Aihe: Devin Townsend
1 2 3 4 514 15 16 17 18122 123 124 125 126
aarghto
17.02.2006 17:39:51

Sex & Religion on ihan mahtava lätty vaikken muuten Vaita erityisemmin diggailekaan.

http://www.youtube.com/watch?v=ABvi … mp;search=deep%20down%20into%20pain
päteminen ja ruikutus. mind the gap.
Boltsa
17.02.2006 17:48:29
Heh, Devy näyttää tuolla videolla välistä aivan Tony Wirtaselta. Onneksi on laulajana aina ollut aivan eri planeetalta.

Heh sama tuli itellä mieleen :)
Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin.
Ali
17.02.2006 17:58:11

To each his own

Noh, tästä on näkynyt kumpaakin versiota liikenteessä. Tiedä sitten, kumpi on tr00.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
JoPa
17.02.2006 23:57:27
Meikällä on kans ollut tuo sex&religion levy ennen kuin olen deviniä tai syliä hankkinutkaan..
Itseasiassa vasta sen jälkeen kun ostin pari deviä huomasin että sama tyyppihän tuo on kun sillä vain levyllä..

Tiedän kyllä että luult. suurin osa ihmisistä ei tykkää tosta vain levystä, mutta mä kyllä tykkään kuunnella..
"Tosta poikki", sano Isildur..
pehko
18.02.2006 11:08:34

suurin osa ihmisistä ei tykkää tosta vain levystä, mutta mä kyllä tykkään kuunnella..

mä ostin Vain levyn viime kesänä ihan vaan sen takia, että Devin siinä laulelee. Ainuttakaan biisiä en ollu kuullu siitä, eli siis sikana säkissä. Ja voin sanoa, että päivääkään en oo katunu. Tuskin tuo levy olis hyvä, jos siinä joku muu laulais...
"Shit! He's dead, man! He's fucking dead, man! SHIT!!!"
carnation
18.02.2006 13:11:36
Meikällä on kans ollut tuo sex&religion levy ennen kuin olen deviniä tai syliä hankkinutkaan..
Itseasiassa vasta sen jälkeen kun ostin pari deviä huomasin että sama tyyppihän tuo on kun sillä vain levyllä..

Tiedän kyllä että luult. suurin osa ihmisistä ei tykkää tosta vain levystä, mutta mä kyllä tykkään kuunnella..

S & R on kyllä todella hyvä levy, minä ainakin tykkään. Suurin ja varmaan ainoa syy siihen miksi tutustuin kyseiseen tuotokseen oli mikäpä muukaan kuin Devinin läsnäolo. Hienosti se laulaa! Levyn soundit kalskahtavat välillä vähän korviin, mutta ei niistä jaksa narista... ainoa Steve Vain levy jota jaksan kuunnella ;)
"Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensi kättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ!
Milkop
18.02.2006 16:44:16 (muokattu 18.02.2006 17:17:09)

... ainoa Steve Vain levy jota jaksan kuunnella ;)

Mulla on kolme Vain levyä, joista erityisesti Passion And Warfare on kova. Melkoista soitinrunkkimista välillä, mutta toisaalta myös monia hyviä biisejä. Tuo S&R kiinnostaisikin juuri tuon Devyn mukanaolon takia.

Edit:typo
pehko
20.02.2006 19:54:50

jostain syystä,en ollu yli viikkoon kuunellu Synchestraa, mutta nyt soi taas...ja onhan se niin helvetin hyvä lätty, että oikeen miettii, miksi en ole kuunellut...hmmm...todella hyvä kysymys.
"Shit! He's dead, man! He's fucking dead, man! SHIT!!!"
KoRn88.
21.02.2006 12:34:35
jostain syystä,en ollu yli viikkoon kuunellu Synchestraa, mutta nyt soi taas...ja onhan se niin helvetin hyvä lätty, että oikeen miettii, miksi en ole kuunellut...hmmm...todella hyvä kysymys.

Minullakin oli muutaman päivän tauko ja nyt pistin soimaan. Jumalauta, että potkii! Tästäkin levystä löytyy vieläkin kaikkia pieniä hyviä yksityiskohtia, joita ei ole aikaisemmilla kuuntelukerroilla huomannut, vaikka aika monta kuuntelukertaa on jo takana. A simple lullaby on ainoa biisi, joka ei minulle vielä ole auennut kunnolla. Saa nähdä kuinka paljon vaatii kuuntelua.

metallia Kemistä: UNIC
Torniojaws
21.02.2006 13:10:06 (muokattu 21.02.2006 13:11:52)

Ihan tämmöinen pikantti informaatiopätkä:

The Devin Townsend Band avaa Fear Factorylle Euroopassa tänä keväänä, *PAITSI* Suomessa ja Ruotsissa, jossa avaa M.A.N. (Mnemicin entisen laulajan joku uusi projekti).

