Jag 29.01.2006 01:44:37 | |
---|
Esim. emulesta löytää ainakin Lepakon keikkoja ja In memoriamin. Emule. Ei sano mitään. Eli joku ohjelma vai kauppa? vai mikä? :D "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Terminaattori 29.01.2006 02:13:24 | |
---|
Emule. Ei sano mitään. Eli joku ohjelma vai kauppa? vai mikä? :D No se on semmonen waretus-ohjelma tyyliin dc++. soitellen sotaan |
Wahi 29.01.2006 11:06:57 (muokattu 29.01.2006 11:24:33) | |
---|
kiroan, nuoren ikäni, jonka syystä en ole päässyt KW:ta koskaan livenä näkemään ja en tule koskaan näkemäänkään Samoin... Kyllä harmittaa. Omalla listallani aivan varmasti 3 parhaan bändin joukossa! EDIT: Kingston Wall on kyllä niin perkeleen kova! Muistan kun kuulin kaverilla Firen ja kuulosti niin kovalta. Sitten ostin I ja II ja vähän myöhemmin III. Sen jälkeen kuin ostin nuo levyt, en ole kertaakaan kyllästynyt Kingston Walliin. Nyt ja aina, Kingston Wall. Shine on! Shine on You crazy Diamond! |
Capman 29.01.2006 13:20:34 | |
---|
#4 Kuinka moni on koittanut ratkaista tuota Stüldt Håjt-arvoitusta? Itse jäljittelin sen verran että Stüldt on vanhaa saksaa ja tarkoittaa varastettua tai ylpeää (stolen / proud), Håjt olisi ruotsiksi/norjaksi ollut huuto tai hetki. Olisiko se siis Proud Moment? tai Stolen Shout... tai jotain tältä väliltä? Vähän kun pyörittelee tuota "Varastettu Huuto"-meininkiä mielessään ja hakee filosofis-psykologista näkemystä, niin siitä saa aika syvällisen jutun. Jokaisella meillä on huuto, mutta kuuleeko sitä kukaan? Mä olen pyöritellyt ton pienessä päässäni näin: Stüldt Håjt -> Stay High ;-) |
McNulty 29.01.2006 14:31:55 | |
---|
Mä olen pyöritellyt ton pienessä päässäni näin: Stüldt Håjt -> Stay High ;-) Mutta miten tuo sopii siihen Peten sanontaan että: "Pitää olla fjongaa et ois stüldt håjttii!" :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
synapsi 20.02.2006 22:40:25 | |
---|
Pakko sanoa, että vähän ihme Fränkki tuo Peten nykyisen skeban omistaja, jos ei halua että kukaan näkee edes kuvia siitä. Tulee vähän klonkku mieleen. "My preciousssssshhh.." Semmoinen pätkä kuin Freakout Club 94, (josta mm. Real Thing-jami In Memoriam-videolla), löytyy DVD:ltä, mutta turkaisen tunkkainen äänenlaatu - jos joltakulta löytyy paremmalla äänenlaadulla niin heti vaan viestiä, samaten muu '94 matsku kiinnostaa ERITTÄIN paljon (Lepakon vika keikka löytyy kyllä). Kamista vaihtelen vain vaihdossa ja oikeastaan kaikki netissä pyörineet pätkät löytyy. Mut toi Freakout'94, se pitäis jostain nyt porukalla kaivaa. Aivan helvetin kovaa menoa. Jäbillä kunnon hippibileet, kaikki biisit, mm. legendaarinen "Groove Is In The Heart" soitetaan 1.5h setissä meddlenä sakarikukkojen, MC:n/DJ:n ja perkussionistien kera, ja mukana tietenkin kaiken kruunaava ryhmähali ;) |
Tarkastaja 21.02.2006 02:05:46 (muokattu 21.02.2006 02:06:37) | |
---|
Semmoinen pätkä kuin Freakout Club 94, (josta mm. Real Thing-jami In Memoriam-videolla) No mulla on ainakin tämä vhs:llä, mutta äänenlaadusta en kyllä osaa sanoa. Muistaakseni oli ihan kelvollinen tuo äänen/kuvanlaatu. |
synapsi 21.02.2006 16:58:09 | |
---|
No mulla on ainakin tämä vhs:llä, mutta äänenlaadusta en kyllä osaa sanoa. Muistaakseni oli ihan kelvollinen tuo äänen/kuvanlaatu. Kiinnostais erittäin paljon. Jutellaan vaikka privassa enempi. Ja sitten vähän toista asiaa: Tuli muuten tänään lainattua tämmönen kuin "Propaganda 1-kokoelma: Russian Bombs Finland", tässä mukana Sekunda -yhtye, eli ilmeisesti se pumppu jossa Pete Walli soitteli rumpuja punk-aikaan (vuonna '83 eli 14-vuotiaana?:). Musiikki nyt on sinänsä ihan kauheaa kuraa, kolme kolmenkymmenen sekunnin biisiä. Sisäaukeamalla on yllättävää kyllä ryhmäkuva jossa näyttäisi olevan aivan Peten näkönen häiskä (toinen vasemmalta, jos joku sattuu lätyn omistamaan), paitsi mustalla peikkotukalla ja glamrock-kledjuilla varustettuna. Tietääkö kukaan tuosta Sekunda-pumpusta sen enempää? Jos muuten kiinnostaa kuulla Peten sitarin soittoa, niin Waltarin levyllä "Torcha!" on kappale nimeltänsä Fuckadelican Garden jossa hän featuroi sitaria rimputellen. Ihan hyvä biisi. |
sus 21.02.2006 18:33:55 | |
---|
