Aihe: Boss DD-2
1
Jarzki
21.08.2003 16:40:37

Eli paljonko tuollaisesta Delaysta voi maksaa? Onko millainen?
Jarzki
27.08.2003 20:59:43

Eli paljonko tuollaisesta Delaysta voi maksaa? Onko millainen?

Nostanpa ylös vielä. Lisää mielipiteitä olisin vailla, eli ihan konkreettista summaa paljonko tollasesta kannattaa tarjota (on myynnissä tarjouksien perusteella).
shcircus
27.08.2003 21:30:18
Nostanpa ylös vielä. Lisää mielipiteitä olisin vailla, eli ihan konkreettista summaa paljonko tollasesta kannattaa tarjota (on myynnissä tarjouksien perusteella).

mikä se dd2:n ja dd3:n yhteys olikaan.. muistaakseni ovat aivan täsmälleen sama spedu mutta dd2 vaihtui dd3:ksi jonkun kustannus/hinta-jutun takia? korjatkaa jos/kun olen väärässä..
MYYDÄÄN! Big Muff Deluxe 70-luvulta.. True bypass, muuntaja mukaan. /vaihto??
askomiko
27.08.2003 22:52:29
Hmm. Ei yli sataa erkkiä.
Aardfather
28.08.2003 17:25:54 (muokattu 28.08.2003 17:43:14)
mikä se dd2:n ja dd3:n yhteys olikaan.. muistaakseni ovat aivan täsmälleen sama spedu mutta dd2 vaihtui dd3:ksi jonkun kustannus/hinta-jutun takia? korjatkaa jos/kun olen väärässä..

Ei todellakaan ole sama pedaali kyseessä. DD-2 poikkeaa muista Bossin DD-sarjan delay-pedaaleista siinä, että siinä on lämmin ja analogisen kuuloinen soundi toisin kuin muissa digitaalisissa delay-pedaaleissa, kuten esim. DD-3. Juuri tästä syystä juuri DD-2 on aika arvostettu ja syy miksi mm. Satriani sitä käyttää.
Kaikki DD-2:t on myös valmistettu Japanissa, eli sisällä on laadukkaammat osat kuin Taiwanissa valmistetuissa pedaaleissa missä on valmistettu suurin osa DD-3 pedaaleista ja kaikki myöhemmät mallit. DD-3:sia tosin valmistettiin myös Japanissa jonkin verran kuuleman mukaan, mutta niitä ei taida paljon liikkua markkinoilla enää.

DD-2:t ovat muuten harvinaisia vehkeitä jopa eBayssä (näkyy silloin tällöin kyllä) ja Suomessa ovat todella harvinaisia. En ole nähnyt ainoatakaan DD-2:sta myynnissä Suomessa koko kuluvan vuoden ja viime kesän aikana jonka olen tiiviisti seurannut myynti-ilmoituksia, enkä kyllä aikaisemminkaan ole koskaan itse nähnyt niitä myytävän vaikken tosin ole aktiivisesti aikaisemmin niitä seurannutkaan. DD-3:sia ja muita malleja kyllä näkyy vähän väliä.

Hintaa on hiukan paha sanoa, mutta kyllä yli 100€ menee laadun ja harvinaisuuden takia.

- Aardfather
Jarzki
29.08.2003 16:27:46

No niin, nyt tuli jo hintataso selville. Hmm, pitää katsoa mitä teen, voi olla turhankin laadukas pedaali tällaiselle sunnuntaisoittelijalle. Mainitaan vielä että tältä samalta hepulta ostin Bossin DC-2:sen, melkoinen aarreaitta tuntuu olevan hänellä.
Härski
29.08.2003 21:22:00
Lievää off-topiccia, mutta eikös bossin 2- sarjan spedut ole kautta linjan melko laadukkaita/harvinaisia?
Jarzki
05.09.2003 21:25:43

Argh...sehän olikin sitten Bossin DD-3. Ihan hyvältä tääkin tosin vaikuttaa mutta enpä silti tiedä ostanko vekottimen...
WBBC
14.10.2003 11:04:50
Jaa. Mulla on jossain jemmassa Bossin Digital Delay. ostin sen vuonna -88 ja se on väriltään metallinsininen. Onko se DD2 vai DD3, eli kannattaako kaivaa kellarin kätköistä?
Insane Kane
14.10.2003 11:13:29
Jaa. Mulla on jossain jemmassa Bossin Digital Delay. ostin sen vuonna -88 ja se on väriltään metallinsininen. Onko se DD2 vai DD3, eli kannattaako kaivaa kellarin kätköistä?

Kannattaa!
"And that's the bottom line.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)