stratocaster 21.08.2003 21:56:07 | |
---|
Kannattaisko ostaa Peaveyn 50 wattinen putkivahvari? 310 euroo.. Minkälaiseen soittamiseen toi sopii? Mallia en tiedä. Sen tiedän että kaks kajaria ja 50 wattia. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
PuNkKi 21.08.2003 21:58:53 | |
---|
Kannattaisko ostaa Peaveyn 50 wattinen putkivahvari? 310 euroo.. Minkälaiseen soittamiseen toi sopii? Mallia en tiedä. Sen tiedän että kaks kajaria ja 50 wattia. Hmm, peaveyn 50w putkipeli? tuohon hintaan? ootko varma että nyt on putkipeli kyseessä...? ja enempi osaisi neuvoa kun tietäisi hieman mallia mutta peaveyn nupit/combot kyllä sopii aika moneen... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
stratocaster 21.08.2003 22:18:13 | |
---|
Hmm, peaveyn 50w putkipeli? tuohon hintaan? ootko varma että nyt on putkipeli kyseessä...? ja enempi osaisi neuvoa kun tietäisi hieman mallia mutta peaveyn nupit/combot kyllä sopii aika moneen... No kyllä se on vaan putkipeli. Kuinka usein noita putkia pitää vaihtaa? To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Mikäs malli noin halvalla irtoaa? Itse maksoin 30w Classicista 400 euroa käytettynä... Harppu on alaston piano |
karik 21.08.2003 23:02:39 | |
---|
Mikäs malli noin halvalla irtoaa? Itse maksoin 30w Classicista 400 euroa käytettynä... Jospa se onkin Vt-sarjan Classic. Se ei kylläkään ole täysputki vaan hybridi. Päätteessä on putket ja etuasteessa transistoreita. Eikä se ääneltään vastaa lähimainkaan nykyisiä Classic-malleja. |
superfly 21.08.2003 23:16:21 | |
---|
Enpäs edes tiennyt, että hybridejäkin on myyty Classic nimellä. Voihan sitä joku tietämätön valopää tosin myydä ihan alihintaan täysputkipeliäkin. Harppu on alaston piano |
stratocaster 22.08.2003 20:40:14 | |
---|
Jospa se onkin Vt-sarjan Classic. Se ei kylläkään ole täysputki vaan hybridi. Päätteessä on putket ja etuasteessa transistoreita. Eikä se ääneltään vastaa lähimainkaan nykyisiä Classic-malleja. No kyllä se vaan on täysputki peli. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
superfly 22.08.2003 21:58:30 | |
---|
No kyllä se vaan on täysputki peli. Niin niin. Sanos nyt mikä malli. Harppu on alaston piano |
Miikathebest 23.08.2003 17:19:25 | |
---|
Se on varmaan joku ikivanha vahvistin... |
kastei 24.08.2003 14:19:32 | |
---|
Enpäs edes tiennyt, että hybridejäkin on myyty Classic nimellä. Joo, on kyllä kun itsellänikin on sellainen, mutta ne ovat kaikki tuolta 70-80-luvulta. Uudemmat (ne missä on joku numero perässä, esim. Classic 30) lienevät kaikki täysputkipelejä. |
stratocaster 24.08.2003 19:18:34 | |
---|
No ku iskä perkule ei kattonu mallia... Eikö siis kannata ostaa?? To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Gypsy 24.08.2003 19:33:46 | |
---|
Se on varmaan joku ikivanha vahvistin... Ja ikivanhathan on just hyviä. No, jos se kunnon täysputkipeli on niin eihän toi mikään kova hinta oo. Kannattaako ostaa? no, jos se on hyvä. Paskaa ei koskaan kannata ostaa, usko pois |
Jucciz 25.08.2003 10:18:59 | |
---|
Parilla tuttavalla on tuota vanhaa Classic-sarjaa edustava Peavey. Toinen muistaakseni vuodelta 1973, toinen samoilta ajoilta. Vehje on hybridi, vaan sikäli mielenkiintoinen, että etuaste on transistoreilla ja pääteaste putkilla (6L6) toteutettu. 50W täysputkivehje tuskin irtoaa ihan tuohon 310e hintaan. Oman Peavey Classic 50:n kohdalla kävi kyllä ns. hyvä mäihä, sillä pelastin sen itselleni 500e:lla käytettynä, monet kun ovat pyytäneet Classic 30:stäkin enemmän. Voin suositella, aivan uskomattoman monipuolinen vehje. Tosin, katsoin parhaaksi teettää siihen kunnon roudauscasen, ettei vaan hajoa keikkaillessa. Caset eivät toki ole ilmaisia, mutta mikään ei ole niin typerää kuin antaa hyvän laitteen hajota vaan sen takia, ettei sillä ole asianmukaista koteloa. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
stratocaster 25.08.2003 12:05:46 | |
---|
Parilla tuttavalla on tuota vanhaa Classic-sarjaa edustava Peavey. Toinen muistaakseni vuodelta 1973, toinen samoilta ajoilta. Vehje on hybridi, vaan sikäli mielenkiintoinen, että etuaste on transistoreilla ja pääteaste putkilla (6L6) toteutettu. 50W täysputkivehje tuskin irtoaa ihan tuohon 310e hintaan. Oman Peavey Classic 50:n kohdalla kävi kyllä ns. hyvä mäihä, sillä pelastin sen itselleni 500e:lla käytettynä, monet kun ovat pyytäneet Classic 30:stäkin enemmän. Voin suositella, aivan uskomattoman monipuolinen vehje. Tosin, katsoin parhaaksi teettää siihen kunnon roudauscasen, ettei vaan hajoa keikkaillessa. Caset eivät toki ole ilmaisia, mutta mikään ei ole niin typerää kuin antaa hyvän laitteen hajota vaan sen takia, ettei sillä ole asianmukaista koteloa. Iskä sano että se näyttää tältä : http://www.multisound.com/peavey.jpg En sitte tiiä että onko se kaks kertaa 50 wattia. Myyjä oli isän mielestä puhunu etu- ja pääteaste on putkilla. No mutta mä saan ehkä tänään ton vahvistimen kokeilulle. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
stratocaster 25.08.2003 18:19:24 | |
---|
Joo mä sain sen kotiin testauksille. Se on Peavey Classic vt series. Pääte on putkilla. Ihan mukava... Kannattaisko ostaa? Huom tämä on mun toinen vahvari ja oon 13v... Että siihen nähen. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
PoLFus 25.08.2003 18:20:55 (muokattu 25.08.2003 18:21:16) | |
---|
Huom tämä on mun toinen vahvari ja oon 13v... Että siihen nähen. heh...jotain kiinnostaa? ei pahalla... ...ja mä oon 15 ja tä mun marsu on mun 3 vahvari ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
stratocaster 25.08.2003 19:39:36 | |
---|
heh...jotain kiinnostaa? ei pahalla... ...ja mä oon 15 ja tä mun marsu on mun 3 vahvari Mä vaan sitä ettei mun tämän ikäsenä tarvi mitää 4x12 tuumasta ostaa. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |