Shuffle and Boogie 23.02.2006 14:18:48 | |
---|
Suosittelen ROBERT JOHNSONIN Tuontantoa Esimerkis.. Happy Birthday Rock&Roll |
PIM 23.02.2006 14:42:47 (muokattu 23.02.2006 14:52:53) | |
---|
Kiesus, luovutan... Alkakaa luetella nyt niitä standardeja sitten niin päästää siitäkin vaivasta. Come on, kuka heittä Sweet Home Chicagon ekaks? Yleisön pyynnöstä: Miltäs kuulostais seuraava setti? Sweet Home Chicago Got my mojo working Hoochie Coochie man Dust my broom Don't you lie to me Rollin and tumblin I'm in the mood Rock me baby Pride and joy Hideaway ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Veikko 23.02.2006 15:33:39 | |
---|
Höps, sillisalaattia: Taj Mahal: Lovin' in my baby's eyes Mississippi John Hurt: Nobody's Dirty Business Q.Stone: Do you still love me Rev. Gary Davis: Death don't have no mercy ZZ Top: She don't love me she loves my automobile Johnny Winter Medicine man Steve Earle: South Nashville Blues Joskus olisi kiva kuulla kunnon rootsversio The House of the rising sun -piisistä, jotta saisi päästä lopullisesti pois sen kaamean The Animalsien renkutuksen. Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin. |
Mika Antero 23.02.2006 15:37:09 (muokattu 23.02.2006 15:44:12) | |
---|
Veikko: Joskus olisi kiva kuulla kunnon rootsversio The House of the rising sun -piisistä, jotta saisi päästä lopullisesti pois sen kaamean The Animalsien renkutuksen. Ookkonää kuullu Blind Boys of Alabaman version tuosta? Ne vetää sen Amazing gracen melodialla. Kuulijalle tulee aluksi niin skitsofreeninen olo, että taatusti jää viisu päähän pyörimään. Tämä näin off-topiccina, en sunkaan ehdota tuota biisiä ettei tule turpaan. EDIT: Siis just päinvastoin, eli Amazing grace Housen melodialla, prrrrrrk. |
Veikko 23.02.2006 15:40:22 | |
---|
Veikko: Ookkonää kuullu Blind Boys of Alabaman version tuosta? Ne vetää sen Amazing gracen melodialla. Kuulijalle tulee aluksi niin skitsofreeninen olo, että taatusti jää viisu päähän pyörimään. Oon kuullut, veret seisauttava piisi. Kohta joku kirjoittanee, että hyvin se piisi livenäkin toimi. Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin. |
Mika Antero 23.02.2006 15:42:15 | |
---|
Oon kuullut, veret seisauttava piisi. Kohta joku kirjoittanee, että hyvin se piisi livenäkin toimi. Joo, ja taas minä menin ihan sekaisin, siis nehän vetää Amazing gracen House of the rising sunin melodialla... Eli et sinä siitä melodiasta ainakaan pääse mitenkään eroon. |
Joo, ja taas minä menin ihan sekaisin, siis nehän vetää Amazing gracen House of the rising sunin melodialla... Eli et sinä siitä melodiasta ainakaan pääse mitenkään eroon. Juu, ja melodiassa ei mitään vikaa ole, mutta Animalsin sovituksessa kyllä. Dave Lindholmin Just -levyllä on muuten ihan hyvä versio piisistä. Sori ny tää off-topikointi. ( kohta joku The Animals -fani purkaa varmaan raivonsa muhun) Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin. |
Mage 23.02.2006 17:58:26 | |
---|
Saiskohan tuosta Lynyrd Skynyrdin Ballad of Curtis Loewista akustista BLUES versiota. Biisihän on tribuutti noille vanhoille bluesjäärille. Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |
Shuffle and Boogie 24.02.2006 08:50:33 | |
---|
Kiesus, luovutan... Alkakaa luetella nyt niitä standardeja sitten niin päästää siitäkin vaivasta. Come on, kuka heittä Sweet Home Chicagon ekaks? Yleisön pyynnöstä: Miltäs kuulostais seuraava setti? Sweet Home Chicago Got my mojo working Hoochie Coochie man Dust my broom Don't you lie to me Rollin and tumblin I'm in the mood Rock me baby Pride and joy Hideaway Ihan Hyvä Setti Lista. Happy Birthday Rock&Roll |
rattledad 24.02.2006 10:09:50 | |
---|
Ihan Hyvä Setti Lista. Polaroid vielä. While the one shoulder technique is convenient hat-wise, it can lead to a lot of tension and stress |
BTass 24.02.2006 10:20:19 | |
---|
Saiskohan tuosta Lynyrd Skynyrdin Ballad of Curtis Loewista akustista BLUES versiota. Biisihän on tribuutti noille vanhoille bluesjäärille. Lynyrdillähän on paljon hyviä biisejä, jotka toimii mainiosti akustisesti. |
MadMatt 24.02.2006 20:33:21 | |
---|
Sonny Terry with Johnny Winter Whoopin` levyltä vois löytyy jotain. Entäs J.J cale paljon hyviä biisejä akustiseen sovitteluun. Lynyrdillähän on paljon hyviä biisejä, jotka toimii mainiosti akustisesti. Lonesome skynyrd time & Larry cordle: vaik onkin bluegrassii niin siitä levystä näkee että lynyrd taipuu moneksi. |
Kitarisoija. 28.02.2006 19:23:48 | |
---|
claptonin layla, lynyrdin free bird nämä tulivat nyt ekana mieleen.. ainii ja little wing. yks trubaduuri veti sen akustisella ja oli maan mainio! samantien eaglesien hotel california ja claptonilta vielä key to the highway ym. |
sus 28.02.2006 22:32:14 | |
---|
Kiesus, luovutan... Alkakaa luetella nyt niitä standardeja sitten niin päästää siitäkin vaivasta. Come on, kuka heittä Sweet Home Chicagon ekaks? Yleisön pyynnöstä: Miltäs kuulostais seuraava setti? Sweet Home Chicago Got my mojo working Hoochie Coochie man Dust my broom Don't you lie to me Rollin and tumblin I'm in the mood Rock me baby Pride and joy Hideaway Kuulostaa erittäin hyvältä. Sitten vielä I ain't superstitious Little red rooster My home is in the delta Evil Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
dfloreno 01.03.2006 11:45:08 | |
---|
My home is in the delta, but I live in Sörnäinen, Helsinki. Hohoo.. God made me funky |
seppov 02.03.2006 14:31:36 | |
---|
|