volvo740 20.02.2006 09:08:51 | |
---|
Kuka esittää alkuperäisenä J.Karjalaisen esittämän kappaleen Kolme Cowboyta? Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
aikavaikea 20.02.2006 09:29:59 | |
---|
Sitten loppu banaanit ja lakritsat! |
Capu 20.02.2006 18:24:21 | |
---|
Roots dada? |
volvo740 22.02.2006 09:04:45 | |
---|
Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
Veikko 22.02.2006 09:08:19 | |
---|
Ei ei. Kappale ei ole Karjalaisen vaan joku amer.kantrilaulaja on sen aikanaan soittanut. Tjaa-a, meinaatko että Jii on "lainannut" kappaleen? Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin. |
Mage 22.02.2006 09:35:30 | |
---|
Joltain promolevyltä löytyy Dallas Waynen Three old Cowboys, virallisilla levyillä tuota ei tietääkseni ole julkaistu. Olisikohan kyse siitä? Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |
aikavaikea 22.02.2006 09:44:24 | |
---|
Ei ei. Kappale ei ole Karjalaisen vaan joku amer.kantrilaulaja on sen aikanaan soittanut. Voisko olla että ulkomaan pelle olisi coveroinut Karjalaista? Sitäkin kun on kuulemma tapahtunut. Vaan samapa mulle, itse käännän kanavaa välittömästi jos Jukka alkaa radiossa känisemään. Vastenmielistä. Sitten loppu banaanit ja lakritsat! |
Veikko 22.02.2006 09:49:32 | |
---|
Karjalaisen sivuilta: 'Kolme cowboyta' -biisin teksti sytytti jo ensitapaamisella Angelvuon mielenkiinnon ja se arvioitiin etukäteen hittimateriaaliksi. Kappale soikin radiossa kohtuullisen paljon. Sleepy Sleepers esitti sittemmin näppärää lavaversiota 'Kolme gayboyta' ja Veli-Matti Järvenpään poppoolla on ollut biisistä bolero-versio. Amigo-yhtiö julkaisi 1995 promoCD:n, jossa on Andre Chakerin tekemä englanninkielinen käännös 'Three Old Cowboys', esittäjänä Dallas Wayne. Tämä tulkinta oli kohtuullinen radiohitti, mutta myynnissä olevilla äänitteillä käännöstä ei ole saatavissa. Jukka on itse palannut biisiin useina eri sovituksina ja versioina, joista levylle on päässyt Kårenin keikalta 1992 taltioitu raita. Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin. |
Kuka esittää alkuperäisenä J.Karjalaisen esittämän kappaleen Kolme Cowboyta? Tuossa on kompa jossain, en vain vielä tiedä missä. - don't count on any second coming - |
risto 23.02.2006 00:52:25 (muokattu 23.02.2006 00:53:55) | |
---|
Kolme Cowboyta, sävel & sanat J.Karjalainen, sovitus J.Karjalainen & Mustat lasit. Amerikkalainen Wayne Dallas (joka oli naimissa suomalaisen kanssa) on amerikantanut Karjalaisen tuotantoa. Billnäsin bluegrass festareilla Dallas soitteli Karjalaisen "Hän" biisiä amerikkalaisena versiona nimeltään muistaakseni ihan "She". Erottuaan Dallas muutti takaisin jenkkilään, tiedoksi vaan ihan yleissivistyksen vuoksi:-) Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
PL 23.02.2006 13:55:47 (muokattu 23.02.2006 14:08:03) | |
---|
Kolme Cowboyta, sävel & sanat J.Karjalainen, sovitus J.Karjalainen & Mustat lasit. Amerikkalainen Wayne Dallas (joka oli naimissa suomalaisen kanssa) on amerikantanut Karjalaisen tuotantoa. Billnäsin bluegrass festareilla Dallas soitteli Karjalaisen "Hän" biisiä amerikkalaisena versiona nimeltään muistaakseni ihan "She". Erottuaan Dallas muutti takaisin jenkkilään, tiedoksi vaan ihan yleissivistyksen vuoksi:-) Pieni korjaus: Ei ollut naimisissa suomalaisen kanssa, vaan hänen vaimonsa oli aivan pesunkestävä amerikkalainen, joskin hän oli suomessa töissä muutamia vuosia. http://www.dallaswayne.com/ |
risto 23.02.2006 16:39:26 (muokattu 23.02.2006 16:40:22) | |
---|
Pieni korjaus: Ei ollut naimisissa suomalaisen kanssa, vaan hänen vaimonsa oli aivan pesunkestävä amerikkalainen, joskin hän oli suomessa töissä muutamia vuosia. Ok, tämä tiedon sain ihmisiltä ao. festareilla, mutta erehtyminen on inhimillistä. Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
volvo740 24.02.2006 09:22:04 | |
---|
Karjalaisen sivuilta: 'Kolme cowboyta' -biisin teksti sytytti jo ensitapaamisella Angelvuon mielenkiinnon ja se arvioitiin etukäteen hittimateriaaliksi. Kappale soikin radiossa kohtuullisen paljon. Sleepy Sleepers esitti sittemmin näppärää lavaversiota 'Kolme gayboyta' ja Veli-Matti Järvenpään poppoolla on ollut biisistä bolero-versio. Amigo-yhtiö julkaisi 1995 promoCD:n, jossa on Andre Chakerin tekemä englanninkielinen käännös 'Three Old Cowboys', esittäjänä Dallas Wayne. Tämä tulkinta oli kohtuullinen radiohitti, mutta myynnissä olevilla äänitteillä käännöstä ei ole saatavissa. Jukka on itse palannut biisiin useina eri sovituksina ja versioina, joista levylle on päässyt Kårenin keikalta 1992 taltioitu raita. Kiitos. Nyt löytyy. Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |