Pelsi 23.02.2006 09:36:16 | |
---|
Joten saanemme nauttia Bubin legendaarisista höpötyksistä vielä pitkään. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." Bubismit kunniaan! 'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.' |
aikavaikea 23.02.2006 10:01:42 | |
---|
Sitten loppu banaanit ja lakritsat! |
alanko 23.02.2006 12:08:25 | |
---|
Mites tuo määräytyy kumpi joutuu aloittamaan? Suomi voitti alkusarjan, eli sillä on lopuissa peleissä alussa aina viimeinen kivi. Ainakin näin jostain kuulin. |
riimu 23.02.2006 12:42:47 (muokattu 23.02.2006 12:43:00) | |
---|
Enpä olis uskonut ennen kisoja, että Björgen lähtee maitojunalla kotio. Let us go in; The fog is rising. |
Jkob 23.02.2006 13:30:19 | |
---|
"Maaleihinhan tämä ottelu ratkeaa tai sitten siihen, että niitä ei tehdä." http://fi.wikiquote.org/wiki/Bror-Erik_Wallenius Mulle uusiakin bubismeja löytyi. Ei siinä Vodet pärjää kun Bubi aukaisee sanaisen arkkunsa. Viidenkympin hiihtoa odotellessa. Ensimmäisestä lähtiästä viimeiseen maaliintulijaan asti voipi Bubi tuutata vielä samaa lausettakin. Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
Kimmo72 23.02.2006 13:30:55 | |
---|
Mitä se Vodekin eilen sekoili Curling selostuksen aikana. Kuvattiin Tarja Halosta ja Arajärveä joiden välissä istui curlingin lajipäällikkö (tai joku vastaava). Vode selostaa.. "ja siellä kurlingin lajipäällikkö xxxx xxxx (nimi.. en muista) keskustelee kollegoidensa kanssa..." Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
rantanplan 23.02.2006 14:12:23 | |
---|
Mitä se Vodekin eilen sekoili Curling selostuksen aikana. Kuvattiin Tarja Halosta ja Arajärveä joiden välissä istui curlingin lajipäällikkö (tai joku vastaava). Vode selostaa.. "ja siellä kurlingin lajipäällikkö xxxx xxxx (nimi.. en muista) keskustelee kollegoidensa kanssa..." Naureskelin ihan samaa, ei hiffannu matsin jälkeenkään kun Tarja heilutteli suomenlippuaan... Päivän parhaat by Keny:
"ainakin opin palion siit proseduurista..tai mollista.Enää en tee samaa....ainakaan heti."
"mullon kyllä havinny eurojen myötä ajanhaju."
"Ton just takia vaan minä tai rumpali saa laskea sisään mein bändissä." |
slipkorn 23.02.2006 14:30:16 | |
---|
Naureskelin ihan samaa, ei hiffannu matsin jälkeenkään kun Tarja heilutteli suomenlippuaan... Kuten myös. Olli Rissasen se kyllä tunnisti porukasta. |
No onhan siellä naisten taitoluistelua jossa on Susanna ja Kiira mukana, mutta ei ainakaan minua taida saada TV:n viereen. Jopa melkein homohko kommentti! Kyllähän Kiiraa nyt mielellään katselee. http://www.mikseri.net/kiasma |
HaloOfFlies 23.02.2006 14:57:43 | |
---|
Huomenna onkin sitten vähän tylsempi päivä Torinossa. Naisten Curlingia lukuunottamatta ei taida tulla mitään kiinostavaa. No onhan siellä naisten taitoluistelua jossa on Susanna ja Kiira mukana, mutta ei ainakaan minua taida saada TV:n viereen. Lisäksi jotain freestylen hyppyjä jotka näyttävät kaikki samanlaisilta. Ainoa väriläiskä oli se Argentiinalainen joka putosi jo karsinnassa. Mihinkä aikaan ne Susanna ja Kiira luistelee? First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Hargon 23.02.2006 15:15:57 | |
---|
Uusiksen tärykalvo puhkesi uimahyppyaikoina yliäänipamauksen takia, kun Hän volttisarjaa tehdessään rikkoi äänivallin. She's dead! Wrapped in plastic. |
Järvihirviö 23.02.2006 15:18:43 | |
---|
Jopa melkein homohko kommentti! Kyllähän Kiiraa nyt mielellään katselee. Onhan se nätti nainen eiku tyttö, mutta ei sen kommentointia omasta suorituksestaan jaksa kuunnella. |
Hot RedX 23.02.2006 15:29:49 | |
---|
Mihinkä aikaan ne Susanna ja Kiira luistelee? susanna tokavika ryhmässä ja kiira on 20. eli oisko eka ryhmä(?) So What? Who Cares? |
Johnny99 23.02.2006 15:46:22 | |
---|
Jopa melkein homohko kommentti! Kyllähän Kiiraa nyt mielellään katselee. Taisitten niitä naisia löytyy muualtakin kuin vain TV:n välityksellä ;) Myykää mulle pink paisley tele/strato |
Jag 23.02.2006 18:14:39 (muokattu 23.02.2006 18:15:13) | |
---|
Mitä se Vodekin eilen sekoili Curling selostuksen aikana. Kuvattiin Tarja Halosta ja Arajärveä joiden välissä istui curlingin lajipäällikkö (tai joku vastaava). Vode selostaa.. "ja siellä kurlingin lajipäällikkö xxxx xxxx (nimi.. en muista) keskustelee kollegoidensa kanssa..." Naureskelin ihan samaa, ei hiffannu matsin jälkeenkään kun Tarja heilutteli suomenlippuaan... ¨ joo itsekkin tuo hiffasin. Taisitten niitä naisia löytyy muualtakin kuin vain TV:n välityksellä ;) ja nyt vasta minulle kerrotaan. Siis oikeestikko? "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Johnny99 23.02.2006 18:48:50 | |
---|
ja nyt vasta minulle kerrotaan. Siis oikeestikko? Niin mulle on ainakin kerrottu. Myykää mulle pink paisley tele/strato |
Johnny99 23.02.2006 18:50:13 (muokattu 23.02.2006 19:01:13) | |
---|
Curling alkoi taas kakkosella. NOR-CAN naisten pronssipeli. Edit: Jaahas, taisi mennä Norjan mahdollisuudet jo ensimmäisessä päässä. Myykää mulle pink paisley tele/strato |
Prophet 23.02.2006 20:21:59 | |
---|
Vode selostaa parhaillaan naisten curlingia Ruotsi-Sveitsi: "Siinä se jöpöttää, välistä kyllä mahtuu". "Tie auki pesään". |
Raipe 23.02.2006 20:23:52 | |
---|
Curling alkoi taas kakkosella. NOR-CAN naisten pronssipeli. Edit: Jaahas, taisi mennä Norjan mahdollisuudet jo ensimmäisessä päässä. Norjan kapteeni ei paljoa muuta tehnyt kuin ryssinyt. Kanadan kapteeni taas oli aikasta edustavan näköinen ja osasi kaiken lisäksi pelatakin. Ei kuitenkaan niin hyvin kuin Uusipaavalniemi. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Jormaz 23.02.2006 20:26:47 | |
---|
No niin runkkarit, kohta Kiira Korpi. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |