Aihe: Spock's Beard
1
Rattata
04.07.2003 19:05:56
Mitäs tykkäätte? Mun mielestä Snow on yks parhaista levyistä mitä omistan ja uusin Feel Euphoria on kans aivan loistava!
kede
04.07.2003 22:19:00
Onhan se loistava, tänään juuri kuuntelin Kindness Of Strangersia. Harmi että Neal Morse läks :(
kingdom
05.07.2003 04:25:10
Mitäs tykkäätte? Mun mielestä Snow on yks parhaista levyistä mitä omistan ja uusin Feel Euphoria on kans aivan loistava!

Snow on tosiaan aika kova. Joko niiltä tuli uus levy?
See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN!
Rattata
06.07.2003 16:32:32
Snow on tosiaan aika kova. Joko niiltä tuli uus levy?

Kyllä. Suosittelen lämipimästi. Todella hyvä levy.
a-ksu
24.02.2006 19:37:41
Kannattaako siis aloittaa Snow:lla, vai Kenties V:llä?
Soma city ward
24.02.2006 19:42:36
Suosittelisitteko tähän orkesteriin tutustumista tyypille, joka diggaa muuan Dream Theateria ihan kybällä.
Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä.
carnation
24.02.2006 20:21:05
Kannattaako siis aloittaa Snow:lla, vai Kenties V:llä?

Jos noista kahdesta on pakko valita, niin sanoisin että V. Muuten ehkä The Kindness Of Strangers tai The Light ois aika hyvät. Snowissa voi olla aika paljon tavaraa, eikä se mulle itselleni edusta ihan yhtyeen kirkkainta kärkeä vaikka monet sitä ylistävätkin.

Suosittelisitteko tähän orkesteriin tutustumista tyypille, joka diggaa muuan Dream Theateria ihan kybällä.

Vaikkei tämä mitään DT-progemetallia olekaan, niin ehdottomasti suosittelen yhtyettä kaikille hyvästä musiikista diggaaville. Hyvää melodista progrockia. Kuuntele vaikka tosta parit biisit:

http://www.progarchives.com/Progres … ck_discography_BAND.asp?band_id=320
A pharaoh played a merry tune and watched nine cats dance on the moon
OSTAKAA LEVYJÄ!
Progressor
24.02.2006 21:44:39
Minulla on V ja Snow. Hyviä levyjä molemmat. V:n huippukohta on ehdottomasti The Great Nothing, todella hieno kappale. Snow'n tarina on minusta hyvä, ja kokonaisuus toimii, vaikka kakkoslevyllä onkin ehkä hieman tyhjäkäyntiä. Paljon hienoja ja tarttuvia melodioita, kuten edellä todettiinkin.

Muusta tuotannosta olen kuullut vain hajakappaleita, mutta niiden perusteella Nealin lähdön jälkeinen materiaali ei oikein sytytä. Voisi varmaan joskus hommata niitä alkupään levyjä. Nealin soolotkin kiinnostaisivat periaatteessa, mutta Portnoy on minulle vähän arveluttava tekijä.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)