Satis 06.11.2003 11:56:43 | |
---|
Alahuulessa on ollu ties minkälaista killutinta :) Viime talvena hukkasin tapin ja koska en oo saanu ostettua uutta ja renkaasta en kauheesti tykkää niin suurimman osan ajasta huuleni on ilman korua. Kielilävistys vois olla ihan jännä, mut en tiiä otanko koskaan.. ..Stiff Flavor.. |
piiska 06.11.2003 15:06:23 | |
---|
kulmassa 2 kpl |
Via 11.11.2003 10:26:05 | |
---|
Noniin, lävistykset lisääntyneet huomattavasti. Eli kummassakin korvassa ne tavalliset(tässä piakkoin voisi alkaa pikkuisen venyttelemään niitä), napa, kieli, vertical bridge, nännit, niska. Lisää haluan. Pian. :) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Mulla on kulmalävistys,4 korvareikää,tatuointi ja sit otan vielä ainakin 2 huulikoruu,kielikorun ja pari muuta... |
käsi 26.02.2006 02:02:03 | |
---|
yksi lävistys nännissä (rengas) molemmissa korvissa lävistykset (kans sellaiset renkaat) jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Dutteri 05.03.2006 15:18:54 | |
---|
On mulla tosi paljon oikeassa korvassa ja vasemmassakin on neljä. Nenässä on sellainen pikkuinen nappi ja sitten oli sellainen ruma koru navassa minkä otin pois koska tajusin, että hyi olkoon sehän on ruma. Nenästäkin lhtee aika varmasti parin vuoden sisällä pois tuo koru. Tajusin ettei ne lävistykset kaunista yhtään. Korvissa ne on ihan kivoja varsinkin jos on yhtä tylsät korvat luonnostaan kuin minulla. "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
jami87 06.03.2006 17:07:34 | |
---|
Otan varmaan torstaina tai perjantaina kielilävistyksen. Hurjasti jänskätyttää, mutta ei auta enää perääntyä, kun menin jo muutamalle kaverille ja äitillekin asiasta mainitsemaan. Ja toisaalta olen tuota himoinnut pidemmän aikaa, niin näin ennen armeijaa voisi olla jees räväyttää. (Armeijaan meen siis ens vuoden tammikuussa.) Uusi koru sitten armeijan jälkeen, jos tuntuu "siltä mun jutultani". Mageeta. B) |
pardy 06.03.2006 23:38:22 | |
---|
Otan varmaan torstaina tai perjantaina kielilävistyksen. Hurjasti jänskätyttää, mutta ei auta enää perääntyä, kun menin jo muutamalle kaverille ja äitillekin asiasta mainitsemaan. Spontaanilävistykset onkin sen takia parempia. :) Yleensä se jännitys on pahempi ku se ite lävistystilanne. Molemmat nännilävistykseni olen ottanut tuolleen melko spontaanisti, tyyliin kävelly liikkeen ohi ja "kas, otanpa lävärin". Nyt kun pitäis itelle korvanreiät tehdä niin ahistaa niin maan vietävästi eikä millään haluais. "Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara |
Jmvk 07.03.2006 01:16:28 | |
---|
Löytyy huulesta, kulmasta ja korvassa 2kpl rengasta. Seuraavaks tulee silmienväliin ja sitten korviin lisää. Die with a Beer in your hand. |
jami87 09.03.2006 09:06:50 | |
---|
Muutama tunti ja sitten pitäis kielessä olla reikä. Pelottaa ihan v*tusti. Mageeta. B) |
noir 09.03.2006 11:08:10 | |
---|
Muutama tunti ja sitten pitäis kielessä olla reikä. Pelottaa ihan v*tusti. Älä vaan vedä päätä pois kesken lävistämisen. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Allekirjoittanut vihaa Espoota. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
jami87 09.03.2006 11:44:09 | |
---|
Älä vaan vedä päätä pois kesken lävistämisen. Juu, täytyy varoo. :) Lähden ihan just. Mageeta. B) |
pampukarhu 09.03.2006 11:55:44 (muokattu 09.03.2006 11:55:49) | |
---|
Mulla on lävistyksiä pari kappaletta, jos tavallisia korviksia ei lasketa. Huulessa on vertical labret ja korvassa industrial. Nyt on hyvä,enempää ei aio hankkia. No hay que pensar en pilotos muertos. |
jami87 09.03.2006 14:51:29 | |
---|
Jees, uskalsin. Nyt on kielessä reikä ja tappi. :) Mageeta. B) |
dictatorsh*t 09.03.2006 18:27:17 | |
---|
Huulessa on vertical labret Paljonkohan suurin piirtein tuollaisen ottaminen maksaa? Vähän olen kaavaillut. |
pampukarhu 09.03.2006 19:11:47 | |
---|
Paljonkohan suurin piirtein tuollaisen ottaminen maksaa? Vähän olen kaavaillut. Oma makso 45,- No hay que pensar en pilotos muertos. |
Allie 10.03.2006 11:11:34 (muokattu 10.03.2006 11:11:56) | |
---|
löytyy korvanlehdistä kaikkiaan 7kpl niitä "tavallisia" korvisreikiä, lisäksi oikealta kaksi rustolävistystä renkain koristeltuna, toisessa vielä venytys kesken, vasemman korvan ylärustosta stanssattu 6mm reikä, sekä napalävistys. Lisää tullee tulevaisuudessa, paitti naamaan en aio ikänä laittaa. |
tuomittu 10.03.2006 13:12:19 (muokattu 10.03.2006 13:19:30) | |
---|
(Armeijaan meen siis ens vuoden tammikuussa.) Uusi koru sitten armeijan jälkeen, jos tuntuu "siltä mun jutultani". Hehheh, tulikin tästä mieleen tupakaveri, joka onnistui intissä nielaisemaan kielikorunsa eräällä leirillä. Ensin lähti pallukka korun päästä, kirosi hieman, mutta ajatteli ei tässä mitään, kun on korusta suurin osa kuitenkin vielä tallella. Lomilla vaan uutta korua kehiin. Ruokailun jälkeen lisää kiroilua, kun oli hävinnyt loputkin. Ei ryhtynyt hän ulosteitaan seulomaan. Edit: Niin, kun oli koru hävinnyt, niin piti tietenkin keksiä patenttiratkaisu ettei kielen reikä mene umpeen. Jekkulankaa, mitäpäs muuta. Kielihän ei siitä tykännyt vaan turposi hieman. Kuulemma tuntui pitkään kielen sisällä joku kova pallukka siinä kohtaa missä koru oli ollut. Edit2: Itsellänikin oli muutaman kuukauden silmäkulmassa koru ehkä nelisen vuotta sitten. Törmäilin sitten kännipäissäni oviin ja seiniin, eikä silmäkulma oikein tykännyt. Vissiin tulehtui hieman ja alkoi koru kasvaa ulos. Vähän tekisi mieli ottaa uudestaan lävistys tuohon. Korukin on vielä tallessa. Ehkä. |
Ratloz 10.03.2006 15:09:46 | |
---|
Korvan rustossa on yksi, jonka voi laskea lävistykseksi. Sen lisäksi pari korua samaisen korvan lehdessä myös :P Rustokoru on vähän nihkee kun se saattaa kipeytyä useamman kerran uudestaan vaikka onkin jo jonkun aikaa kun sen otin.. aika yleistä muillakin. Vasaralla naamaan! |
Jimi? 10.03.2006 16:57:38 | |
---|
Mulla oli vasemmassa korvassa mut otin pois ja annoin mennä umpeen.. ois suunnitelmissa ottaa molempiin korviin ja ehkä alahuuleen.. |