Kohtapuoliin täytän 18 niin saan rahaa, jotka ajattelin käyttää vahvariin. Lähinnä ENGL ja Laney kutkuttavat merkkeinä tällä hetkellä. Mutta kysyisinkin siis että onko teillä jotain näihin tietoihin/toimintoihin sopivia vahvistimia tiedossa: -Putkivahvari, mieluiten 50W -Vähintään 1 clean ja 2 säröä jotka ovat vaihdettavissa polkimella (no riittää se 1 särökin, kun on niitä pedaaleitakin, tosin lead-boosti olisi kiva löytyä vahvarista itsestään) -Efektilooppi -Lisäkaappiliitäntä -Combo -Pitää pelata hyvin säröpedaalien kanssa (vrt. Peavey Classic 30) -Soundi pitäisi painottua enemmänkin heavy/metalli osastolle, mutta olisi kiva jos olisi hyvät puhtaat ja saisi edes kohtuullista rock-soundia -Hinta maksimissaan 1000€ Myös muita "ylimääräisiä" ominaisuuksia kuten joka kanavan oma volan säätö, tehonpuolituskytkin yms. olisi kiva olla. Ehdotelkaa kaikkea maan ja taivaan väliltä. EDIT: Niin ja reverb ja line out olisi kivat olla olemassa. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
samueld 21.08.2003 21:50:31 | |
---|
Lykkäsit sitten Englin Screamerin speksit tauluun. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Antti1 21.08.2003 21:52:36 (muokattu 21.08.2003 21:55:09) | |
---|
Lykkäsit sitten Englin Screamerin speksit tauluun. Noinko lähelle osui heti? --> katsomaan ENGLin nettisivuja ja arvosteluja screamerista. Kiitän. EDIT 1: Ja lisää ehdotuksia saa laittaa.. EDIT 2: Harmony-centralin arvostelut lupaa hyvää. Tosin niistä tarvii yleensä ottaa se 0,5-1 arvosanoista pois että vastaa todellisuutta. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
outo_O 21.08.2003 22:27:19 | |
---|
EDIT 2: Harmony-centralin arvostelut lupaa hyvää. Tosin niistä tarvii yleensä ottaa se 0,5-1 arvosanoista pois että vastaa todellisuutta. välillä voi ottaa pois vaikka 5 pykälää.. kenen muun mielestä kitarassa oleva volume nappi ansaitsee kitarassa monipuolisuuden puolesta arvosanan 10? moni ei näytä tajuavan mitä ne enklantilaiset sanat sisältävät, ei edes itse ameriikkalaiset.. Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen:
Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.."
Myyjä2 "ota pari siitä" |
samueld 21.08.2003 22:31:53 | |
---|
Noinko lähelle osui heti? --> katsomaan ENGLin nettisivuja ja arvosteluja screamerista. Kiitän. EDIT 1: Ja lisää ehdotuksia saa laittaa.. EDIT 2: Harmony-centralin arvostelut lupaa hyvää. Tosin niistä tarvii yleensä ottaa se 0,5-1 arvosanoista pois että vastaa todellisuutta. Säröpedaaleita en ole muuten englin kannsa kokeillut. Niitä ei ole juuri tarvinut. Niin ja siinä on periaatteessa kaksi puhdasta ja kaksi säröä. Ja lattialaudassa on volumepuusti. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Antti1 21.08.2003 23:14:26 | |
---|
Niin ja siinä on periaatteessa kaksi puhdasta ja kaksi säröä. Ja lattialaudassa on volumepuusti. Joo, mä otin vähän selvää tosta. Täytyy lähteä pikimmiten testikierrokselle jonnekin. Kauhea GAS iskee päälle, vaikka juuri uuden kitarankin ostin, eikä rahaa paljoa ole. Itseasiassa olen vielä muijaystävälleni 60€ velkaakin. :) Onhan mulla pari vahvistinta ja joitain miltei uudenkarheita pedaaleja mitä voi myydä rahanpuutteessa, sekä aika paljon ylimääräistä HiFi-kamaa. Kitaroista en kyllä luovu kirveelläkään. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |