Aihe: Doom metal??
1 2 3 4 5 6 726 27 28 29 30
meanbone
20.01.2006 22:20:04
Tänään Torvessa Reverend Bizarre, Warning ja Flesspress.

Warning on tuntematon minulle, kenelläkään kuulohavaintoja?

Tuolla tuli oltua. Todella kovahan tuo Warning oli. Melko hidasta ja tunnelmallista doomia. Biisien riffit olivat kyllä poikkeuksetta aika loistavia. Pastorikin veti kyllä hyvän keikan.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
Mechanizm
20.01.2006 23:06:11
Tuolla tuli oltua. Todella kovahan tuo Warning oli. Melko hidasta ja tunnelmallista doomia. Biisien riffit olivat kyllä poikkeuksetta aika loistavia. Pastorikin veti kyllä hyvän keikan.

Minusta laulut kuulostivat aika brittiläiseltä kansanlaulutyyliltä, hyvällä. Oli kyllä varsin hyvän kuuloista.
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
hoffe
21.01.2006 10:33:54
Evoken.
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
Henko
21.01.2006 15:19:55

Reverend Bizarre ja Warning veti kyllä hyvät keikat Vastavirralla hiljattain.
Mustikoiden.netin jäsen nro 22944
migreeni
22.01.2006 21:36:36

Nukahdin kaks kertaa kun näin Reverend Bizarren musavideon. Booooorrriiiiiiinnggg!
mongoloidi
23.01.2006 19:28:44
Nukahdin kaks kertaa kun näin Reverend Bizarren musavideon. Booooorrriiiiiiinnggg!

Kannattaa tutustua Anal Cuntin 5643 song EP -levyyn.
Ja musiikkivideopuolelta kannattaa tsekata Brutal Truthin Collateral Damage.
Another Perfect Day ?
HCW
24.01.2006 09:23:41
Tornio Doomia osoitteessa:

www.falloftheidols.com

Täyspitkää ollaan tekemässä tällä hetkellä ja julkaisu tuossa maalis-huhtikuussa. Käytiin viime viikolla soittamassa Doom Over Finland-kiertueen Kuopion keikalla Reverend Bizarren sekä Warningin kanssa. Hauskaa oli. Jos joku oli katsomassa niin palautetta saapi antaa.
Stimmung, Stimmung und mehr Scheiße in den Hosen
Hakki
28.01.2006 23:11:23
Nyt pitää langeta mainostukseen.

www.ablazeinhatred.com

Tuolta löytyy kuunneltavaksi yksi raita kokonaisuudessaan. Levyä on tulossa tulevaisuudessa.
while(true) {play(metal);}
Karppinen
21.02.2006 04:02:44 (muokattu 21.02.2006 04:03:52)

Katsos kun kaikki metallin ystävät ei tykkää Metallicasta tai In Flamesista.
Off-topiciksi hieman menee, mutta menkööt:
Joskus vuonna miekka ja kilpi (eli 1993) diggailin kovastikin Metallicasta kunnes kaverini luona kuulin ensimmäistä kertaa Black Sabbathia. Heti seuraavana päivänä tuli vietyä kaikki Metallican levyt divariin ja otettua Black Sabbathia tilalle. Sekuntiakaan en ole katunut, ja siitä se minun Doom-ura sitten lähti liikkeelle. Seuraavat kova kolahdus Doom-rintamalla olikin sitten Candlemassin levy From the 13th Sun, mikä monella tapaa ehkä inspiroi myös bändini Fall of the Idols muodostumista täysiveriseksi Doom-yhtyeeksi.

