Voitto on päällikkö. + Epäilemättä. Voitto oli mun eka lego-ukkeli, sellainen sininen avaruusmies. Liukkosen Voittokin on melko kuningas. Kyseessä ei tosin liene pseudonyymi. |
ääliö 23.02.2006 15:13:23 | |
---|
Ylilihavat Rumpalit ry. |
VeeKoo 23.02.2006 15:33:19 | |
---|
Onhan tuo "miä vain" aika kovis jätkä. Mainoshetki: Itselläni on hänen tekemiään octoja, maalattuja kalvoja sekä tomeissa kelluva ripustus ja kaikki ovat toimineet. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
hollmi-5 23.02.2006 15:40:31 | |
---|
Epäilemättä. Voitto oli mun eka lego-ukkeli Tuosta sinun jäsenkuvauksestasi sen Voiton nykäisin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tsumppi 23.02.2006 15:56:29 | |
---|
Miten tuon staverungon sisäpuolen viimeistely mahtaa vaikuttaa sointiin? Voisiko sen jättää kantikkaaksi ? Eiköhän sen voi, onhan Tamburonkin joissain staveissa sisäpuoli pyöristämätön. Ongelmia tulee vain kulmaviisteiden jyrsimisessä. Jos palikoiden määrää lisää, sisäpuoli siis lähenee ympyrää. Esim. 14" rumpuun (ymp.mitta 112 cm) 40 kpl 28mm leveitä soiroja, reunat höyläisi 4,5 astetta pystysuorasta (360 / 2 x 40). Vaikuttaakohan kulmikkuus olennaisesti rungon resonointiin? Totta, mutta paloja lisätessä kulmien täytyy olla aivan tarkkoja. Esim. 0,25 asteen virhe kulmissa 40 palalla johtaisi 20 asteen virheeseen, joka aiheuttaisi palojen väliin ilkeitä rakoja (80x0,25=20). En usko kulmikkuuden vaikuttavan erityisesti rungon resonointiin. Resonointi vähenisi mahdollisesti koska rungossa olisi enemmän massaa ja paksuutta kuin vastaavassa sisältä pyöristetyssä rungossa. |
Magiz 23.02.2006 20:10:04 | |
---|
kehittäkää tänne joku miten saisi rakennettua itse basariraiserin. kun en jaksaisi niin pienestä kapistuksesta maksaa 30€. Whatever happens, happens. |
hollmi-5 23.02.2006 20:20:06 | |
---|
kehittäkää tänne joku miten saisi rakennettua itse basariraiserin. kun en jaksaisi niin pienestä kapistuksesta maksaa 30€. Kopioi. Onhan noita kuvia netissä. Jos tarkka on markka, niin kakkosnelosen pätkä ja hiukan vanerilevyä sekä metallilankaa... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
miän vain 24.02.2006 10:26:01 | |
---|
|
rm_wispila 24.02.2006 15:44:15 | |
---|
Onkos tuo vaneriloota itse tehty vai modifioitu valmis laatikko ? Tuohon voi siis myös löytyä valmis kirjoituspöydän vetolaatikko (mieluiten vanhemman mallinen vaneri, ei lastulevy tms. kuttaperkka) jostain kierrätyskeskuksen rojukasasta, silloin ei tarvitse kuin sahailla. Kiitospalkkana antavat, kun viet vain pois... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
srgi 24.02.2006 16:27:04 | |
---|
Triggerit vielä sängynjalkaan ja aivoon kiinni... ensimmäinen rumpusänky syntynyt. Voi tuoda lisäpotkua seksielämäänkin, naapurin mummokin ihmettelisi, kuinkas se nyt aina vaan jaksaa... rummuttaa. Naapurissa asuu onnekseni vaan keski-ikäisiä. Mites ne toimii ne axis triggerit eikö ne vois käydä tohon?:D Elämä on ihmisen parasta aikaa. |
ToMi88 24.02.2006 16:32:25 | |
---|
Tänään ois tarkotus rakentaa itse se räkki, mikä piti rakentaa jo ennen joulua :) |
VeeKoo 24.02.2006 16:36:03 | |
---|
Tänään ois tarkotus rakentaa itse se räkki, mikä piti rakentaa jo ennen joulua :) Kiireellinen aikataulu taitaa tulla, jos hyvin teet.. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
ToMi88 24.02.2006 16:37:09 | |
---|
Kiireellinen aikataulu taitaa tulla, jos hyvin teet.. Tai siis tänään ois tarkotus alotella tekemään se. Vaikeinta siihen on tehä ne klämpit. |
VeeKoo 24.02.2006 16:43:09 | |
---|
Tai siis tänään ois tarkotus alotella tekemään se. Vaikeinta siihen on tehä ne klämpit. No se on varmaan se. Itse en vaivautunut edes kokeilemaan niiden tekoa, joten tein ruman, mutta tomivan ratkaisun näillä http://www.thomann.de/thoiw3_tama_mc61_prodinfo.html ja rautaputkien hitsauksella.. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
ToMi88 24.02.2006 16:55:12 | |
---|
No se on varmaan se. Itse en vaivautunut edes kokeilemaan niiden tekoa, joten tein ruman, mutta tomivan ratkaisun näillä http://www.thomann.de/thoiw3_tama_mc61_prodinfo.html ja rautaputkien hitsauksella.. Joo mäkin mietin että tekisin tolla systeemillä, mutta taidan kuitenkin tehdä ihan ite ne klämpit. |
VeeKoo 24.02.2006 17:00:19 | |
---|
Joo mäkin mietin että tekisin tolla systeemillä, mutta taidan kuitenkin tehdä ihan ite ne klämpit. Varmaankin parempi tehdä itse, mikäli aikaa/taitoa riittää. Eiköhän kumpikin tyyli ole ihan toimiva. Räkkiprojektinin on siis saranointia ja viimeistelyä/maalausta vaille valimis! Laittelen kuvaa, jahka sen sitten valmiiksi joskus saan.. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
joravuo 25.02.2006 16:13:31 | |
---|
minäpä teenkin octot!!! huoneen nurkassa lojuu 2m viemäriputkeee odottamassa pätkimistä... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
LumPus 25.02.2006 16:39:22 | |
---|
minäpä teenkin octot!!! huoneen nurkassa lojuu 2m viemäriputkeee odottamassa pätkimistä... oon minäkin ne tehny. seuraava projekti on akryyli virveli. saas nähä. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
hollmi-5 26.02.2006 10:50:03 | |
---|
seuraava projekti on akryyli virveli. saas nähä. Mulla on akryylioktot rautaa vaille valmiina. Osat on, kun saisi vain kiinnitettyä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
mkujanpaa 26.02.2006 12:27:39 | |
---|
Mites muuten kannattaa vanerit puristaa muottiin liimauksessa. Joku oli käyttänyt jotain palloa/rengasta jonka oli täyttänyt ilmalla(näin ainakin ymmärsin...oli jollain ulkolaisella foorumilla), mutta saako sillä tarpeeksi puristusta vai reilusti vaan tavallisia puristimia? Jos normaalipuristimilla niin miten tiheään niitä tulisi laittaa, että muoto säilyy? Hyvää yötä ja huomenta!! |