Johnny99 20.02.2006 14:54:55 | |
---|
No ei kukaan pelkkiä kieliä sieltä tilaa, niitä tilataan vain muun kaman päälle. Se olikin kai vain esimerkki hintatasoista. Myykää mulle pink paisley tele/strato |
Werde 20.02.2006 14:56:09 | |
---|
No ei kukaan pelkkiä kieliä sieltä tilaa, niitä tilataan vain muun kaman päälle. Tuo oli esimerkki, ja miksi ei tilaisi koska tilanne on kerran tuo? Itse tilasin muutama kuukausi takaperin kymmenisen settiä kieliä ja muuta pikkusälää, hinta alle puolikas siitä mitä täältä Mansesterista hankittuna. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
losli 20.02.2006 14:57:10 (muokattu 20.02.2006 15:02:21) | |
---|
No ei kukaan pelkkiä kieliä sieltä tilaa, niitä tilataan vain muun kaman päälle. Mä ajattelin tällä viikolla 10 settiä tilata. Ehkä jotain pientä vielä päälle. Säästyy monta kymppiä. Aina olen kielet paikallisesta lähes tupla hinnalla hakenut. Olen kai ottanut opikseni myyjien kommentista "Ei ole, mutta tilaamalla saadaan!" "Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve." |
MrHands 20.02.2006 14:59:19 | |
---|
Näitähän on mielenkiintosta lukee näin musakaupan myyjänä. Tosiaan tämä topikki kyllä nostaa palvelualttiutta kaiken maailman narisijoille. pysykää siellä t-kaupassa |
DaKiller 20.02.2006 17:27:30 | |
---|
Juu, kyllä mä tuon luin, mutta MINÄ en ole missään vaiheessa käskenyt ostamaan Thomannilta, joten en ymmärrä tuota "Ensin käsketään ja sitten valitetaan"-asennetta... Tuo kommentti tuossa ylempänä oli siis viittaus tuohon Buffalo-eemelin viestiin... Eli siis kyseessä oli puhdas väärinkäsitys, joten ei siinä asenteessa ole mitään ymmärtämistä. Se asennehan ei periaatteessa ole edes olemassa koska kommenttisi menikin jollekulle muulle. Ah, tulipa vain tompalta tänäänkin paketti ja hyvin homma pelasi taas kerran. Paikallinen liike ei löytänyt studioprojects:lle maahantuojaa eikä voinut siis tarjoustaan esittää, joten tilaus lähti sitten ilman muuta t:ltä. |
Dominator 20.02.2006 21:22:56 | |
---|
Ite saan lähes kaikkialta hyvää palvelua ja ei kukaan oo tikalla tulla jalkaan heittelemään ja homoks haukkumaan vaikka oonki hetero :D Ja Dlx:ssä Mirka Rantanen aina jää juttelemaan vaikka vähän kiire olisikin.. |
Khärra 21.02.2006 13:02:20 (muokattu 21.02.2006 13:41:56) | |
---|
Tämä nyt ei ollut mikään tyhmä kommentti vaan pikemminkin reilu... Eräässä kokkolan musiikkiliikkeessä kaverini tilasi uuden jacksonin ja sille sovittiin seuraavanlainen osamaksu: "puolet nyt ja puolet kuukauden päästä." Lopuksi myyjä vielä kuittasi, että "jos et millään saa sitä toista erää kokoon niin maksa sen verran kuin pystyt." Aika rentoa toimintaa Edit: Saapa nähdä, että jos jättää maksamatta niin joutuuko sinne puunaamaan lattioita =) |
Rypsolisti 21.02.2006 13:40:37 | |
---|
Tämä nyt ei ollut mikään tyhmä kommentti vaan pikemminkin reilu... Eräässä kokkolan musiikkiliikkeessä kaverini tilasi uuden jacksonin ja sille sovittiin seuraavanlainen osamaksu: "puolet nyt ja puolet kuukauden päästä." Lopuksi myyjä vielä kuittasi, että "jos et millään saa sitä toista erää kokoon niin maksa sen verran kuin pystyt." Aika rentoa toimintaa No on! |
