinen? Onkos minulla muita vaihtoehtoja tuon laatikon suhteen? Tienatut, saadut ja lainatut rahat on jo menneet että ei ainakaan tähän hätään ole rahaa ostaa ihan tuliterää laatikkoa, mutta kevään/kesän keikkarundeille se paketti pitäis jo olla tietenkin. On tästä aiemminkin ollut ilmeisesti keskustelua, mutta ajattelinpa nyt avata uudelleen tämänkin..

Käsittääkseni Kiepillä oli tuommoinen nuppi ja keissi, joten jos mösjöö Kiepillä sattuu se loota vielä jossain pyörimään niin otappa yhteyttä =)
Ei tullut paskasta konvehtia.
Jalmus
23.02.2006 13:23:31 (muokattu 23.02.2006 13:24:55)
HR Sound. Hyviä laatikoita halvalla!

http://www.hrsound.net/?id=1
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
Kieppi
23.02.2006 21:10:15 (muokattu 23.02.2006 21:13:09)
Herra Kiepin keissi meni nupin mukana, mutta lämmöllä suosittelen Jussi Zengerin Bluescase -firmaa (josta sen aikanaan tilasin).

www.bluescase.com löytyy yhteystiedot. Sinne kannattaa sitten soittaa eikä lähetellä meilejä :) Hyvä palvelu, nopsa toimitus, laadukasta kamaa.

Ampegissa kun ei ole päällä kahvoja (kuten esim. Marshalleissa on), niin suosittelen sellaista "huppu" -mallista casea.

Kannattaa kilpailuttaa, hinnoissa oli melkoisia eroja kun itse aikanaan selvittelin.
paskisti
23.02.2006 23:18:43 (muokattu 23.02.2006 23:19:44)
Yhdyn HR-Soundin (keissit kantaa nimeä HR-Case) laatikoihin. On kestänyt käytössä ja varmaan yhdet halvimmista.
Soittamalla siitä selviää
slapvete
24.02.2006 10:08:09
Kysäisepä Tuuvan Tree:stä, tapio.tuuva@kopteri.net tai 040-7722 038. Muutama case tuolta, hyviä olleet. Todella edullinen, hinta määräytyy ominaisuuksien mukaan.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)