Välillä tuntuu, että joko Suomen keikkajärkäreillä, tai Devinin keikkavaraajalla on jotain Suomea vastaan. Ruotsissahan SYL on jo käynyt.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
lethus1
21.02.2006 15:03:51
Ihan tämmöinen pikantti informaatiopätkä:

The Devin Townsend Band avaa Fear Factorylle Euroopassa tänä keväänä, *PAITSI* Suomessa ja Ruotsissa, jossa avaa M.A.N. (Mnemicin entisen laulajan joku uusi projekti).

Välillä tuntuu, että joko Suomen keikkajärkäreillä, tai Devinin keikkavaraajalla on jotain Suomea vastaan. Ruotsissahan SYL on jo käynyt.

Vit-tu. No, eipä yllättänyt.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Capman
21.02.2006 15:25:41
Jos tsekkaa niitä Devinin kotisivujen tilastotietoja (joihin on linkki siinä etusivulla), niin Suomalaisethan on erittäin hyvin edustettuina niiden sivujen käyttäjäprofiilissa. On se ihme, jos ei Deviniä Suomeen saada...
PekkaM
01.03.2006 06:59:38
Hommasin eilen Terrian ja noin viiden kuuntelun perusteella vie kyllä tätä uutta levyä kuin litran mittaa.
carnation
01.03.2006 11:19:48
Hommasin eilen Terrian ja noin viiden kuuntelun perusteella vie kyllä tätä uutta levyä kuin litran mittaa.

Terria vie kaikkia maailman levyjä niin että vikinä vain kuuluu.
"Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ!
pehko
01.03.2006 11:23:35

Terria vie kaikkia maailman levyjä niin että vikinä vain kuuluu.

niinhän se on.....mutta ehkäpä Ocean Machine vie vielä Terriaaki...
Shit In My Mouth And Call Me Your Sister
bedlam
01.03.2006 11:35:00 (muokattu 01.03.2006 11:47:21)

Steve Vai - In My Dreams With You (Devin laulaa)

Edit: Jos joku ei ole vielä nähnyt. Itse en ollut. Devin näyttää vielä ihan poikaselta.

Johtunee siitä, että poikanenhan tuo silloin olikin vasta;) Alle kaksikymppinen muistaakseni. On muuten eräs Desmond Child ollut säveltämässä tuotakin kyseistä viisua.

En ikinä ole kitarasankareista diggaillut, mutta pari biisiä metalliliitosta kuultuani oli pakko aikoinaan tuo Sex&Religion ostaa, ja tykkään kyllä edelleenkin todella kovasti. Ja eihän tuo mitään tilulilua olekaan, melkein kaikki kappaleet ovat laulettuja rockbiisejä. Minulle Devin oli pitkään "se tyyppi, joka lauloi sillä hyvällä Vain levyllä".

http://www.youtube.com/watch?v=ABvi … mp;search=deep%20down%20into%20pain
Tämä ja Pig ovat esimerkiksi aivan mahtavia viisuja.

Passion&Warfaren ostin seuraavaksi, mutten muutamaa biisiä pidemmälle jaksanut kuunnella ja divari koitui senkin lätyn seuraavaksi kodiksi.
http://www.mikseri.net/kiasma
Punisher
02.03.2006 03:46:22

P*****e.

"Synchestra" on selkeästi vuoden merkkitapauksista, ja vuoden loppuun mennessä tulee kurkkimaan muita julkaisuja, jos ei aivan näköalapaikalta, niin ainakin sen lähituntumasta. Totta kai "Accelerated Evolution" on eniten meikäpojan mieleen, mutta eipä Devin ole koskaan luonu levyjä, jotka rakentuvat toistensa päälle missään suhteessa. "Synchestra" on itsenäinen levy, ja lievästä konseptimaisuudestaan sen avautumisprosessi on takkuinen.

Ja ne pommit saundeissa on aivan v**un siistit.
"You fucking maggots! Don't crawl for me, I'm not your friend. Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998
Juzzu
02.03.2006 08:14:28 (muokattu 02.03.2006 08:15:59)

Ostappa vielä Ocean Machine, sitten sulla onkin yhdessä Terrian kanssa kaksi tämän universumin yksiä parhaista levyistä.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
lethus1
02.03.2006 09:05:21
Ja ne pommit saundeissa on aivan v**un siistit.

Ja tuosta meikäläinen on täysin samaa mieltä.

Nyt on levyn kuuntelu siirtynyt siihen vaiheeseen, että duunimatkan alut menee lepposasti Pixellatesta Judgementin kautta Simple Lullabyyn. Jumakauta, tuo biisikolmikkohan on AIVAN mielettömän upeata kamaa vaikka aluksi epäilinkin raskassoutuisuutensa takia.

Ainoastaan Gaia on edelleenkin Skippauskamaa. no, yksi vaisu biisi levyllä ei ole paska suoritus näinä päivinä;D
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)