Ja Reverend Bizarre on Suomen kovin metallibändi kautta aikojen. Paras suomalainen yhtyä k.a. on tietenkin Mana Mana. :)
jussiohman
21.02.2006 04:57:13
Doom-metal on kyllä ihan täysin oma juttunsa. Se on state-of-mind-musiikkia, vähän niinkuin grindcorekin. Ja Reverend Bizarre on suunnilleen paras bändi koko maailmassa. Kerran lenkillä kun kuuntelin kannettavasta Harbinger of metalia, piti Jandering Jewn loppuosassa pysähtyä hetkeksi kun meinasi tulla itku ihan oikeasti. Se on jotain niin helvetin hienoa kun sille päälle sattuu. Albert on kerrassaan loistava äijä, oikea visionääri. Taidankin laittaa Slave Of Satan singlen pyörimään nyt.

p.s. Muistuttakaa että vedän valdemaria turpaan. Se hajotti humalapäissään mun Crush the insectsin kun olin omistanut sen vasta muutaman viikon. Kannan tästä kaunaa koko lopunikäni. :)
kakkaa, herkkuruokaani
aro
21.02.2006 11:37:07 (muokattu 21.02.2006 11:37:35)
Tykkään doomista ja metallicasta...
ydinaukio
21.02.2006 14:34:43
Olen kuullut Reverend bizarrelta vain Crush the insects-levyn ja se oli aivan naurettavan huono. Laulu ja sanoitukset olivat niin luokattomia ettei mitään rajaa, saundit aivan liian köykäiset ja ne riffitkin olivat varsin keskinkertaisia. Alkoi säälittämään.
Surreal
21.02.2006 14:39:51
Off-topiciksi hieman menee, mutta menkööt:
Joskus vuonna miekka ja kilpi (eli 1993) diggailin kovastikin Metallicasta kunnes kaverini luona kuulin ensimmäistä kertaa Black Sabbathia. Heti seuraavana päivänä tuli vietyä kaikki Metallican levyt divariin ja otettua Black Sabbathia tilalle. Sekuntiakaan en ole katunut, ja siitä se minun Doom-ura sitten lähti liikkeelle. Seuraavat kova kolahdus Doom-rintamalla olikin sitten Candlemassin levy From the 13th Sun, mikä monella tapaa ehkä inspiroi myös bändini Fall of the Idols muodostumista täysiveriseksi Doom-yhtyeeksi.

Ja Reverend Bizarre on Suomen kovin metallibändi kautta aikojen. Paras suomalainen yhtyä k.a. on tietenkin Mana Mana. :)

Jännää sinänsä, kun kaverit rupesi ylä-asteen aikana kuuntelemaan Metallicaa yms., niin meikäläisen musiikkimaku meni tuonne rankempaan deathiin ja sitten doomiin Swallow the Sunin ja Shape of Despairin takia, josta alkoi tiivis doom-kausi. Se taas johti siihen ettei mulla ole nytkään yhtäkään Metallican tai Maidenin levyä hyllyssä, koska ne tuli kulutettua kavereilla puhki, jotka taas ihmetteli, että miksi mä tommosta hidastelua vaan kuuntelen. No nyt tulee kuunneltua sekasin ihan kaikkea, mutta doom kiinnostaa metalleista kaikkein eniten.
EVOlution
sus
21.02.2006 16:27:56
Brutal Truthin Collateral Damage.

Eikös tää oo se kolmen sekunnin ydinräjähdyspätkä :)
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
mongoloidi
21.02.2006 20:02:31
Eikös tää oo se kolmen sekunnin ydinräjähdyspätkä :)

Todellakin.
Another Perfect Day ?
mikko1
21.02.2006 22:53:42 (muokattu 21.02.2006 23:16:42)
Crush The Insects on ehkä RB:n helpoin levy, mutta ei kyllä todellakaan huono. Esimerkiksi Doom Over The World ja Eternal Forest on tosi hyviä biisejä. Soundit kelpaa ihan hyvin ainakin mulle. Ei ainakaan mitään Digistudiosirinää.
south_of_heaven
21.02.2006 23:11:56
Cephalic Carnage on sekoitus doom metallia ja technical grindiä, = jotain aivan käsittämätöntä.
ilmoitti South_of_Heaven
mongoloidi
21.02.2006 23:20:08
Cephalic Carnage on sekoitus doom metallia ja technical grindiä, = jotain aivan käsittämätöntä.

Mutta eikös tää oo se bändi missä on sekotettu suurin piirtein kaikkea?
Jos ei paljon oo teknistä döödistä kuunnellu ni saattaa tulla jopa epilepsiakohtaus tästä.
Another Perfect Day ?
MrHands
21.02.2006 23:22:41

nko niillä muuta doomahtavaa ku halls of amenti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)