Super-Jari 31.01.2006 14:44:15 | |
---|
Luullulllaahahaha.. (lol). Trolli tai vitun urpo. valitse itse. Vaihtoehto kolme. |
Parzival 31.01.2006 14:45:04 | |
---|
Luullulllaahahaha.. (lol). Trolli tai vitun urpo. valitse itse. hahahaa. pirun hieno kansi tuossa teidän Realm of lies falling down demossa. kakka rules! |
Parzival 31.01.2006 14:46:26 | |
---|
en vain pidä dimmun uudesta tuotannosta kuten jo edellä mainitsin. enkä pahemmin bodomista,puhumattakaan coffista...tuo nyt vain on mielipiteeni kakka rules! |
Super-Jari 31.01.2006 14:49:04 | |
---|
en vain pidä dimmun uudesta tuotannosta kuten jo edellä mainitsin. enkä pahemmin bodomista,puhumattakaan coffista...tuo nyt vain on mielipiteeni Sinun diggailusi muuttaa siis bändin genren? Olethan muistanut ilmoittaa asiasta myös Dimmu Borgirille? |
Parzival 31.01.2006 14:52:18 | |
---|
heh,enpä ole vielä ehtinyt ilmoitella pojille;) ehkä omalla kohdallani kyllä. kakka rules! |
Parzival 31.01.2006 14:56:02 | |
---|
no mut sori jos loukkasin jotakuta,ilmaisin vain mielipiteeni... en jaksa alkaa riitelemään asiasta,tekstini oli ehkä hieman loukkaava. kakka rules! |
luopio 31.01.2006 14:59:29 | |
---|
no mut sori jos loukkasin jotakuta,ilmaisin vain mielipiteeni... en jaksa alkaa riitelemään asiasta,tekstini oli ehkä hieman loukkaava. täyttää paskaa se ainakin oli Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
lethus1 31.01.2006 15:39:01 | |
---|
Asiallista kinastelua, tää on tätä mnetin parasta ajantappoa. Vieläku Hollmi5 saataisiin tälle palstalle niin ilo repeis oikein kunnolla. |
MV 31.01.2006 16:53:21 | |
---|
täyttää paskaa se ainakin oli No mut hei, "kakka rules!" "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
Parzival 31.01.2006 23:58:26 | |
---|
No mut hei, "kakka rules!" Jees;) kakka rules! |
muirinen 18.02.2006 19:53:34 | |
---|
mun mielestä dimmu borgir on aivan mieletön bändi.. tykkään kaikista biiseistä. kolmen kärki vois mun mielestä olla vaik: 1) sorgens kammer 2) spellbound 3) kings of the carnival creation. levyistä paras on enthrone darkness triumphanth, mut stormblåst ja spiritual black dimensions on myös erittäin hyviä.. kaikki niitten levyt on hyviä.. ja kyllä mä DB:n bläkiksi lasken. |
salmivaara 19.02.2006 01:02:43 | |
---|
tykkään kaikista biiseistä. Et kyllä usko tuota itsekkään. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Heartwood 19.02.2006 16:45:12 | |
---|
Minä haluaisin tietää, mitkä seikat rajaavat Dimmun ulos bläkkis-karsinasta. Soundit, melodiat, suosio? "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Super-Jari 19.02.2006 16:47:54 | |
---|
Minä haluaisin tietää, mitkä seikat rajaavat Dimmun ulos bläkkis-karsinasta. Soundit, melodiat, suosio? Kaikki nuo kolme. Nuo kolme aiheuttaa sen että Dimmu Borgiria voi kuunnella myös tavallinen heavykeijjo joka ei kellarien kulttikuninkaita pysty muuten kuuntelemaan liian aitojen soundien vuoksi. Mustanaamioita vituttaa kun ei pysty omimaan koko genreä itselleen vaan se onkin tunnettu juttu. Ja hyväksytty. |
kyllä mä vaan dimmujen biiseistä tykään.. mut mä olekin outo :) no myönnetään, on siellä ehkä muutama vähän heikompikin kipale.. mutta ne muut loistavat korvaa pienet "lipsahdukset" |
Ronsto 22.02.2006 11:34:10 | |
---|
Nicholas Barker on kova äijä! Kyllähän noilta ny muutama hjuva piisi löytyy.. Blessings Upon The Throne Of Tyranny Puritania Indoctrination The Maelstrom Memphisto Tormentor Of Christian Souls Master Of Disharmony Näin muutama mainitakseni... Råckkenrålli |
Techno-Allah 01.03.2006 00:58:42 (muokattu 01.03.2006 00:59:02) | |
---|
sorgens kammer on ihan kiva rallatus, mutta muuten bändi on vähän liian heviä meikäläisen makuun. Experto credite, sole et sale nihil utilius! |
Chimera 01.03.2006 18:31:58 | |
---|
No helvetti saatana! Jos musiikki on mainiota ja siitä pitää niin mitä vitun perkeleen väliä jos faneihin kuuluu teinejä ja levyjen nimiin sisältyy kliseistä karmeimpia? Kertokaa te helvetin viisaat metallista kaiken maasta kuuhun tietävät minulle se! NYT! Minua ei nimittäin kiinnosta hevon vittua vaikka kappaleen lyriikoissa luurangot nousevat haudoista ja saatana laskeutuu maan päälle kunhan sävellystyö ja meininki on yhtä mainiota kuin vaikka Reptilessä, Fear and Wonderissa tai Progenies of Great Apocalypsessä - ihan vain pari ohi mennen mainitakseni. Ugh, olen puhunut. Myöhäistä pyllistää kun paskat on housussa :: THV-klubi #25 |
Super-Jari 01.03.2006 18:34:57 | |
---|
No helvetti saatana! Jos musiikki on mainiota ja siitä pitää niin mitä vitun perkeleen väliä jos faneihin kuuluu teinejä ja levyjen nimiin sisältyy kliseistä karmeimpia? Kertokaa te helvetin viisaat metallista kaiken maasta kuuhun tietävät minulle se! NYT! Minua ei nimittäin kiinnosta hevon vittua vaikka kappaleen lyriikoissa luurangot nousevat haudoista ja saatana laskeutuu maan päälle kunhan sävellystyö ja meininki on yhtä mainiota kuin vaikka Reptilessä, Fear and Wonderissa tai Progenies of Great Apocalypsessä - ihan vain pari ohi mennen mainitakseni. Ugh, olen puhunut. Homma ei vain kertakaikkiaan toimi noin. |
Cocktus 01.03.2006 18:39:52 | |
---|
Homma ei vain kertakaikkiaan toimi noin. Mun kohdalla toimii.. |