Aihe: Andy McCoyn pahoinpitelysyyte
1 2 3 4
Gypsy
20.08.2003 19:35:09 (muokattu 20.08.2003 19:35:49)
1. Andyssa ei ole pisaraakaan mustalaisverta. Se on täysin tuulesta temmattu juttu, kuuluu rooliin.

Mistä tiiät? Et voi tietää

2. Andyn klapit on taannoisen parvekkeelta putoamisen jäljiltä siinä kondiksessa, että se mies ei ketään kiinni juokse. Ei tosin taitaisi kunto kestää muutenkaan...

Mikä niissä on? Missä kondiksessa?
totaali
20.08.2003 19:37:18
Mikä niissä on? Missä kondiksessa?

Usko pois vaan, faktoja ovat. Mutta yksityiskohtien kertomisen estää tämä toimittajan lähdesuoja... ;-)
Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla...
Bee-äf
20.08.2003 22:19:34

Andyn mannejutut ovat hänen omassa päässään kiehuneita fantasioita.
Hevosmiehet ovat kertoneet että hän käy mielellään mustalaisten seuroissa ja kokouksissa kuokkimassa - saa sitten vanhalla mersulla kyydin kotio kun väsy tulee.
Gypsy
20.08.2003 22:25:45
Andyn mannejutut ovat hänen omassa päässään kiehuneita fantasioita.

Niinhän mäkin ajattelen, mutta mistä sitä koskaan tietää. On niitä ihmeellisempiäkin asioita tapahtunu.
Bee-äf
20.08.2003 22:40:40 (muokattu 21.08.2003 10:09:50)
On niitä ihmeellisempiäkin asioita tapahtunu.
No perhana... jos Andy on manne niin minä olen zulukeisari. Jos mustalaiset eivät sukuaan tiedä, niin kuka sitten?
Andy on tod näk ihaillut Remua, joka on ollut oikea katupoikakriminaali ja puoliksi mustalainen. Hankkarit taas tulivat etupäässä "paremmista" akateemisista perheistä - mikä on katu-uskottavuuden kannalta paha juttu. Jos olet Andyn vanhemmat nähnyt niin et epäile.
Gypsy
20.08.2003 22:48:43
Jos olet Andyn vanhemmat nähnyt niin et epäile.

Mutta eihän toi vielä mitään sano. Mistä sä tiiät että ne on andyn vanhemmat? Haikarahan on voinu tuoda andyn niille
Bee-äf
20.08.2003 22:56:13
Mutta eihän toi vielä mitään sano. Mistä sä tiiät että ne on andyn vanhemmat? Haikarahan on voinu tuoda andyn niille
Andyn kyseessä ollen se on luultavasti ollut korppikotka. ;)
Risto Mustalisä
21.08.2003 09:15:05
No perhana... jos Andy on manne niin minä olen zulukeisari. Jos mustalaiset eivät sukulaan tiedä, niin kuka sitten?
Andy on tod näk ihaillut Remua, joka on ollut oikea katupoikakriminaali ja puoliksi mustalainen. Hankkarit taas tulivat etupäässä "paremmista" akateemisista perheistä - mikä on katu-uskottavuuden kannalta paha juttu. Jos olet Andyn vanhemmat nähnyt niin et epäile.

Joku vuosi sitten oli Iltasanomissa muistaakseni juttu Andyn isästä joka jutun mukaan on/oli (en muista kumminpäin) pankinjohtaja.
Born to be wild! - paitsi kotona..
Gypsy
21.08.2003 15:56:29
Joku vuosi sitten oli Iltasanomissa muistaakseni juttu Andyn isästä joka jutun mukaan on/oli (en muista kumminpäin) pankinjohtaja.

Andy ite sano, että se pankinjohtajapukumulkku ei ollu sen isä
Ta Wicked G
21.08.2003 16:14:09
Tottahan sitä vittuuntuis jos joku mulkvisti saa idean pölliä viiskymppisen noi vaan. Mielestäni Suomen lainsäädäntö on täysin persiillään kun aina puolustaja on syyllinen, ei jutun/kahakan aloittaja.
Fuck the reality! I'm going home!
mikko1
21.08.2003 16:39:32

Okei, nyt ei jaksa enää kuunnella tätä. Aina kun pygmi johonkin vastaa niin se on just tätä 'en usko'et voi tietää'mistä tiedät' tjsp. Ärsyttävää.
Mullon kans tele.
Gypsy
21.08.2003 16:45:18 (muokattu 21.08.2003 16:59:58)
Okei, nyt ei jaksa enää kuunnella tätä. Aina kun pygmi johonkin vastaa niin se on just tätä 'en usko'et voi tietää'mistä tiedät' tjsp. Ärsyttävää.

Älä selitä. Aina jos mä sanon jotain, niin multa pyydetään hirveitä perusteluja. Antakaa itekkin niitä perusteluja. Ja vittu vaikka mä antaisin niitä perusteluja niin ei muka kelpaa. Ja annappa esimerkkejä noista 'en usko'et voi tietää'mistä tiedät' tjsp. Ärsyttävää. Mulla ei nyt ainakaan tommosia paljon tule mieleen. Ja eihän sitä voikkaan tietää. Ja mä en tota niin tosissani sanonu. Hommaa vahvemmat lääkkeet jos on noin hermo kireellä. Tästä vaan huomataan se, että Gypsy on M.netin vihatuin tyyppi ja kokoajan seurataan mistä pääsis vittuileen. Mä en välitä paskaakaan jos sua ärsyttää. Ja kyllä mäkin voin alkaa foorumipoliisiks ja ruveta hohotteleen ja korjaileen kirjotus ja yhdyssanavirheitä ja lisäileen pilkkuja ja pisteitä. Tosin mua ei kyllä yhtään haittaa jos joku kirjottaa yhdyssanat erikseen ja jättää pisteet ja pilkut pois

Usko pois vaan, faktoja ovat.

Ja just jos mä sanon näin niin mulle vittuillaan. Mutta sitten jos joku muu sanoo niin, niin sillonkin mulle vittuillaan. On se kummallista.

Niin, ja pistä säkin sitä perustelua noista en usko ja muista jutuista. Taitaa olla juttu vaan niin, että sulla ei oo äiti kotona ja vaipassa on tavarat ja nyt rupee itkettään. Vaippaihottuma vaivaa ja vaippa muutenkin vähän kiristelee sieltä täältä. No, toivotaan että sun äiti tulee kohta ja vaihtaa kuivat alle. Ja pistää sitten sitä talkkiakin pyllyyn että se vaippaihottumakin vähän hellittää
Danny s
21.08.2003 21:13:45
Näin minä luin jutun jostain (ai niin iltapäivälehdistä)

Andyltä tosiaan joku vei rahat, mutta Andy ei yrityksestä huolimatta saanut tyyppiä kiinni, vaan läiskäisi matkalla jotakuta (rikostoveri?)

koko tapauksen kuvasi sivullinen, jonka kameran kuitenkin heitti vesilammikkoon Andya auttamaan tullut mies..
lxi
21.08.2003 22:33:05
Romanilähteistä on kerrottu, ettei Andyn suvussa ole romaniverta. Tiedä sitten.

Gypsylle ehdotan hieman vahvempaa lääkitystä. Ei kaikesta tarvitse inttää ja räjähtää.
Mainostilaa vuokrattavana
elina_kerttu
21.08.2003 22:37:55
Remu sano jossain kirjoistaan, että Andy on puoliks gypsy
Gypsy
21.08.2003 22:48:25 (muokattu 21.08.2003 23:39:47)
Gypsylle ehdotan hieman vahvempaa lääkitystä. Ei kaikesta tarvitse inttää ja räjähtää.

