Aihe: kitara ja midi ongelma
1
-septimisti-
22.02.2006 15:26:04
Olen pahoillani, mutta tuo ei onnistu.

Midi ei siirrä minkäänlaista ääntä, vaan ohjauskäskyjä. POD:in midiliitäntä on siinä ihan sen takia, että podia voi tarvittaessa ohjata erillisellä midi-laudalla tai vaikkapa tietokoneella.

Jos audiota haluat nauhoitella, niin sun täytyy vetää podin line-outista piuha in normaalisti äänikortin linjasisääntuloon. Tai jos sulla on PodXT, niin siinä muistaakseni on USB liitäntä, jota voi käyttää nauhoitteluun. En tiedä miten hyvin toimii.
Trigger
22.02.2006 18:09:00
Olen pahoillani, mutta tuo ei onnistu.

Midi ei siirrä minkäänlaista ääntä, vaan ohjauskäskyjä. POD:in midiliitäntä on siinä ihan sen takia, että podia voi tarvittaessa ohjata erillisellä midi-laudalla tai vaikkapa tietokoneella.

Jos audiota haluat nauhoitella, niin sun täytyy vetää podin line-outista piuha in normaalisti äänikortin linjasisääntuloon. Tai jos sulla on PodXT, niin siinä muistaakseni on USB liitäntä, jota voi käyttää nauhoitteluun. En tiedä miten hyvin toimii.

No ilmankos ei värkistä mitään kuulunutkaan :D
Ja huomasin just, et mulla oli väärä ohjelma podin ohjaukseen Sound diver... jossa innin ja outin säätäminen oli puutteellinen. Kävin hakemassa Line 6 Editin ja nyt midi hässäkkä toimii niinkuin pitääkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)