Hah... kyllä minä tiedän ettei Dimebucker ole kaikkien mikki. Sen toteaminen "one trick"-mikiksi vain antaa selvän kuvan siitä ettet ole koskaan sellaista soittanutkaan. Tuo mikki on paljon muutakin kuin "hevimikki" kun osaa hommansa. Kevyet crunchit lähtee varsin tyylikkäästi tuolla mikillä. Tuo Dime oli mulla mahonkisessa Lessekopsussa tarpeeksi kauan vain todetakseni sen ettei se ole mitenkään rankka tai monipuolinen. Liekö tuo rankkuus sitten kuulijan korvassa, mulle se ei vaan ole huttuinen mössö. Satunnaisesti blueslikkejä tirautellessa tai rockin tynkää veivatessa en kyllä tarttunut dimellä varustettuun torrakkoon.
Kyse ei ole siitä etteikö voisi olla erimieltä. Kyse on siitä ettet ole pystynyt perustelemaan olettamuksia ja tuulesta tempaistuja väitteitä millään tavalla. Kyse ei todellakaan ole siitä ettenkö olisi pystynyt perustelemaan, en ole ainoassakaan postauksessa sanonut että alkaisin heittelemään 'totuuksia'.
Siispä kysynkin vielä kerran, että mikäli Dimebucker ei sinulle tuonut soundiin mitään mullistavaa, niin mitä EMG sitten toi? Kysyin tätä jo aikaisemmin etkä ole vielä kyennyt siihen vastaamaan. a) Tiukempi demppisoundi
b) EMG on selkeästi erottelevampi
c) Liidit ja soolot soi ihan eri tavalla, paljon 'tyylikkäämmin', sanoisiko jopa kuulaammin, ei niinkään nuhaisesti kuin Dimellä
d) Kuten totesin en ole edes aikonutkaan vastata mutta kun kerran vaatimalla vaadit, voin kuvitella miten siellä puolen näyttöpäätettä tapahtuu tällaista:
http://tinyurl.com/c4dke EMG:llä varustettuja keppejä olen omistanut useammankin ja sellaisethan sitä taas piti saada, on ne vain hyvät. Jos nyt verrataan saman valmistajan tuotteita niin esim. SD:n Distortion tai JB on metallointiin parempi kuin dime, paljon tiukemmat mikit kyseessä. Ja näillä jopa veivaa muutakin. Tosin ei ole olleet samassa kitarassa mutta mahonkisissa LP-johdannaisissa kuitenkin.