Olin tossa taannoin viemässä kitaraani Levytukkuun huoltoon. Luettelin siinä mitä olisi tarkotus tehdä. Pienen listan jälkeen pohiskelen ääneen "Mitähän vielä.." Taustalla heiluva myyjä letkauttaa hyvänä läpbnä: "Polta se. >8)" Arvostan. |
Desolate1 21.02.2006 14:30:33 | |
---|
Joo se turun vertikaali on ihan ihme paikka. Kaikki kitarat näyttää myyjän mielestä makeelta just sun päällä. Sit ko se yks kaveri on poissa ketä sentään tajuu jostain jotain ni sen tilal on jotain ihan ihme kaverei. Varsinkin liikkeen omistaja on varsinainen autokauppias... Vaikka kyseessä onkin joku ns perheyritys ni vois silti palkata asiantuntevaa porukkaa niiden mulkkujen tilal. Olin työhaastattelussa Vertikaalissa ja omistaja kysyi että ethän meinaa noita nahkahousuja käyttää työaikana, meillä kun saattaa tietyt asiakkaat katsoa vähän kieroon. Enpä ottanut duunia vastaan. |
trent 21.02.2006 15:58:07 | |
---|
Tämä nyt ei ollut mikään tyhmä kommentti vaan pikemminkin reilu... Eräässä kokkolan musiikkiliikkeessä kaverini tilasi uuden jacksonin ja sille sovittiin seuraavanlainen osamaksu: "puolet nyt ja puolet kuukauden päästä." Lopuksi myyjä vielä kuittasi, että "jos et millään saa sitä toista erää kokoon niin maksa sen verran kuin pystyt." Aika rentoa toimintaa Edit: Saapa nähdä, että jos jättää maksamatta niin joutuuko sinne puunaamaan lattioita =) On se reilua ja anteliasta. Olen monesti asioinut "maksa kun jaksat" periaatteella, ainakin kun isommista ostoksista on kyse. Aina olen toki maksanut, luottamus on molemminpuolinen :) |
Jonte 21.02.2006 16:50:22 | |
---|
Mitäs hauskoja "myyjiä" teillä on tullu vastaan? Minä: -säädätkö samaan kauppaan tämän kitaran? Myyjä: -on se vireessä Minä: -ei vaan kun niin vaan kun, kielten korkeus ja kaula ja hienoviritys ja... Myyjä: -no anna tänne se keppi Kuluu 20 minuuttia. Myyjä heiluu meisselin kanssa, skeba on selällään tiskillä. Myyjä: -tuossa olis, kuskaa kotiis Minä: -no kiitossii, eipä menny kauan Survon kitaran pussiin ja lähden heti menemään etten olisi kaupankäynnin tiellä. Kotona huomaan, että kitara ei ole vireessä. kielet ovat korkealla eikä curvaturesta tietoakaan. Avo/barreesointuja vertaamalla totean, että hienoviritys on päin persettä. Kuopiossa kerran keväällä 2001. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Super-Jari 21.02.2006 17:02:24 | |
---|
Tämä nyt ei ollut mikään tyhmä kommentti vaan pikemminkin reilu... Eräässä kokkolan musiikkiliikkeessä kaverini tilasi uuden jacksonin ja sille sovittiin seuraavanlainen osamaksu: "puolet nyt ja puolet kuukauden päästä." Lopuksi myyjä vielä kuittasi, että "jos et millään saa sitä toista erää kokoon niin maksa sen verran kuin pystyt." Aika rentoa toimintaa Tuttua myös omasta vakipaikasta. |
Twinkle 21.02.2006 17:28:38 | |
---|
Kuluu 20 minuuttia. Myyjä heiluu meisselin kanssa, skeba on selällään tiskillä. Eikös se tuosta olisi pitänyt tajuta, että ei se ainakaan kaularautaa siinä ajassa säädä. toisekseen, kauppias on aika perkuleen hidas jos sillä kestää kielien korkeuden ja intonaation säätämisessä 20 minuuttia. Kolmanneksi, mistä se tiesi miten haluat kielien olevan? Neljänneksi, miksi ihmeessä et säätänyt itse kun kerran heti näit että se oli päin helvettiä?
