Jarzki 21.08.2003 16:40:37 | |
---|
Eli paljonko tuollaisesta Delaysta voi maksaa? Onko millainen? |
laatu delay, muistaakseni tehty jaappanissa ja kyllähä satrianikin tota käyttää. En kyllä ton rahallisesta arvosta oo varma mut kyl tosta varmaan saa maksaa ihan sievosen summan. Nyt meni kesä, mutta onneks on vakiopesä!! |
Jarzki 27.08.2003 20:59:43 | |
---|
Eli paljonko tuollaisesta Delaysta voi maksaa? Onko millainen? Nostanpa ylös vielä. Lisää mielipiteitä olisin vailla, eli ihan konkreettista summaa paljonko tollasesta kannattaa tarjota (on myynnissä tarjouksien perusteella). |
shcircus 27.08.2003 21:30:18 | |
---|
Nostanpa ylös vielä. Lisää mielipiteitä olisin vailla, eli ihan konkreettista summaa paljonko tollasesta kannattaa tarjota (on myynnissä tarjouksien perusteella). mikä se dd2:n ja dd3:n yhteys olikaan.. muistaakseni ovat aivan täsmälleen sama spedu mutta dd2 vaihtui dd3:ksi jonkun kustannus/hinta-jutun takia? korjatkaa jos/kun olen väärässä.. MYYDÄÄN! Big Muff Deluxe 70-luvulta.. True bypass, muuntaja mukaan. /vaihto?? |
askomiko 27.08.2003 22:52:29 | |
---|
Hmm. Ei yli sataa erkkiä. |
Aardfather 28.08.2003 17:25:54 (muokattu 28.08.2003 17:43:14) | |
---|
mikä se dd2:n ja dd3:n yhteys olikaan.. muistaakseni ovat aivan täsmälleen sama spedu mutta dd2 vaihtui dd3:ksi jonkun kustannus/hinta-jutun takia? korjatkaa jos/kun olen väärässä.. Ei todellakaan ole sama pedaali kyseessä. DD-2 poikkeaa muista Bossin DD-sarjan delay-pedaaleista siinä, että siinä on lämmin ja analogisen kuuloinen soundi toisin kuin muissa digitaalisissa delay-pedaaleissa, kuten esim. DD-3. Juuri tästä syystä juuri DD-2 on aika arvostettu ja syy miksi mm. Satriani sitä käyttää. Kaikki DD-2:t on myös valmistettu Japanissa, eli sisällä on laadukkaammat osat kuin Taiwanissa valmistetuissa pedaaleissa missä on valmistettu suurin osa DD-3 pedaaleista ja kaikki myöhemmät mallit. DD-3:sia tosin valmistettiin myös Japanissa jonkin verran kuuleman mukaan, mutta niitä ei taida paljon liikkua markkinoilla enää. DD-2:t ovat muuten harvinaisia vehkeitä jopa eBayssä (näkyy silloin tällöin kyllä) ja Suomessa ovat todella harvinaisia. En ole nähnyt ainoatakaan DD-2:sta myynnissä Suomessa koko kuluvan vuoden ja viime kesän aikana jonka olen tiiviisti seurannut myynti-ilmoituksia, enkä kyllä aikaisemminkaan ole koskaan itse nähnyt niitä myytävän vaikken tosin ole aktiivisesti aikaisemmin niitä seurannutkaan. DD-3:sia ja muita malleja kyllä näkyy vähän väliä. Hintaa on hiukan paha sanoa, mutta kyllä yli 100€ menee laadun ja harvinaisuuden takia. - Aardfather |
Jarzki 29.08.2003 16:27:46 | |
---|
No niin, nyt tuli jo hintataso selville. Hmm, pitää katsoa mitä teen, voi olla turhankin laadukas pedaali tällaiselle sunnuntaisoittelijalle. Mainitaan vielä että tältä samalta hepulta ostin Bossin DC-2:sen, melkoinen aarreaitta tuntuu olevan hänellä. |
Härski 29.08.2003 21:22:00 | |
---|
Lievää off-topiccia, mutta eikös bossin 2- sarjan spedut ole kautta linjan melko laadukkaita/harvinaisia? |
Jarzki 05.09.2003 21:25:43 | |
---|
Argh...sehän olikin sitten Bossin DD-3. Ihan hyvältä tääkin tosin vaikuttaa mutta enpä silti tiedä ostanko vekottimen... |
WBBC 14.10.2003 11:04:50 | |
---|
Jaa. Mulla on jossain jemmassa Bossin Digital Delay. ostin sen vuonna -88 ja se on väriltään metallinsininen. Onko se DD2 vai DD3, eli kannattaako kaivaa kellarin kätköistä? |
Insane Kane 14.10.2003 11:13:29 | |
---|
Jaa. Mulla on jossain jemmassa Bossin Digital Delay. ostin sen vuonna -88 ja se on väriltään metallinsininen. Onko se DD2 vai DD3, eli kannattaako kaivaa kellarin kätköistä? Kannattaa! "And that's the bottom line.." |