Ed_Guy 12.07.2005 19:34:34 (muokattu 12.07.2005 19:34:56) | |
---|
Nonniin pistetäänpä pystyyn keskustelua, tuosta sarjasta.., joka öh taitaa olla enemmän teinien suosiossa.. Eipä tuo minua haittaa.. olen 19 ja ole katsonut jokaisen jakson.. aivan mahtavaa! Tänään Spike ja Angel lähtevät pelastamaan Buffyä jostain... hmm mitäköhän siitäkin tulee? THV-Klubi #27 |
Chrissie 13.07.2005 11:13:47 | |
---|
Buffy on parempi, siinä on nätimpiä tyttöjä :) No joo... Angelissa on hyvä tunnari, mahtipontinen. Itse sarjaan en ole päässyt oikein mukaan, pari osaa sieltä täältä olen nähnyt. Pitäisi päästä ihan alusta asti kattoon niin ehkä voisi helmen siitä löytää. Se vain ei mennyt päähän miten Angel voi lyöttäytyä Cordelian kanssa kimppaan.. En tosin tiedä, onko Cordelian näköinen tyttö oikeasti Cordelia vai joku ihan muu tuossa sarjassa... Bitch se on joka tapauksessa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
Henko 13.07.2005 13:48:27 | |
---|
Parempi tunnari ku Buffyssa. Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä! |
Ed_Guy 13.07.2005 21:08:20 | |
---|
Pikkasen oli eilen rankka jakso! parhautta! THV-Klubi #27 |
Kapane 13.07.2005 21:24:33 | |
---|
Katellut kyllä kanssa aika paljon... Edellinen (4) tuotanto kausi oli paljon parempi kuin tämä viides. Idea köyhää ns. 1-2 tuotanto kaudet eivät oikein säväyttäneet liiassa Buffymäisyydessään, mutta 3 tuotanto kauden jopa Toolmainen synkkyys oli mielestäni mahtavaa (jos tämä oli se kausi missä W&H toi Darlan takaisin). 4 kaudella oli vielä rippeitä tästä, mutta koko saatanallinen maailman loppu alkoi kuulostaa liikaa huonolta norjalaiselta satanbändiltä. |
salva 14.07.2005 18:01:19 | |
---|
Saako näitä Angelin dvd:itä tilattua jostain Suomesta? Ai niin. Tykkään kattoa Angelia, kun tykkään siitä Spike tyypistä. sillä on hieno brittiaksentti. When the Sun goes down, music turns up. |
la m quina 14.07.2005 19:29:43 | |
---|
sillä on hieno brittiaksentti. sehän on yks typerimmistä aksenteista joita telkkarista on koskaan kuulunut?! |
Minushuman 21.02.2006 18:13:58 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 221 päivää vanhaan ketjuun! En viitsinyt aloittaa näin turhanpäiväisen asian takia uutta ketjua, mutta huomasiko kukaan, että Zakk Wylde soetteli skebaa sunnuntain ja maanantain välisen yön jaksossa (Taikaluoti) Jasminen avoin mikki bileissä. Eihän äijää näkynyt kuin muutama sekunti mutta olipa silti. "You name it, I done it." - William Guarnere |
Kapane 21.02.2006 18:31:37 | |
---|
En viitsinyt aloittaa näin turhanpäiväisen asian takia uutta ketjua, mutta huomasiko kukaan, että Zakk Wylde soetteli skebaa sunnuntain ja maanantain välisen yön jaksossa (Taikaluoti) Jasminen avoin mikki bileissä. Eihän äijää näkynyt kuin muutama sekunti mutta olipa silti. Paitsi ettei ollut Wylde vaan joku look-a-like? Ainakin minusta. Ikäväksi tämä sarja loppuu taas. 4 tuotanto kausi on kultaa tämän sarjan tasolla. Mukavaa loppuillan viihdettä. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Desolate1 21.02.2006 18:56:48 | |
---|
|
Minushuman 21.02.2006 19:18:55 | |
---|
Mummielestä se oli ihan selkeesti Zakk. Parta ei ollut vielä siinä vaiheessa niin pitkä kuin nykyään. Zakillä on mummielestä ihan omanlainen pikkauskäden asento, mikä Angelin jaksossa olleella Zakilla oli nahkaranneke mukaanlukien identtinen oikean Zakin kanssa. "You name it, I done it." - William Guarnere |
Nonniin pistetäänpä pystyyn keskustelua, tuosta sarjasta.., joka öh taitaa olla enemmän teinien suosiossa.. Eipä tuo minua haittaa.. olen 19 ja ole katsonut jokaisen jakson.. aivan mahtavaa! Tänään Spike ja Angel lähtevät pelastamaan Buffyä jostain... hmm mitäköhän siitäkin tulee? Siis kyllähän 19 on vielä teini. NineTEEN. nih.. :D Iso naurava hymiö ettei kukaan nyt luule että minä tosissani tämmöstä.. |
Kapane 21.02.2006 22:04:49 | |
---|
Skenehuora jo 4 vuotta. |