Swamp9 16.02.2006 20:13:39 | |
---|
Joo, eli oon laittanut tän viestin myös tuonne Rumban kotisivuille. Varmoja vastauksia ei ole tullut. Triumph ja Night Ranger ovat kyllä nousseet esille.. lisää apua kaivataan.
Taloyhtiöömme tuli kaapeli-tv kesällä 1986. Meillä alkoi näkyä Sky Channel ja Music Box. Ja vähänkö tulikin sitten katsottua jänniä musiikkivideoita taivaskanavilta. Tuolta ajalta muistuu mieleen monta hienoa musiikkivideota, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa New Orderin True Faith, joka järisytti nuoren pojan maailmaa suhteellisen pysyvästi. Mutta palataanpa nyt tuohon otsikkoon. Joskus tuolloin pyöri jokin omituinen tukkahevi/hard-rock-bändin video jonka juoni meni about näin: Bändin pitkätukkainen laulaja puhuu alussa puhelimeen (biisi ei soi vielä) ja lähtee kävelemään ilmeisesti johonkin sovittuun tapaamispaikkaan. Kun hän kävelee yöllä pimeitä syrjäisiä katuja alkavat jotkin ihmisliskon (!) näköiset oliot seurata häntä. Lopulta mies menee jonnekin kaatopaikan tapaiseen ja alkaa muistaakseni soittaa rumpuja ja laulaa. Sitten liskot tulevat paikalle ja alkavat soittaa mukana. Lopulta paikalle tulee vielä tosi iso lisko joka valtaa rumpupatteriston.. Biisin lopussa laulaja lähtee kävelemään pois ja tapaa oikeat bändikaverinsa. Itselläni ei ole oikeasti mitään hajua siitä, mikä bändi mahtaa olla kyseessä. Biisi ei ollut mikään megahitti, en muista nähneeni sitä enää ikinä vuoden -86 jälkeen. Tämä asia on vaivannut minua pitkään. Eli jos jollain on mitään muistikuvaa ja hajua kyseistä biisistä ja bändistä, niin valaise toki. Auttakaa, olen epätoivoinen. En jaksa enää valvoa öitä! |
Jani The Rock 16.02.2006 20:18:17 | |
---|
Mä muistan tän videon, mutta en tiedä bändiä. Toivottavasti joltakulta löytyy tietoa! Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
-Cale 16.02.2006 21:09:04 | |
---|
Saattais olla Triumph sillä siinä ainaki rumpali laulaa!?! |
Pablo Kigero 16.02.2006 23:16:38 | |
---|
:O Mä en tiedä, mutta mua kiinnostaa :D IMO .. (mitä tarkoittaa IMO?) ? Now it's right, time to roll! |
Fleda 16.02.2006 23:25:17 | |
---|
ei minkäänlaista havaintoa. IMO = In My Opinion Holy fucking cunt on a stick! |
Kilgore Trout 17.02.2006 19:19:49 | |
---|
W.A.S.P. - Scream Until You Like it Voisiko olla? Siinä videossa ainakin oli jotain vihreitä mönkiäisiä. Biisi on tehty Ghoulies II- elokuvaan muistaakseni. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
mr_b 17.02.2006 21:49:18 | |
---|
Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors. |
32788 17.02.2006 22:47:24 | |
---|
W.A.S.P. - Scream Until You Like it We Are Satans People? Saatanan Kirka! |
superfly 17.02.2006 23:18:22 | |
---|
We Are Satans People? We Are Sexual Perverts? "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
MrHands 17.02.2006 23:21:42 | |
---|
Satan's slaughter - Ceremonial Death (answer his every command) ??? |
Kilgore Trout 17.02.2006 23:51:16 | |
---|
We Are Satans People? We ain't sure, pal. No kunhan yritin. Vihreitä mönkiäisiä on siis muissakin videoissa. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
lindo 18.02.2006 13:38:41 | |
---|
Niin ja sitten aikuisten oikeesti: White Anglo-Saxon Protestant. I don't belive anything, if i don't see it first |
Basement 18.02.2006 16:26:22 | |
---|
We ain't sure, pal. We are still practising (Röyhkeästi ryöstetty joltain dudelta) |
Pablo Kigero 19.02.2006 02:07:28 | |
---|
W.A.S.P. Why Ants Sex PööP? Now it's right, time to roll! |
Pablo Kigero 19.02.2006 02:08:32 | |
---|
MUTTA vittu mikäköhän tämä video on? :O Waspi-jutut on vähän off-topiccia, mutta mua kyllä kiinnostaa, että mikä tämä video on!! :D Now it's right, time to roll! |
L.Ruoska 19.02.2006 17:15:34 | |
---|
MUTTA vittu mikäköhän tämä video on? :O Waspi-jutut on vähän off-topiccia, mutta mua kyllä kiinnostaa, että mikä tämä video on!! :D Sama täällä, unohtakaa WASP ja sanokaa mikä video toi on!? |
Swamp9 19.02.2006 18:05:38 | |
---|
Wasphan on aina hyvää, mutta ei kyllä oo toi video, jota nyt etsitään. Triumphin kotisivuilta löytyi sellaista tietoa, että bändin sinkku Somebody's Out There oli pienoinen hitti vuonna 1986. Jos jostain löytyisi kyseinen video... En oo ainakaan Kazaalla pienimuotoisen etsinnän jälkeen löytänyt. Hienoa kuitenkin, että edes yksi ihminen minun lisäkseni on kyseisen videon nähnyt. Ehdin jo aiemmin aatella, että olin kuvitellut koko jutun ;) |
Swamp9 24.02.2006 12:30:01 | |
---|
Höh, sain kuulla että ainakaan Triumphin Somebody's Out There ei täytä edellämainittuja tuntomerkkejä. Noh, etsintä jatkukoon... |
No biisihän oli cover Del Shannonin "Runawaysta". Bändiä en minäkään muista just nyt. Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
Juzzu 24.02.2006 13:07:23 | |
---|
Kuka muistaa Paul Kingin, silloisen MTV:n takatukkaisen juontajan joka yritti myös itsekin luoda uraa. Muistaakseni miehen ainokaisessa "hitissä" äijjät paukutti videossa peltipönttöjä rumpuina jossain kaatopaikalla....? Vai muistakohan ihan väärin. |