sirdickyj 26.01.2006 14:13:29 | |
---|
Ainiin. Tämä ei olekkaan keskustelupalsta vaan paikka jossa itse itsensä korkeammalle oppineisuuden tasolle nimittäneet henkilöt päsmäävät puritaanisella asenteellaan. Hyvä hyvä! En tiedä mitä toi tarkotti, mutta mikä se on se "puritaaninen asenne"? Mielestäni puritaaninen asenne on se, että kaikesta pitäis maksaa, vaikka k.o. ohjelmasta maksaminen ei tuottais itse maksajalle jeniäkään. Sensijaan uudenlaista ajattelua edustaa se, että keikalle tarjoutuva bändi on samalla tilaisuuden järjestäjä, jos soittotilan ja -edellytysten tarjoaja ei halua tätä järjestäjän (je riskinottajan) roolia ottaa. Meidän bändi ei tohon kelkkaan lähtis, ku sen ideakin on olla pelkästään viihdytyskone, joka käy kapakoitsijoiden rahoilla. Me ei siinä promota yhtään mitään, vaan mennään just eikä melkein niillä ehdoilla mitkä yleisö asettaa. Siitä on taide kaukana. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Johnny Buzz 26.01.2006 15:14:04 | |
---|
Ainiin. Tämä ei olekkaan keskustelupalsta vaan paikka jossa itse itsensä korkeammalle oppineisuuden tasolle nimittäneet henkilöt päsmäävät puritaanisella asenteellaan. Hyvä hyvä! Tarkoitin tuolla sitä, että tämä keskustelu ei etene mihinkään tai ainakaan mihinkään rakentavaan suuntaan. Voisi olla paikallaan lopettaa vääntäminen myyntitakuiden oikeellisuudesta tässä ketjussa ja perustaa sille oma ketju vaikka tuonne bänditoiminta tai musiikkibisnes -alueille. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Turkoosista keikkapaikkana. Keskutelu on toki aina suotavaa, mutta pidetään keskustelut oikean ketjun alla. www.soulstab.com
Soulstab live 4.2.2006 @ Bar Mendocino w/ Electric Monk + Special guest: Mastica (from Italy) |
Feggy 26.01.2006 16:15:07 | |
---|
Tarkoitin tuolla sitä, että tämä keskustelu ei etene mihinkään tai ainakaan mihinkään rakentavaan suuntaan. Voisi olla paikallaan lopettaa vääntäminen myyntitakuiden oikeellisuudesta tässä ketjussa ja perustaa sille oma ketju vaikka tuonne bänditoiminta tai musiikkibisnes -alueille. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Turkoosista keikkapaikkana. Keskutelu on toki aina suotavaa, mutta pidetään keskustelut oikean ketjun alla. Jep, varsinkin kun tuolla nyt ilmeisesti ei niitä takuita enää vaadita. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Timi 27.01.2006 19:49:15 | |
---|
Paikka kuin paikka.Mä en tajua vieläkään miksi bändin tai muusikoiden täytyy maksaa että pääsee esiintymään.Se on kuin lähtis huor.....n.Jos on hyvä bändi,musa josta jengi diggaa, luotettavat soittajat,tarkoittaa ettei vedä perseitä olalle keikalla ja kuvittele olevansa suurta Staraa vaikka ei ennes posteljooni tiedä nimeä.Vankka visio(että mä inhoon tuota sanaa)tulevaisuudesta.Täytyy olla muitakin keinoja saada itsensä esille kuin olla noiden saakeli turkoosien tai vaaleanpunaisten kusetettavina.Kyllä minä ymmärrän vanhana konkarina että jos ei kukaan neuvo tai opasta niin pentua viedään kuin pässiä narussa! |
Feggy 27.01.2006 19:54:23 | |
---|
Paikka kuin paikka.Mä en tajua vieläkään miksi bändin tai muusikoiden täytyy maksaa että pääsee esiintymään.Se on kuin lähtis huor.....n.Jos on hyvä bändi,musa josta jengi diggaa, luotettavat soittajat,tarkoittaa ettei vedä perseitä olalle keikalla ja kuvittele olevansa suurta Staraa vaikka ei ennes posteljooni tiedä nimeä.Vankka visio(että mä inhoon tuota sanaa)tulevaisuudesta.Täytyy olla muitakin keinoja saada itsensä esille kuin olla noiden saakeli turkoosien tai vaaleanpunaisten kusetettavina.Kyllä minä ymmärrän vanhana konkarina että jos ei kukaan neuvo tai opasta niin pentua viedään kuin pässiä narussa! Tämä selvä. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
sirdickyj 28.01.2006 02:55:55 | |
---|
Tämä selvä. Niinpä on, ja varsin ammattilaisen suusta tuli tuo avautuminen. Ja hienosti perusteltu. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
porinmatti 30.01.2006 21:48:02 | |
---|
Lopetan lätinät aiheesta tähän.Tulen seuraamaan suurella mielenkiinnolla erään ns. liimataisen pulinaa ja itkua tästä aiheesta.Lopeta musisointi,älä lääkitystä. Aihepiiri oli mulle täysin uusi.Eihän ...tana kukaan itseäänkunnioittava soittoniekka maksa ravintolalle siitä,että saa esiintyä!!! Vähintään "kulutpois"-keikkoja kaikille... -THE END- |
Anonymous-jazz 14.02.2006 21:08:39 (muokattu 14.02.2006 21:09:24) | |
---|
