Aihe: Per Lindvall
1
ääliö
16.02.2006 13:34:03
Onko täällä muita ketkä diggailee tän miehen soittoa?

Päällimmäisenä mielessä Paolo Mendoncan funk-rock lätty "different phrases".
Ylilihavat Rumpalit ry.
MK73
22.02.2006 20:24:19
jess tietenkin mut kuka se on:D

Ehkäpä Ruotsin tunnetuin sessiorumpali. Soittanut eri artistien kanssa 13 vuotiaasta ja kai jostain 70-luvulta lähtien. Viidakkorumpu-lehden nro 2/2002:ssa oli hyvä haastattelu hänestä.
poke_63
07.03.2006 12:00:39
Mää diggaan ihan mielettömästi!

Mulla on kaikennlaisia kivoja raitoja sen nuoruudesta ja kuulin ekaa kertaa sitä livenä kun se oli varmaankin 17 v.

Kuuntele vaikka Lisa Nilssonin levyjä tai vaikka Nils Langrenin Funky ABBA,missä se vetää pari biisiä - nro 7 Gimmie Gimmie.
ääliö
08.03.2006 18:08:11
Mää diggaan ihan mielettömästi!

Mulla on kaikennlaisia kivoja raitoja sen nuoruudesta ja kuulin ekaa kertaa sitä livenä kun se oli varmaankin 17 v.

Kuuntele vaikka Lisa Nilssonin levyjä tai vaikka Nils Langrenin Funky ABBA,missä se vetää pari biisiä - nro 7 Gimmie Gimmie.

Tsekkaa ehdottomasti toi Paolo Mendoncan levy,aivan pervon hyvää funk-rockia.
Langreniltä myös live in Stockholm ja yx toinen funk levy,jonka nimen lisään kohta tähän alle.Nää ei saa puuttua yhdeltäkään funkkarilta.
Ylilihavat Rumpalit ry.
vernie
08.03.2006 20:03:54
Just soi Nils Landgren Funk Unitin livelevy, ja hienosti potkii.
poke_63
08.03.2006 21:26:20 (muokattu 08.03.2006 21:26:33)
Onse Wolfgang Haffnerkin ohan OK, mutta kyllä Lindvallin soitossa on jotain kummaa loistoa.... Siinä Tukholman livellä taitaa vetää Lindvall... vaan onko sulla joku uudempi, mistä minä en mitään tiedä?
Näillä on menty...
MK73
22.04.2009 19:21:19
Nostetta tälle...

Olen alkanut diggaileen aivan mielettömästi ko. rumpalia viimeistään, kun sain bRONk- nimisen rockjazz-trion levyn tässä jokin aika sitten (jota jo hehkuttelinkin jazz -palstalla).
Varsinainen funk-groove-mestari tämä Lindvall, eikä ihan outo vierailija suomalais-artistienkaan levyillä. Muistaakseni ainakin Aki Sirkesalon sessioissa ollut mukana. Lindvall näyttää hyvää esimerkkiä musiikin ehdoilla rummuttamisesta, malttia, tyylitajua ja imukasta komppia piisaa fuusiomenossakin.

Kertokaapa muutkin kokemuksia & mietteitä Ruotsin Anssi Nykäsestä! :-)
Hiki ja vääntö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)