mikkosah 23.02.2006 19:36:49 (muokattu 25.02.2006 13:02:24) | |
---|
Siis hyvässä mielessä!! Tarina: Laitoin tarjouspyynnön kaikkiin ESP:tä myyviin liikkeisiin suomessa kitarasta ESP SV Standard (black). Vastauksina tuli EI OOta, ja tiukkoja tarjouksia kuten 1873€ ja kaupanpäälle kielisetti. Eli aivan naurettavia paitsi Markun musiikki Ky jostain Seinäjoen kupeesta veti ässän hihasta ja sain sen reilusti halvemmalla laukkuineen! Kitaroita löytyi 1 kpl maahantuojalta eli Musamaailmalta. Sovin myyjän kanssa että haen skeban itse maahantuojalta koska asun varaston vieressä, ja myyjä lähettää postitse laskun minulle, jonka maksan viikon kuluessa. Eli kitaraa noutaessani ei tarvitse maksaa tai antaa mitään panttia. Aika kovaa asiakasluottamusta liikkeeltä jossa en ole koskaan asioinut. Naurettavin oli itse Musamaailman (maahantuojan) tarjous kun ei kuulemma voi alentaa käteiskauppanakaan yhtään hintaa tuosta 1873€. Ja vielä sen verran että en saanut noutaa kitaraa tänään koska maahantuoja ei laske yhtään kitaraa ulos ennekuin se on itse tarkastanut sen ja tehnyt kaikki säädöt ym. Tämä on varmaan yksi syy että ESP:n laatu on korkea. Joten yhteenvetona Markun Musiikki Ky on paikka jossa asiakkaita halutaan palvella ja tajoukset ovat todellakin tarjouksia eikä ohjehintoja sekä josta kannattaa ESP merkkiä tiedustella jos on tarvetta. PS:mitenhän saan yöni nukuttua kun on kitaran kuvat silmissä.,.. Let´s go through the wall!!!! |
Thule 23.02.2006 19:40:09 | |
---|
No niin, hieno homma ja onnea tulevan kitaran johdosta! Ja kuviahan saa toki laittaa heti kun maltat niitä ottaa :) Only a Gibson is expensive enough. |
LaXu 23.02.2006 19:44:28 | |
---|
Niin, ehkäpä tarvitsemme tällaisen "hyvät kokemukset musakaupoista" threadin noiden negatiivisten kaveriksi. ;) Joka tapauksessa tuo oli kyllä erittäin jees. |
McNulty 23.02.2006 19:46:36 | |
---|
POHOJAMMAALLA OLLAHA REILUJA NOTTA PERKELE! Pohjanmaalla kyllä sieluni lepää, aina kun käyn sukulaisilla kylässä. Ovat niin rentoa ja huoletonta sakkia. Esim. aikanaan kun siellä maaseudulla traktoria kokeilin (kaupunkilaispoika nääs) ja mäjäytin autotallin seinään niin että rysähti... sukulaiset oli vaan että "paskaaks tässä... korjataan jossain välissä." Ja tottahan se onkin. Eihän maailma sellaiseen lopu. Toista se olisi Helsingissä... ei tarvitse ajaa kuin metrin päähän naapurin autotallista niin heti ollaan kiekumassa ja rääpimässä päätään. Pohojammaa rules! "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
AndyH 23.02.2006 20:02:07 | |
---|
Nottaristus, ollaan kyllä aika lunkia porukkaa! :D Oon yhen kerran käyny Markun Musassa, ja tuli sellanen kuva että jos jotain hankin niin sinne ekana kyselemään. |
*Kitaristi* 23.02.2006 20:05:41 (muokattu 23.02.2006 20:05:50) | |
---|
Tuolta kävin kerran jotain pedaalia ostaas. Muualla hinta oli siinä n.70 luokkaa ja tuolla 65 (listahinta siis) sanoin sitte että maksan 60 euroa niin myyjä on hetken hiljaa ja sanoo sitte "pistetään 55" Ihan reilua mun mielestä |
Lancelot 23.02.2006 20:19:46 | |
---|
Täähän on se jo monessa topicissa esiin tuleva, jo lähes legendaarinen Markun musiikki!! + |
Jankku 23.02.2006 20:22:24 | |
---|
Täytyy ny vähä mainostaa, Minä en missään muualla käykään saati osta mitään kuin Markun Musasta, siellä on todella rento meininki ja kaikki kamat sieltä saa melkein sisäänosto hintaan, olen siellä nyt kohta 10v. asioinut ja sama tahti on jatkunut alusta asti! Suosittelen paikkaa kaikille jotka asuvat 100km säteellä Seinäjoelta... Hell is where the heart is! |
-K- 23.02.2006 20:26:30 (muokattu 23.02.2006 20:29:08) | |
---|
Joo eipä sitä muita musakauppoja tarvitakkaan kuin tuo kyseinen. EDIT: nojoo, kieliä saitenkatalogista toki ostan. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Jag 23.02.2006 20:31:30 | |
---|
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
-K- 23.02.2006 20:33:17 | |
---|
Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
dmntn 23.02.2006 20:39:01 | |
---|
Liike on kyllä huippu! Kaikkihan sitä kehuu. Tosin en oo ostanu ku yhen peukkuplekun tähän mennessä sieltä... Mutta varmasti asioin liikkeessä jatkossakin isolla tai pienellä asialla! (vh) Paskakitaristit #7 |
Lancelot 23.02.2006 20:53:55 | |
---|
|
on se saanut osoitteen koodattua:) Tekis siitä vielä linkin! Kierre olis loputon ja varmasti jäis liikkeen nimi mieleen! Paskakitaristit #7 |
käsi 23.02.2006 21:36:37 | |
---|
markun musiikki on loistava paikka, ostin oman gibsonin sieltä. Ja kaupassa oli kaikkein hienointa se, että myyjä luotti muhun ja sovittiin osamaksu ilman mitään korkoja tms. sain kitaran heti liikkeestä mukaan ja kolme ja puoli kuukautta aikaa maksaa kitaran sinne. Asiaan tietty auttoi se että tunsi tyttöystäväni veljen jostain kaukaa, oli opettanut sille haitarinsoittoa joskus. Mutta hienoa silti että suostui tekemään kanssani kaupan noin. lisäksi paikassa saapi aina kahvia jos käy, vaikka et ostaisikaan mitään. Soittimia laidasta laitaan. Palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. eikä ikinä uskoisi että kun sinne liikkeelle yrittää löytää että se on omakotitalan takapihalle rakennettu mesta, mutta täyttä elämää ja kuhinaa. paljon asiakkaita koko ajan mutta palvelun tasossa ei näy. Ja liikkeen "maskottikoira" on hellyttävä tapaus jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Lancelot 23.02.2006 21:54:02 | |
---|
Pelkkä puljun nimi jo kuullostaa niin sympaattiselta! |
myrtonen 23.02.2006 21:58:01 | |
---|
kovat kotisivut http://www.markunmusiikki.fi/ Sitten hieman uutisia: Suomen curlingjoukkueen olympiamenestyksen johdosta viestintävirasto on määrännyt kaikki internet-domainit, jotka sisältävät sanat "Markku", "uusi", "paavali" tai "niemi" luovutettavaksi Markku Uusipaavalniemen haltuun. Päätöksestä ei voi valittaa. Näiden domainien alle avataan curling-aiheisia sivustoja lähiviikkojen aikana. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
Lancelot 23.02.2006 22:09:07 | |
---|
Heh:) Markku Uusipaavalniemi on ilmeisesti tällä hetkellä suosituin hakusana Suomessa:) ainakin menee seksi -sanan ohi! |
koponen 23.02.2006 22:23:31 (muokattu 23.02.2006 22:49:12) | |
---|
------- Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
mamelukki 24.02.2006 12:01:17 | |
---|
Markun Musiikin MARKKU on ammatiltaan muusikko. Sen kertoo viimeistään se, ettei kaveri koskaan oppinut lukemaan nuotteja xD Joo tosiaan, en oo parempaa palvelua saanu missään muussa liikkeessä millään alalla. Muistan, kun ensimmäisen kerran huollatin kitarani siellä. Sovittiin että tulen viikon päästä hakemaan, kun satuin olemaan maisemissa, ja itse Markkuhan tarjosi minulle tuoksi ajaksi lainaksi kitaraa, "ettei tarvitse viikkoa ilman olla". Kaiken rumpuihin liittyvän olen tuolta ostanut, ja koko viime kesän tilin kulutin myös sinne. Ja täytyypä pitää tuo SV-tarjous mielessä, on se pirun hieno meisseli... |