DirtyFingers 23.02.2006 21:37:07 | |
---|
Megamanien ja Duck Talesien ja Bionic Commandon säveltäjiä haen, kun en ole niitä saanut selville. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Guitaristi 23.02.2006 21:41:05 | |
---|
Megaman Asiaa. Säveltäjää en tiedä, mutta perkele kun näissä on hienot musiikit. Varsinkin kolmosessa ja kakkosessa. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Kosminen 23.02.2006 21:43:41 (muokattu 23.02.2006 21:48:55) | |
---|
Asiaa. Säveltäjää en tiedä, mutta perkele kun näissä on hienot musiikit. Varsinkin kolmosessa ja kakkosessa. Varsinkin erittäin. EDIT: Eikö niitä tekijöitä tosiaan lue missään alkuteksteissä? Tai lopputeksteissä... heh. Vaikeitakin pelejä kaiken lisäksi. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
DirtyFingers 23.02.2006 21:48:51 | |
---|
Asiaa. Säveltäjää en tiedä, mutta perkele kun näissä on hienot musiikit. Varsinkin kolmosessa ja kakkosessa. Kolmosta arvostan erityisesti, kun se oli ensimmäinen Megaman, jota pelasin. Mahtavat musiikit. Kakkosessa Wilyn ensimmäisten ratojen musiikki on parasta heavyä :D. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Jani The Rock 23.02.2006 22:44:07 | |
---|
Salanimillähän ne mokomat lopputeksteissä esiintyivät... Mutta Capcomin peleissä oli tosiaan parhaat musiikit. Mega Manien lisäksi vaikka Game Boyn Gargoyle`s Quest sisälsi suorastaan selkäpiitä hyytävän upeita melodioita. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Landola59 23.02.2006 22:46:25 | |
---|
Capcomin nettisivuilta? (jos semmoset on) ja totta, Noissa peleissä parhaat musiikit. Myös shadowgate ja track 'n' fieldissä kovat. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
obiwan 24.02.2006 09:32:22 | |
---|
|
DirtyFingers 24.02.2006 09:56:24 | |
---|
"Don't talk to the eyes of a stranger" |
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
noir 24.02.2006 12:58:28 | |
---|
En kyllä osaa moista sanoa. Noissa vanhoissa peleissä on kyllä julmetun hyviä musiikkeja, muutenkin. Ja onhan tuo Rob Hubbard jo jonkinsortin legenda, eikä suotta. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
EnemyAce 24.02.2006 13:01:43 | |
---|
Asiaa. Säveltäjää en tiedä, mutta perkele kun näissä on hienot musiikit. Varsinkin kolmosessa ja kakkosessa. Musta etenkin siellä tohtorin tasoissa kakkos osassa oli tosi jännät melodiat. Sellaiset haikeat ja hämyiset, että mitähän tulevaisuus tuo tullessaan. En tiedä onko Capcomin mutta Giana Sisterssissä oli kyllä kovat tunet. |
Guitaristi 25.02.2006 16:00:16 | |
---|
http://www.vgmusic.com/music/console/nintendo/nes/index-classic.html Sieltä fiilistelemään Midi-muodossa. Olikos NESin Batmankin Capcomin valmistama? Siinä on kanssa loistavat musat, kännyn tämänhetkinen soittari Batman, Level 1-1:D Plussaa linkistä. Aivan mahtavia ovat. Vaikka samanlaista tunnelmaa ei ole kun sillon kädet hiessä puristi NESin ohjainta ja yritti sitä loppupahista piestä :D... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Peoplez 26.02.2006 05:10:52 | |
---|
Capcom rulez 100% ok yeah. En tiedä onko typerää fanittaa jotain pelitaloa mutta niin kuitenkin teen. Ja varsinkin Nes- ja Snes-ajalla Capcomin peleissä oli myös musapuoli rautaa. Nykyäänhän kun tekniikka on "kehittynyt" niin pelimusa tuntuu olevan pelkkää ambient-paskaa tai sitten "oikeaa" musiikkia a' la Grand Theft Autojen soundtrackit. Capcomin viime vuosien paras peli eli Resident Evil 4 ei jäänyt mieleen musiikkiensa osalta. Itse olen viime aikoina kuunnellut Final Fight-katutappelupelien musaa. Aivan kipeän hyviä biisejä ja melodioita! Tässä nyt esimerkki vaikken näistä mideistä tykkääkään: http://www.vgmusic.com/music/console/nintendo/snes/FinalFight6.mid http://www.snesmusic.org täältä taasen löytyy alkuperäisinä monen snes-klassikon soundtrackit kunhan asentaa pluginin winampiin. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Landola59 26.02.2006 12:13:25 | |
