Aihe: Torino 2006
1 2 3 4 539 40 41 42 4370 71 72 73 74
Veikko
20.02.2006 23:14:51
Ei vittu mitä meininkiä!

Nyt vähä ilosempaa ilmettä siihen touhuun hei! Urheilu on maailman vakavin asia, mut kyl se siitä, me suomalaisetkin selvittiin. Martti Vainion käry otti koville aikanaan ja Lahti 2001 oli paha paikka, mut elämä jatkuu...

Mutta hei, Vainion tapauksessahan oli syypää muistaakseni talonmies. ;-)
Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin.
Johnny99
20.02.2006 23:29:35
Kyllä Willestä nyt tykätään...

Wille on Suomen Antti Tuisku
Myykää mulle pink paisley tele/strato
HaloOfFlies
20.02.2006 23:46:24

Pitäisikö ilmiantaa nuo kaikki?
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
spacemonkeyevolution
21.02.2006 00:13:23
Ei mutta oikeesti tuossa curlingissa on oikeaa meininkiä.

- sä voit tulla tuosta oikealta tai vasemmalta, ihan sama.
- joo, kattellaan kumpaan se ny sitte sattuu menemään
- nii, eihän tää nyt niin vakavaa ole
- heh, joo ei, katotaan miten äijän käy, pistetäänkö takaseinään vai normaali?
- pistä vaan takaseinään.. tai normaali.
- ok. katotaan miten käy.

shhh..

Voitto Liukkonen: "ja sieltä lähtee Mäkelän Willen seuraava heitto.. taitaa tulla kilkankalkan, tai sitten määrämittainen eli määris. Ei kyllä sieltä tökkis taitaa tulla. Vai ehkä sittenkin haettiin nyt suojakiveä, eli suojista. Punaisen viivan yli tulee, eli kyllä se pelialueelle jää, mutta ehkä hieman vajaa on sittenkin. Ei kyllähän vauhti riittää ihan pesään asti. Epäilinkö tosiaan nyt Willen taitoja, kyllähän se sittenkin poistoheitto oli. Oma kivi sisään pesään ja vastustajan pihalle..."

Sopivan rentoa menoa, mutta kuitenkin niin ammattitaitoista. Toivotaan Suomelle menestystä ja vähintään sitä pronssista mitalia, mutta kyllähän kultaisen soisi näille miehille kyllä mielellään.
Don't worry, be heavy
Folcce
21.02.2006 00:45:37
Voitto Liukkonen: "ja sieltä lähtee Mäkelän Willen seuraava heitto.. taitaa tulla kilkankalkan, tai sitten määrämittainen eli määris. Ei kyllä sieltä tökkis taitaa tulla. Vai ehkä sittenkin haettiin nyt suojakiveä, eli suojista. Punaisen viivan yli tulee, eli kyllä se pelialueelle jää, mutta ehkä hieman vajaa on sittenkin. Ei kyllähän vauhti riittää ihan pesään asti. Epäilinkö tosiaan nyt Willen taitoja, kyllähän se sittenkin poistoheitto oli. Oma kivi sisään pesään ja vastustajan pihalle..."

+

Vode on pelastanu mun kisat!
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
jussiohman
21.02.2006 00:51:18
Liukkonen on ehkä historian upein selostaja. Liimattamaisen aneemisella äänellä sanoo aina jotain "ja kivi tulee..tulee kovaa..ja ei näin, täydellinen epäonnistuminen. siinä meni kilkan kalkan suomen mahdollisuudet tämän erän pistevoittoon..". Loistavaa.
kakkaa, herkkuruokaani
Rakkikoira
21.02.2006 07:13:41
Löysä poskeen ja kova pesään.
Jkob
21.02.2006 10:33:12
Porttila: Koottuja selityksiä
21.02.2006 09:48

Itävallan talviurheilu on nyt samassa tilanteessa kuin suomalainen hiihto oli Lahden MM-kisojen dopingskandaalin jälkeen. Kun on kärytty, on ensin selitysten ja vasta sitten selvitysten ja mahdollisen totuuden aika.

Itävaltalaisten selitykset alkavat jo nyt muistuttaa iltasatuja, joiden todenmukaisuutta jopa lapset epäilevät.