|
sus 21.02.2006 18:22:29 | |
---|
Eikös se tuosta olisi pitänyt tajuta, että ei se ainakaan kaularautaa siinä ajassa säädä. toisekseen, kauppias on aika perkuleen hidas jos sillä kestää kielien korkeuden ja intonaation säätämisessä 20 minuuttia. Kolmanneksi, mistä se tiesi miten haluat kielien olevan? Neljänneksi, miksi ihmeessä et säätänyt itse kun kerran heti näit että se oli päin helvettiä? Asiahan ei minulle kuulu, mutta etkö usko vai mitä sä alat sättimään tuota kaveria? Ja mistä tiedät ettei hän itse sitten säätänyt kitaraa kotona huomatessaan sen olevan päin helvettiä? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Twinkle 21.02.2006 20:59:36 | |
---|
Asiahan ei minulle kuulu, mutta etkö usko vai mitä sä alat sättimään tuota kaveria? Ja mistä tiedät ettei hän itse sitten säätänyt kitaraa kotona huomatessaan sen olevan päin helvettiä? Toki uskon, mutta siinä on selkeä pointti että miksi säädättää kielen korkeuden jollakulla toisella kun ne on yksilöllisiä mikä tuntuu hyvältä. Kaularaudan säätämiseen täytyy toisaalta varata aikaa pirusti, sitä ei ihan vartissa tehdä kun sen täytyy asettua pidempään. Minä en henkilökohtaisesti näe mitään pointtia valittaa tuommoisesta asiasta, etenkin jos sen pystyy itse kanssa tekemään. Käsittääkseni kyseinen tyyppi ei ole ihan aloittelija, etenkin jos kerran tietää ja kuulee että jokin on pielessä. Minä nyt vaan olen minä ja tietyssä kohta alkaa kyrsimään tässäkin threadissa esitetty avuttomuus ja pätemisen tarve, ei se tosiaankaan ole henkilökohtaista koska se kyrsii itse kenenkin esittämänä. |
DaKiller 21.02.2006 21:26:44 | |
---|
Minä nyt vaan olen minä ja tietyssä kohta alkaa kyrsimään tässäkin threadissa esitetty avuttomuus ja pätemisen tarve, ei se tosiaankaan ole henkilökohtaista koska se kyrsii itse kenenkin esittämänä. Vieläkö pajero saa veren kiehumaan?
|
oiva tumpeloinen 21.02.2006 21:33:35 | |
---|
curvaturesta Mitä tää tarkoittaa? toisekseen, kauppias on aika perkuleen hidas jos sillä kestää kielien korkeuden ja intonaation säätämisessä 20 minuuttia. Tuota tuota.....tietämättä nyt kitarasta sen tarkemmin, eipä tuo 20 minuuttia välttämättä mikään ihme vielä ole. Vai kuinka nopeasti säädät esim. floikan oikeaan korkeuteen ja hienovirität sen? Tai vintagetallalla säädät kielen kerrallaan oikeaan korkeuteen jos esiintyy ikävää fretbuzzia ja sitten hienosäätö perään. Kyllähän noi varmaan kilpaillen tekee todellakin nopeasti, mutta jos sulla ei ole mikään kiire ja haluat tehdä homman huolella, niin kyllä mä ainakin saan helposti säätämiseen ton 20 minuuttia menemään.... |
Twinkle 21.02.2006 22:53:11 | |
---|
Vieläkö pajero saa veren kiehumaan? Kyllä se ny vieläkin vituttaa, kiitos kysymästä. Vai kuinka nopeasti säädät esim. floikan oikeaan korkeuteen ja hienovirität sen? Floikan kanssa menee säätämiseksi hienovireen kanssa, mutta korkeus on nopea säätää. Vintagetallan kanssa tuo intonaatio on vähän nopeampi säätää, mutta sen kanssa kielien korkeus menee vähän enemmän junnaamiseksi. Jos kaikki menee putkeen niin ei kummankaan säätämisen turhan pitkään kulu. Curvaturella vissiin tarkoitettiin tuota kaulan käyryyttä ja vaikka sitä ei pidäkään pitkään säätää niin se asettuminen puolestaan kestää pidempään. |
Bee-äf 22.02.2006 00:44:29 | |
---|
Näitähän on mielenkiintosta lukee näin musakaupan myyjänä. Tosiaan tämä topikki kyllä nostaa palvelualttiutta kaiken maailman narisijoille. pysykää siellä t-kaupassa Tais löytyä tarinaa herrasta itsestään...? :D With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |