Jmvk 16.02.2006 20:24:15 | |
---|
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että saisi Laiho jättää ne meikit pois. Näyttäisi huomattavasti asiallisemmalta. Samaa mieltä. We chime the bell, chaos and hell, Metal for maniacs pure. |
-Prokitaristi- 19.02.2006 15:45:41 | |
---|
Ei ne muutkaan meikkaa. Mutta nyt kyllä menee jo vähän OT:ksi. |
-JiiTee- 20.02.2006 09:46:58 | |
---|
Meikkikeskusteluun ei jaksa ottaa kantaa, mulle on ihan sama vetääkö Laiho kajaalia silmiinsä vai ei. Mutta musan ja shown puolesta oli kyllä kova setti. Parempi puolisko ilmaisi asian mun mielestä hyvin kiteyttäen: "kerrankin suomalainen bändi, jonka puolesta ei tartte tuntea myötähäpeää". Ammattimaisen näköstä touhua oli, näkee että keikkaa on tullu heitettyä ihan jonkinverran. |
jalmarus 20.02.2006 14:04:20 | |
---|
Huh huh mitä jauhamista jostain meikeistä. Käyttäisitte aikaanne vaikka niiden soittimien soittamiseen ni voisitte, ehkä itse olla joskus orkesterinne kanssa tuolla ylellä Meikeillä/meikittä soittamassa. "There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
mongoloidi 21.02.2006 15:51:10 | |
---|
Mielestäni musiikkiin vaikuttaa olennaisesti se, että meikkaako bändi. Itse en pysty esim Mercyful Fate/King Diamond-tuotannosta nauttimaan tämän takia. Musiikki on mielestäni ihan menevää perus-bläkkis/death/thrash-paahtoa, mutta meikkaaminen häiritsee vaan niin paljon, vaikkei se oikeastaan musiikista kuulukaan. Itse en käytä meikkiä, vaikka soitankin goreblackmetal bändissä nimeltä sathanus analius vomitus domine: www.mikseri.net/sathanusanaliusvomitusdomine Bodomin tuotantoon en ole edes hirveästi tutustunut, mutta ne pari biisiä mitä olen kuullut (Final Countdown ja black vidows) eivät oikein sopineet musiikkimakuuni. Another Perfect Day ? |
Deino 21.02.2006 15:57:24 | |
---|
Mielestäni musiikkiin vaikuttaa olennaisesti se, että meikkaako bändi. Itse en pysty esim Mercyful Fate/King Diamond-tuotannosta nauttimaan tämän takia. Musiikki on mielestäni ihan menevää perus-bläkkis/death/thrash-paahtoa, mutta meikkaaminen häiritsee vaan niin paljon, vaikkei se oikeastaan musiikista kuulukaan. Ei todellakaan näin. "riippuu ihan siitä mihin splashi on sijotettu ja miten se Hammetin Kirkki siinä setin edessä keikistelee" -Jaska |
jalmarus 21.02.2006 16:02:23 | |
---|
Mielestäni musiikkiin vaikuttaa olennaisesti se, että meikkaako bändi. Itse en pysty esim Mercyful Fate/King Diamond-tuotannosta nauttimaan tämän takia. Musiikki on mielestäni ihan menevää perus-bläkkis/death/thrash-paahtoa, mutta meikkaaminen häiritsee vaan niin paljon, vaikkei se oikeastaan musiikista kuulukaan. Itse en käytä meikkiä, vaikka soitankin goreblackmetal bändissä nimeltä sathanus analius vomitus domine: www.mikseri.net/sathanusanaliusvomitusdomine Bodomin tuotantoon en ole edes hirveästi tutustunut, mutta ne pari biisiä mitä olen kuullut (Final Countdown ja black vidows) eivät oikein sopineet musiikkimakuuni. siis et oo tosissas. Ja muutenkii noi cobin mitä oot kuullu ni ei näin. Final countdown on sellasen suomalaisen Heavy orkesterin ku stonen alkuperänen biisi, ja black widiw on vanhaa paskaa "There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
