Sikiöstä saatanaksi Reipas meno. Jossain määrin tuli mieleen Sepultura :) Basso jynkhää tosi makeesti, tiukka groove :D, kuten myös tuossa Sarastaassa! Rumputyöskentelyä myös mukavata kuunnella. Kitarasoudit ihan ok:t, ja ihan kivaa sahailua kyl. Laulu jossain määrin heikoin lenkki, mut niinhän se aina... Eikä tässäkään tapauksessa laulut missään nimessä sysipaskat olleet, ehkä vähän liikaa agressiivisuutta, tai sitte sitä tarvittas lisää :D, mut siitäkin voi olla montaa mieltä. Itse biisi oli aika perussettiä, joku yllättävä C-osa ois ollu aika kiva, mut onneks tässä ei ollut kehnosti räpellettyä kitarasooloa, joka usein latistaa biisin tunnelman. Sarastaa Oli musta parempi biisi. Intro oli kiva. Kertseihin kaipaa vähän lisää melodiaa laulujen osalle. Yks juttu minkä oon itsekkin huomannut, että kun biisejä alkaa tekeen, aloittaisi laulumelodiasta, olettaen että tekstit on valmiina ja sitten vasta alkaisi rakentamaan "kehystä" laululle. Ainakin itse oon huomannu omas bändis usein ongelmakohdaksi sen, että laulu on tavallaan vaan yks osa kaiken muun seassa. Mut diibadaa.. Hyvä tästä tulee. |
Soitto on kohdillaan kyllä ja hyviä juttuja, mutta jotain jää puuttumaan. Ehkä tuo huutaminen on jotenkin vähän turhan tasapaksua koko ajan ja se epävireisyyskin hieman häiritsee. Lisää vaihtelua muussakin muodossa kuin eri osina, niin hyvä tulee. En nyt oikein muuta osaa sanoa. Mä |