- En tiennyt, ettei niitä ja näitä dopingaineita saanut tuoda majapaikkaan, emme ole tehneet mitään väärää jne.

Sen sijaan että itävaltalaiset selvittäisivät rehellisesti, mitä ovat tehneet, keksivät he mitä hurjimpia selityksiä.

Joku joukkueesta on myös lukenut historiankirjoja ja hakenut sieltä oivalluksen, jota jo Napoleon hyödynsi - hyökkäys on paras puolustus. Nyt itävaltalaiset ampuvat täyslaidallisen Italian poliisia kohtaan, jonka ratsian yhteydessä käyttämiä voimatoimia kauhistellaan.

Poliisi on itävaltalaisten pahin vihollinen juuri nyt. Sen tajusivat ensimmäisinä ampumahiihtäjät Wolfgang Rottmann ja Wolfgang Perner. He karkasivat maasta ja kisoista ennen kuin olisivat joutuneet tutustumaan lähemmin Italian poliisin vankilaolosuhteisiin. Walter Mayer ehti karata poliisia kisakylästä, mutta heikoin seurauksin. Mayerille tuli ilmeisesti niin kiire pakoon, että hän unohti nauttineensa alkoholia illan aikana. Mayer jäi poliisin haaviin onnekseen Itävallassa, jossa hänet toimitettiin nopeasti psykiatriseen hoitoon. Italiassa hänet olisi heitetty vankilaan.

Tässä dopingskandaalissa on nyt käännetty vasta muutama kivi. Itävaltalaisten ampumahiihdon ja hiihdon nousu on päättynyt, ja nyt edessä on samanlainen tuho kuin suomalaisella hiihdolla oli 2001 käryjen jälkeen.

Samalla tämä isku todistaa oikeaksi ne karpaasien väitteet, joiden mukaan suomalaiset eivät suinkaan olleet Lahdessa ainoita, jotka käyttivät kiellettyjä aineita. Suomalaiset olivat vain silloin niin tyhmiä, että jäivät kiinni.

Torinon kisoissa Wada päätti puhdistaa itävaltalaisen urheilun.

Itävaltalaisten toimittajien kommentit Pragelaton lehdistötiloissa olivatkin paljonpuhuvia. Heidän mukaansa enää ei olympiakultaa voi voittaa olemalla paras urheilija. Käytössä pitää olla myös parhaat lääkärit.

Tulosliuskoja lukemalla voi päätellä, missä tuota osaamista on.

Teksti: Jari Porttila 20.2.2006 Pragelato

(MTV3)

On se..
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Jani The Rock
21.02.2006 10:36:34

On se..

Onhan se. Toivottavasti seuraavaksi puhdistetaan sitten Norjan talviurheilu ja USAn yleisurheilu. Jälkimmäistä jo vähän yriteltiin, mutta homma jäi puolitiehen.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Folcce
21.02.2006 10:52:42
Itseäni ei tuollainen perusteeton vihjailu oikein sytytä. Porttilalla on löysät housuissa heti kun joutuu kova kovaa vastaan.

Itävaltalaisten toimittajien kommentit Pragelaton lehdistötiloissa olivatkin paljonpuhuvia. Heidän mukaansa enää ei olympiakultaa voi voittaa olemalla paras urheilija. Käytössä pitää olla myös parhaat lääkärit.

Tulosliuskoja lukemalla voi päätellä, missä tuota osaamista on.

Teksti: Jari Porttila 20.2.2006 Pragelato
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
Hargon
21.02.2006 11:03:52
Itävallan mäkijoukkuekin on luultavasti vetänyt speediä, kun vauhdit olivat eilen niin kovia.
She's dead! Wrapped in plastic.
Jormaz
21.02.2006 11:11:09
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lamonte
21.02.2006 11:30:48
http://www.chucknorrisfacts.com/

Jos Uusis ja Chuck tappelis niin kumpi voittais?
Veikko
21.02.2006 11:51:29
Onhan se. Toivottavasti seuraavaksi puhdistetaan sitten Norjan talviurheilu ja USAn yleisurheilu. Jälkimmäistä jo vähän yriteltiin, mutta homma jäi puolitiehen.