Kukakohan se täällä räjähti?? Ja sitäpaitsi ei oo edes vielä perustellu mitenkään noita väitteitä mitä musta esitti. Ja jos joku saa väittää että andy ei ole mustalainen niin kai mulla vittu on samanlailla oikeus sanoo että on se. ihme touhua. Ja mitä te muuten luulette olevanne kun omia sääntöjä keksitte m.nettiin?

Tässä se räjähdys tapahtu.

Remu sano jossain kirjoistaan, että Andy on puoliks gypsy

Just näin. Ja uskokaa muuten pois mä olen andyn isä ja se on fakta ja mä olen mustalainen. Tähän ette voi väittää vastaan edellisten kommenttienne perusteella. Ja tästälähtien kun mä sanon jotain asiaa faktaks niin se sillon on fakta ja Ei kaikesta tarvitse inttää. Niinhän ite sanoitte. Te olette vaan tietokoneille elämännne omistaneita ja puollustatte toisianne ja minä ulkopuolisena saan bannit jos niin haluatte. Ja ilman syytä jos te vaan sille tuulelle satutte. Pistäkää vaan taas sähköpostia ylläpidolle että gypsy pois vaikka ei ole mitään tehnykkään.

Se on vaan niin täällä, että teillä on tietty sisäpiiri ja jos joku on sen kanssa erimieltä niin miinuksia sataa ja vaikka mitä skeidaa. Painakaa sitä varotusnappia taas niin hommataan gypsy pois m.netistä kun täällä ei taida saada edes sanoo mitään jos ei kuulu m.nettiläisten sisäpiiriin

Niin. jokainen voi nyt tsekata, että täällä ei saa "faktoja" kyseenalaistaa vaikka pygmille sillon tuli sanomista just nimen omaan siitä, että "faktoihin" ei ollu perusteita. Eli siis muut just teki tätä mihin nyt sanoo näin Ei kaikesta tarvitse inttää, eli siis intti pygmin faktoihin

Aina kun pygmi johonkin vastaa niin se on just tätä 'en usko'et voi tietää'mistä tiedät' tjsp. Ärsyttävää.

Sitten kun haku toimii niin mä odotan, että ainakin 200 tommosta kirjotusta löytyy mun kirjotuksista. Tuskimpa löytyy. No, jos ei löydy niin mä pistän kanssa ylläpidolle postia tommosesta paskanjauhannasta mikä ei ole edes totta.
Gypsy
21.08.2003 23:06:55 (muokattu 21.08.2003 23:41:44)
Niin joo, ja HOHO IMHO GAS

ja JES! Muusikoiden.netin kuulusa miinushana on avautunu!!!

No niin ja kovat jätkät jatkakaa andyjuttua ja nössöt voi mennä leikkiin pokemoneilla. Ai jaa, kello onkin jo yli kuus!!! HERRAJUMALA!! Ei enää mitään pokemoneja
mikko1
22.08.2003 08:14:01
Kukakohan se täällä räjähti?? Ja sitäpaitsi ei oo edes vielä perustellu mitenkään noita väitteitä mitä musta esitti.

no käväseppä lukemassa se bluesmiehen ja sun sanasota siinä vanhassa soitinkauppatopikissa, joka asiasta pakko olla rähisemässä koko ajan.
Mullon kans tele.
Skywalker
22.08.2003 14:44:35
Hieman "Faktaa" :
A: Andy oli hiukan humalassa.

B:15 vuotias poika näki setelin Andyn taskussa ja sen varasti.

c:Andy kääntyi ja vaistomaisesti läpsäisi poikaa KERRAN.

d:Poika lähti juoksemaan mutta Andy ei saanut sitä kiinni.

e: Poika nosti syytteen PAHOINPITELYSTÄ ja Andy NÄPISTYKSESTÄ.

f: Asiaa tutkii Helsingin poliisi.

Lähde: Ilta-Sanomat
Punk ko vittu!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)