---|
Nykyäänhän kun tekniikka on "kehittynyt" niin pelimusa tuntuu olevan pelkkää ambient-paskaa tai sitten "oikeaa" musiikkia a' la Grand Theft Autojen soundtrackit. Ja anteeks mitä? Nyt en ymmärtänyt alkuunkaan. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Brian May jr. 26.02.2006 12:20:34 | |
---|
En kyllä osaa moista sanoa. Noissa vanhoissa peleissä on kyllä julmetun hyviä musiikkeja, muutenkin. Monkey Islandit! Eivät ole Capcomin pelejä tosin, mutta suurin osa on vanhoja ja niissäkin hyvät musat. Vettä! |
Peoplez 26.02.2006 17:55:06 | |
---|
Ja anteeks mitä? Nyt en ymmärtänyt alkuunkaan. Eli. Minun mielipiteeni on että nykypelien musiikki on paskaa. Joko se on tylsää taustamusiikkia tai sitten otetaan soundtrack täyteen ihan "oikeaa" musiikkia kuten vaikkapa näissä viimeisimmissä GTA-peleissä. Eli itse pelejä varten sävelletty musiikki ei enää sytytä samalla tavalla. 10-15 vuotta sitten pelikonsolien äänipiirit olivat suhteellissen kämyjä mutta niistä loihdittiin omaperäisiä ääniä ja tunnelmallisia melodioita. Nykyään kai tekniikka mahdollistaisi kaiken mutta missä ne mieleen jäävät pelimusiikit ovat? "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Jani The Rock 26.02.2006 18:02:04 | |
---|
Eli. Minun mielipiteeni on että nykypelien musiikki on paskaa. Joko se on tylsää taustamusiikkia tai sitten otetaan soundtrack täyteen ihan "oikeaa" musiikkia kuten vaikkapa näissä viimeisimmissä GTA-peleissä. Eli itse pelejä varten sävelletty musiikki ei enää sytytä samalla tavalla. 10-15 vuotta sitten pelikonsolien äänipiirit olivat suhteellissen kämyjä mutta niistä loihdittiin omaperäisiä ääniä ja tunnelmallisia melodioita. Nykyään kai tekniikka mahdollistaisi kaiken mutta missä ne mieleen jäävät pelimusiikit ovat? Pleikkarin Medievilien musat on aika khyylit. Mutta eipä nekään oo varsinaisesti "nykypelejä". Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
noir 26.02.2006 18:50:26 | |
---|
Niin, kaipa se on ollut pelimusiikki aikanaan kuin kirkkomusiikki kultakaudellaan. Joka sunnuntaiksi joku mootsartti vääntänyt kymmenkunta uutta teosta esitettäväksi. Nykyään kolutaan sitä samaa kirjaa läpi, ties monennettako kertaa. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
Swan 27.02.2006 12:45:27 | |
---|
Eli. Minun mielipiteeni on että nykypelien musiikki on paskaa. Joko se on tylsää taustamusiikkia tai sitten otetaan soundtrack täyteen ihan "oikeaa" musiikkia kuten vaikkapa näissä viimeisimmissä GTA-peleissä. Eli itse pelejä varten sävelletty musiikki ei enää sytytä samalla tavalla. 10-15 vuotta sitten pelikonsolien äänipiirit olivat suhteellissen kämyjä mutta niistä loihdittiin omaperäisiä ääniä ja tunnelmallisia melodioita. Nykyään kai tekniikka mahdollistaisi kaiken mutta missä ne mieleen jäävät pelimusiikit ovat? Final Fantasyissä. Tosin tokkopa nekään enää täysin nykypelejä ovat. |
Stain 27.02.2006 16:08:25 | |
---|
http://www.snesmusic.org täältä taasen löytyy alkuperäisinä monen snes-klassikon soundtrackit kunhan asentaa pluginin winampiin. Kiitos linkistä. Miten noita voi tarkemmin ottaen kuunnella? Tiedostothan ovat jotain RSN -nimisiä. It's a bittersweet symphony, this life |