Turkat pääsi taas kuin koira veräjästä. Norjan hiihdontaso tulee sitä myöten alas kun testit tiukentuu. Muutenkin ihan ihme leikkiä tämä nykyurheilun suhde dopingiiin. Pistettäis kova kovaa vastaan. Kärähdyksestä ikuinen kisakielto ja syyte maanpetoksesta. Lisäksi koko jos joku kärähtää niin koko maa tulisi välittömästi poistaa kisoista. Tulisi ehkä vähän sakinhivutuksen kautta opittua elämän perusasioita.
Kyllä, minä kuuntelen ZZ Top -orkesteria päivittäin.
Deep Shadow
21.02.2006 12:23:30
Pistettäis kova kovaa vastaan. Kärähdyksestä ikuinen kisakielto ja syyte maanpetoksesta. Lisäksi koko jos joku kärähtää niin koko maa tulisi välittömästi poistaa kisoista. Tulisi ehkä vähän sakinhivutuksen kautta opittua elämän perusasioita.

Näinhän se pitäisi tehdä. Siis kova kovaa vastaan. Koko maan sulkeminen on ehkä vähän liioittelua, kun eihän ne lajiliitot välttämättä ole keskenään missään tekemisissä, mutta noin muuten kyllä pitäisi olla tiukka linja.

Eikös ennen kisoja Italiassa ollutkin vielä voimassa laki, että käyttäjä voi joutua vankilaan? Harmi kun tekivät siihen jonkun poikkeuksen. Olisi varmaan tullut yllättäviä poisjääntejä...
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Raipe
21.02.2006 12:34:44
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
ten
21.02.2006 12:50:00
Olenpa tässä jo pari päivää miettinyt tätä Suomen mitalisaalista näissä kisoissa.

3 hopeaa ja 3 pronssia on nyt tullut, mutta silti valitellaan sitä, että menestystä ei tule. On se nyt kumma, kun ei 6 mitalia tähän mennessä riitä. Itse olin aivan avoin menestyksen suhteen ennen kisoja. Ajattelin, että jos nyt edes kaksi tai kolme mitalia saadaan, niin itse ainakin olen enemmän kuin tyytyväinen.

Miksi joitain lajeja arvostetaan enemmän kuin muita? Suomalainen oli kumparelaskussa ja lumilautailussa kakkonen. Sitten sanotaan, että ei ole tullut yhtään mitalia tärkeistä/arvostetuista lajeista. Kuka näitä lajeja arvottaa? Kenen käsissä on päättää mitkä ovat tärkeitä lajeja ja mitkä eivät? Kyllä mua sylettää tollanen urpoilu. Jokaisessa lajissa on maailman huippuja ja kaikki varmasti harjoittelevat aivan yhtä kovaa, joten miksi joku mäkihyppy tai hiihto on yhtään arvokkaampaa kuin lumilautailu tai kumparelasku?

Minulla palaa hermot näiden urheilukisojen kanssa, kun Suomen kansa ei tunnu olevan tyytyväinen mihinkään. Joka kisoissa sama juttu! Aina pitäisi saada enemmän ja enemmän. Pelkkää kultaa. Suomi on pieni maa ja väkilukuun suhteutettuna mielestäni on aika hyvin jos useammassa lajissa on suomalainen kolmen parhaan joukossa. Oltaisiin nyt hyvänen aika iloisia niiden urheilijoiden puolesta jotka ovat tehneet kovasti töitä pärjätäkseen kisoissa ja myös pärjäävät.

Nyt vaan sitä curlingin olympiakultaa Suomen joukkueelle, niin päästään taas märisemään, kuinka turha laji sekin on.

Kiitos hei!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Jormaz
21.02.2006 12:58:08
Miksi joitain lajeja arvostetaan enemmän kuin muita?

Sen verran kovat perinteet hiihdossa että kansa haluaa nähdä jonkun hiihtävän räkä poskella kiroillen voittoon. Aika heikolta näyttää. Virpi Kuitunenkin on liian kaunis karpaasiksi.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Roger
21.02.2006 13:26:54

Jari "Sporde" Porttila on mun idoli!

Sporttila on urheilun suuri totuus!!!
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - JL
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)