Mongoloidin lausetta viilatakseni Final Countdown -coveri ei oo Bodomin. E: Ja Black Widow:han on melkeempä parasta (vanhaa) Bodomia, IMO. Boutros Boutros Ghali! |
Antti1997 21.02.2006 16:20:20 | |
---|
Final countdown on sellasen suomalaisen Heavy orkesterin ku stonen alkuperänen biisi, Nyt putosin kärryiltä. "Mun iso muna, joka siis sijaitsee yläreidessä, on todella kipeä!" -hanuristi |
Kitaroija 21.02.2006 16:21:31 | |
---|
Nyt putosin kärryiltä. Samaa ajattelin. Kaikenlaist paskamusiikkii o soitettu mut hevi on ollu ja pysyny. -Äijä-
Jos HIM:in kitaroista otettaisiin säröt pois, se vois yht hyvin olla Janne Tulkkia. -Kitaraopettajani- |
Milkop 21.02.2006 16:29:09 (muokattu 21.02.2006 16:30:09) | |
---|
Samaa ajattelin. Samoin täällä. Edit: Tämä on kyllä ehdottomasti hauskin ketju pitkiin aikoihin. Ensin on kymmenen sivua meikkiväittelyä ja sitten tämä. Ei voi kuin sanoa HOHO!1!1 |
mongoloidi 21.02.2006 20:00:26 | |
---|
Eiköhän tää keskustelu kaipais lukkoa jo...? Odotin sitä jo ton oman juttuni jälkeen, mutta täältähän löytyi kun löytyikin porukkaa ketkä ottivat sen tosissaan. Kiitos! Another Perfect Day ? |
Shagrion 22.02.2006 08:22:22 | |
---|
siis et oo tosissas. Ja muutenkii noi cobin mitä oot kuullu ni ei näin. Final countdown on sellasen suomalaisen Heavy orkesterin ku stonen alkuperänen biisi, ja black widiw on vanhaa paskaa hoh jopas on merkillistä ja eikö stonella ollut versio tästä biisistä nimellä final cuntdown? Christians to ashes, angels to dust |
Lutkare 22.02.2006 14:52:36 | |
---|
siis et oo tosissas. Ja muutenkii noi cobin mitä oot kuullu ni ei näin. Final countdown on sellasen suomalaisen Heavy orkesterin ku stonen alkuperänen biisi, ja black widow on vanhaa paskaa Eiköhän tuo Final Countdown oo iha Europen biisi alun perin. Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |
jonsku1 22.02.2006 18:09:21 (muokattu 22.02.2006 18:10:20) | |
---|
o Eiköhän tuo Final Countdown oo iha Europen biisi alun perin. Onko muka? Vittuku se Iron Maideniki on menny vääntämää semmosen kakka version Bodomin Troopperista. EDIT: Kohta napsahtaa... |
jalmarus 22.02.2006 21:13:34 | |
---|
Hohhoijaa... "There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
El Coyote 22.02.2006 21:55:33 | |
---|
Eiköhän tuo Final Countdown oo iha Europen biisi alun perin. Ja sen Final Countdownin, jota yleisesti luullaan COB:n versioimaksi on todellisuudessa laatinut sellainen laulu- ja soitinyhtye kuin Norther... joka on ihan huono bändi. Remember when I took that home wine-making course and I forgot how to drive? |
Bonesaw 22.02.2006 21:58:19 (muokattu 22.02.2006 21:58:44) | |
---|
Ja sen Final Countdownin, jota yleisesti luullaan COB:n versioimaksi on todellisuudessa laatinut sellainen laulu- ja soitinyhtye kuin Norther... joka on ihan huono bändi. Edit.Njoo.Eipä mitn. |
Coldman 22.02.2006 22:21:21 | |
---|
Vittuku se Iron Maideniki on menny vääntämää semmosen kakka version Bodomin Troopperista. Kyseinen bändihän teki myös todella paskan version Bodareiden Hallowed By Thy Namesta. Jokohan toi napsahtas? No Commands |