Samoin... Kyllä harmittaa. Omalla listallani aivan varmasti 3 parhaan bändin joukossa! EDIT: Kingston Wall on kyllä niin perkeleen kova! Muistan kun kuulin kaverilla Firen ja kuulosti niin kovalta. Sitten ostin I ja II ja vähän myöhemmin III. Sen jälkeen kuin ostin nuo levyt, en ole kertaakaan kyllästynyt Kingston Walliin. Nyt ja aina, Kingston Wall. Shine on! Mulla on vähän samanlainen stoori. Eka tuli kuultua fire, ja sitten tutustuin yhtyeeseen paremmin. Kyllähän sitä aikasemminkin olin jo kuullut bändistä, mutta itse musiikkia en. Itseasiassa KW:n fire-veto on parempi kun alkuperänen, mun mielestä! mutta loistava bändi, ja kun luin tossa noista livejutuista, niin jos jollakin on jotain jaettavaa niin pikaviestinä vaan tai mikseipä tässä ketjussakin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
The Duke 21.02.2006 19:16:57 | |
---|
Hardcore 83 lp:llä on ainakin Sekundan yksi biisi. Herra Kivi varmaan tietää tästä Sekunda menosta vähän enemmän...? It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Mulla on vähän samanlainen stoori. Eka tuli kuultua fire, ja sitten tutustuin yhtyeeseen paremmin. Kyllähän sitä aikasemminkin olin jo kuullut bändistä, mutta itse musiikkia en. Itseasiassa KW:n fire-veto on parempi kun alkuperänen, mun mielestä! Sama! Itse olen aina pitänyt Henkan Firea vähän ponnettomana, vaikka kyseessä on loistava biisi. Kingston Wallin coveri tuosta on loistava ja Kuoppiksen soittama intro jotain aivan uskomatonta. Itsekin tutustuin bändiin Firen kautta ja hankin kaikki kolme levyä pelkästään muutaman biisin kuulleena ja kaikkien palstalaisten kehumana. Se oli kannattava juttu se, sillä nyt on n. puoli vuotta soinut Kingston Wall soittimessa melkein tauotta |
Capman 21.02.2006 20:43:08 | |
---|
Sama! Itse olen aina pitänyt Henkan Firea vähän ponnettomana, vaikka kyseessä on loistava biisi. Tsekkaas tuolta vähän toisenlainen versio Firesta. Äänitetty joskus 1970-luvulla. http://www.myspace.com/idontcare1976 |
sus 22.02.2006 13:57:55 | |
---|
Tsekkaas tuolta vähän toisenlainen versio Firesta. Äänitetty joskus 1970-luvulla. http://www.myspace.com/idontcare1976 No hui saatana! Ei ainakaan omaan korvaan kauheen miellyttävältä kuulostanut. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Capman 22.02.2006 14:32:17 | |
---|
No hui saatana! Ei ainakaan omaan korvaan kauheen miellyttävältä kuulostanut. Mun mielestä ne puhaltimet ja urku sopi aika kivasti tohon. |
ydinaukio 23.02.2006 11:32:34 | |
---|
Kyllähän henkan Fire-veto on kuitenkin aivan eri tasolla kuin KW:n suoritus. |
Brian May jr. 23.02.2006 11:40:14 | |
---|
Kyllähän henkan Fire-veto on kuitenkin aivan eri tasolla kuin KW:n suoritus. Totta. Ei oo ainakaan meikäläistä koskaan toi KW:n versio miellyttänyt niin paljoa kuin Henkan. Ehkä se johtuu siitä että KW:n versiosta paistaa liika "yrittäminen." Niin kuin klassikoiden covereista yleensäkin. KW:ta siis yhtään häveksymättä, mutta meitsi kiinnostu bändistä ainakin muita juttuja kuuntelemalla kuin tuota Firea :) Vettä! |
Henga 23.02.2006 12:28:25 | |
---|
Kyllähän henkan Fire-veto on kuitenkin aivan eri tasolla kuin KW:n suoritus. Sieltä se tuli. Go man Go! |
Stain 23.02.2006 12:50:21 | |
---|
Itseasiassa KW:n fire-veto on parempi kun alkuperänen, mun mielestä! Mä olen taas toista mieltä. Kyllä alkuperäinen groovaa paljon paremmin ja sounditkin on aitoa henkkaa. KW:n versio on tosin sähäkämpi ja ihan jees, mutta Peten laulu on melko karseaa kyseisessä biisissä. It's a bittersweet symphony, this life |
Guitar Hero 23.02.2006 12:59:34 | |
---|
KW:n versio on tosin sähäkämpi ja ihan jees, mutta Peten laulu on melko karseaa kyseisessä biisissä. tr00.. *örinää* juu trai to giv mi joor mani ju bedör seivit beib.. "Jumalaut mä oon out" |
Stain 23.02.2006 13:15:43 | |
---|
tr00.. *örinää* juu trai to giv mi joor mani ju bedör seivit beib.. Juu no ei se lausuminen niin häiritse vaan se ihme örinälaulu. Mitä muuten Kingston Walliin tulee, diggailen ekasta levystä hemmetisti. Mielestäni ehdottomasti paras kolmesta. Ostin levyn pari vuotta sitten, kun joku sitä suositteli. Kolahti kyllä. Hienoa soittoa ja kappaleita. II:sesta ja Tri-logystä en diggaile läheskään niin paljoa, vaikka niiltä hienoja biisejä löytyykin. It's a bittersweet symphony, this life |