Weke 21.02.2006 10:37:42 | |
---|
Mistä vois tilata Beast of Bourbon levyn kun en löydä mistään? Cdon.comissa näytti olevan listoilla, pariakin eri versiota. |
Lönnrot 21.02.2006 10:38:08 | |
---|
Hello Kettle, my name is Pot. |
Jmvk 21.02.2006 10:50:19 | |
---|
Ainakin Amazonista. Hintaan - $35.49! Huh! AAArgh. Syö purkkaa. |
arppah8 21.02.2006 12:16:49 | |
---|
Eikös muuten bändi joskus hehkuttanut toimintansa tavoitteena olevan kerätä niin paljon rahaa, että saavat pystyyn oman panimon? Eipä ole tainnut liiemmin seteleitä jäädä säästöön... We wanna drink some.. whisky! We wanna drink some.. beer! ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Bilharzia 21.02.2006 13:23:18 | |
---|
ja 100% takuuvarmaa thrashia niin aidoimmillaan kun se vaan voi olla. *helpotus* |
Ben_D 21.02.2006 20:22:10 | |
---|
*helpotus* On todellinen helpotus. Tankard rules. |
mongoloidi 21.02.2006 20:26:49 | |
---|
Tankard potkii, erityisesti nuo uudemmat B-Day ja Beast Of Bourbon. Jos jotain kiinnostaa niin tankardin zombie attack-lättyä saa jukebossilta. www.jukeboss.comAnother Perfect Day ? |
Deino 22.02.2006 13:15:54 | |
---|
Meaning of Life Tässä rässi levy minun makuuni! "riippuu ihan siitä mihin splashi on sijotettu ja miten se Hammetin Kirkki siinä setin edessä keikistelee" -Jaska |
Lapis 22.02.2006 19:04:57 | |
---|
Eikös muuten bändi joskus hehkuttanut toimintansa tavoitteena olevan kerätä niin paljon rahaa, että saavat pystyyn oman panimon? Eipä ole tainnut liiemmin seteleitä jäädä säästöön... We wanna drink some.. whisky! We wanna drink some.. beer! Joo ei ja eikös meidän Sampalla ollu tuo vinyylinä? |
Hhmh hitto, Tankardiin ei taida löyty tabulatuureja? Mysongbookissa on vaan yks.. Die with a Beer in your hand. |
Ben_D 05.06.2006 12:38:32 | |
---|
Uus levy The Beauty And The Beer toimii kun kaljatuoppi päähän...vaikkakin Imperiumin arvostelija levyn lyttäsi. Todellakin keskivertoo huimasti parempaa thrashmeteliä. Gerre on mies ja thrashääni(torvi). |
arppah8 05.06.2006 15:36:57 | |
---|
Joo ei ja eikös meidän Sampalla ollu tuo vinyylinä? Oho, myöhässä... olihan sillä. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Executioner 06.06.2006 11:07:30 | |
---|
Tuli itsekin ostettua The Morning After + Alien EP tässä taannoin. Aikaisemmin en ollut kuullut Tankardia biisin biisiä, joten tämä iski täysillä puun takaa. En osannut odottaakaan, miten hemmetin kovaa vääntöä se olikin. Innostuttiin siitä sen verran, että on pakko soittaa joku koveri tuolta levyltä mei bändin kanssa. |
McNulty 06.06.2006 11:14:19 | |
---|
HEP! Täällä yksi Tankard-fani. Minulla homma meni niin että ostin aikanaan heidän kaksi ekaa levyään (Zombie Attack ja Chemical Invasion) mutta sen jälkeen bändi jäi unohduksiin, kunnes pari vuotta sitten nappasin tuon B-Day lätyn ja kolisi taas kovaa. Nyt olen haalinut kokoelmiin muitakin Tankard-tekeleitä ja meikäläiseen ainakin tehoaa! Ugly, Fat & Still Alive!!! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
man9 06.06.2006 11:36:56 | |
---|
Mä kuuntelin myös Tankardia 80-luvulla jonkun verran, tykkäsin niitten hulvattomasta menosta ja menobiiseistä, bändi oli mulle vähän niinku Saksan Popeda. Sillä oli suuri merkitys myöhempään elämään, koska bändin logo oli niin hieno että oli pakko opetella piirtämään se. Sitten piirtelin lisää ja nykyisin olen graafisella alalla töissä. Tankardin logosta se lähti ,,/ |
Wogge 15.07.2006 22:00:00 | |
---|
Laitoinpa tossa eilen cdonista tulee tollasen tuplapläjäyksen ku zombie attack/chemical invasion. Hintaakaan ei ollut kuin vaivainen 9,95 escuudoa, eli ei paljon paskaakaan. Ja ainakin juutupe videoiden antavan osviitan perusteella kyseessä helvetin kovan tason bändi. Destructionit, Sodomit ja Kreatorit on otettu haltuun nyt on Tankardin vuoro. Pömppömahaisia äijiä viiksissä ja takatukissa, ja mitä lie punaisia collegehousuja niillä nyt olikaan. Huh. Mitä helvettiä, toihan on just asiallien thärsh lookki. "Metallica is going to be one of those bands you look back on in the year 2008, that people will still listen to the way I still listen to Zeppelin and Sabbath albums." - Jason Newsted |
Ben_D 16.07.2006 02:31:31 | |
---|
Laitoinpa tossa eilen cdonista tulee tollasen tuplapläjäyksen ku zombie attack/chemical invasion. Hintaakaan ei ollut kuin vaivainen 9,95 escuudoa, eli ei paljon paskaakaan. Ja ainakin juutupe videoiden antavan osviitan perusteella kyseessä helvetin kovan tason bändi. Destructionit, Sodomit ja Kreatorit on otettu haltuun nyt on Tankardin vuoro.
Mitä helvettiä, toihan on just asiallien thärsh lookki. hkjjkhljhuiiuhop9iohiuh |
Jmvk 08.12.2006 00:08:03 | |
---|
Ui saakeli. Kaveri sendi mulle Of Strange Talking People Under Arabian Skies kappaleen, joka löytyy Stone Cold Sober lätyltä näköjään. Ei hitto rakastuin tuohon, alussa lempeä akustinen soi mutta minuutin jälkeen läsähtää yhtäkkiä niin mehevää riffittelyä että pakko juosta seinään täysillä sen soidessa. Aah, riffittelyt jos kiinnostaa niin ehdottomasti kannattaa tuo kuunella. vihreen nortin lopetus on valmistettu |
mega 19.02.2009 12:58:55 | |
---|
LeKa ry järjestää OLD SCHOOL FESTIVAL -nimisen keikkailtaman Tampereen YO-talolla 26.3. Esiintyjät: TANKARD 24:00-01.00 KORPIKLAANI 22:45-23.45 NATION DESPAIR 22.00-22.30 Liput 15 €. Tankardilla Suomen-keikat myös Tavastialla 27.3. ja Kouvolan Doningtonissa 28.3. "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
SH1THEAD 20.02.2009 03:55:39 | |
---|
Tankardilla Suomen-keikat myös Tavastialla 27.3. ja Kouvolan Doningtonissa 28.3. Ihan jännittä miten tuonne Doningtoniin aikoo bändi mahtua. Olen varmasti ensimmäisenä ovella odottamassa. Saatana on herra. |