Joo todellakin turha noiden tuolla Turkoosissa on kuvitella saavansa ammattilaisia sinne esiintymään sillä metodilla että bändi maksaa ravintolalle 200 € ja tulee ilmaiseksi esiintymään saaden vain lipputulot. Itse syvästi ihmettelen noiden 2004 toimineiden jazz-jamien loppumista kun alakertahan oli aina täysi. Eikö kalja mennyt kaupaksi kun opiskelijoita oli koko paikka täynnä. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
Feggy 23.02.2006 19:55:52 (muokattu 24.02.2006 15:43:05) | |
---|
No niin, vedettiin viime lauantaina keikka. Ihmiset ystävällisiä, lipunmyynti järjestyi talon puolesta , ei takuita, saatiin liksaakin ihan ok. Vain siivous edelliseltä illlalta oli vähän myöhässä. Edit. asiat sovittiin tarkkaan ennalta. Suosittelen tätä muillekin. Shake some action. |
jussiohman 24.02.2006 03:43:23 | |
---|
No huh. Kuulostaa aika persereiältä koko paikka. kakkaa, herkkuruokaani |
No niin, vedettiin viime lauantaina keikka. Ihmiset ystävällisiä, lipunmyynti järjestyi talon puolesta , ei takuita, saatiin liksaakin ihan ok. Vain siivous edelliseltä illlalta oli vähän myöhässä. Sittenhän mesta on ok. HYVÄ. Näin sen pitää toimia. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Nelikielipiru 24.02.2006 15:31:39 | |
---|
No toivon mukaan ovat muuttaneet toiminta_tapojansa_ mutta mua ei kyllä millään kokoonpanolla siellä enään ikinä tulla näkemään ei edes yleisön joukossa fiilistelemässä koska saan ala-verenpaineeni nousemaan 160een jo pelkästä ajatuksesta. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Simo78 13.03.2006 17:18:16 | |
---|
Meillä keikka tuolla 31.3.2006. Ei mitään takuita, kun esiintymässä 3 bändiä Helsingistä!! Suosittelenkin, että hommatkaa keikka porukalla, irtoa helpommin kuin itsekseen ja ei baari epäile tuleeko jengiä. Ja ainakin mun mielestä kiva soittaa muillekin kuin omille kavereille!! MAINOS!! yhteiskeikka tarjouksia saa heittää osoitteeseen diazjr@hotmail.com Takaisin kyllä järkätään... |
Cucumber? 29.03.2006 18:48:04 | |
---|
Eikös turkoosi ole vaihtanut omistajaa pariinkin otteeseen? Jospa taas? Tai sitten on ollut vielä hiljaisempaa kun ei bändejä ole näkynyt. |
Simo78 04.04.2006 23:36:56 | |
---|
Hyvä paikka soittaa!!! Ehkä omistajat vaihtuneet, ehkä ei. Meillä homma toimi ja hakkaa factoryn mennen tullen... Miinusta, ettei paikan päällä pa:t, joten oma vietävä... |
Heinä 04.06.2006 11:55:57 | |
---|
Mikähän tuon Turkoosin tilanne nyt on? Turkoosissa olisi eilen pitänyt olla alunperin Cold Cold Groundin ja Mala Lunan keikka. Kuitenkin molempien bändien kotisivuille tuli ilmoitus, että keikka peruuntunut ja Cold Cold Groundin sivuilla luki syyksi, että "the reason for that is that Turkoosi has been closed, and we don't know when it will be opened again, if ever". Myöhemmin CCG:n kotisivuille tuli ilmoitus, että keikka pidetään sittenkin, mutta Mala Lunan sijasta CCG:n kanssa soitti jokin toinen bändi. Ollaanko Turkoosia nyt sitten laittamassa jossain vaiheessa kiinni vai mistä tässä on ollut kyse..? |
bonsaicat 06.06.2006 10:29:43 | |
---|
Meillä oli myös puhetta keikan järjestämisestä Turkoosiin ja piti palata asiaan toukokuussa.Menin pari viikkoa sitten käymään, niin paikka olikin kiinni.Ovessa vain lappu, että suljettu omistajanvaihdoksen takia, muu henkilökunta pysyy samana.Muttei mitään tietoa siitä, koska avataan uusiksi. "I enjoy looking like a tart and thinking like a politician"
-Pj Harvey |
tonio 07.06.2006 12:55:46 (muokattu 08.06.2006 11:50:40) | |
---|
Joo, meil oli lauantaina 3. pvä keikka Turkoosissa ja homma toimi paikanpäällä kaikin puolin mainiosti! Ainoa ongelma tos oli toi sekoilu ton aukeamisen kanssa, eli lappu oli luukulla viel muutamia päiviä enemmin, eikä siel vastanut kukaan puhelimeen vaikka sitten oli jo auennut. Sattumalta kaverin kautta kuultiin, että paikka on auki ja sitten mentiin soittelemaan päivän varoitusajalla. Yleisöäkin saatiin paikalle ja aika täynnä se loppujen lopuksi olikin.. Omistaja(t) on tosiaan vaihtunut ja tämä nykyinen omistaja-heebo oli tosi ystävällinen ja homma toimi saatanallisen hyvin! Suosittelen. T Cold Cold Ground |
Janus 07.06.2006 15:40:43 | |
---|
Yleisöäkin saatiin paikalle ja aika täynnä se loppujen lopuksi olikin.. Omistaja(t) on tosiaan vaihtunut ja tämä nykyinen omistaja-heebo oli tosi ystävällinen ja homma toimi saatanallisen hyvin! Suosittelen. Jos toi on status quo, niin ehkä olisi syytä siirtää tää ketju jonnekin, esim. bänditoiminta-palstalle uudella otsikolla ja aloittaa uusi Turkoosi-ketju tälle alueelle. |