Piirakka 30.07.2003 20:49:08 | |
---|
2005 taidan valmistua, palaillaan ; ) "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Swan 07.08.2003 12:34:10 | |
---|
Luoto taitaa avata liikkeensä ensi vuoden puolella tänne Heinolaan Harjukadulle. Ota rennosti, ja olet virtuoosi! |
Aman 07.08.2003 17:33:28 | |
---|
Eikös kukaan ole kuullutkaan Järvenpääläisestä J. Salo:sta? Nuori kaveri vielä ja tuntuu tekevän erittäin laadukasta jälkeä. Hänellä on aika mielenkiintoisia ajatuksia, kuten rakentaa kaksi kaulainen les paul, 7 ja 14 kielisine kauloineen:) Mukava mies eikä periaatteisiin/tapoihin juuttunut. Ihminen se on muusikkokin. |
Juzzu 08.08.2003 08:05:21 | |
---|
kaksi kaulainen les paul, 7 ja 14 kielisine kauloineen Ja jotkut valittaa, että jo standardi-LP aiheuttaa selkäsärkyjä. Onneksi tuli omani, joka sattuu olemaan vielä LP:kin raskas, kantaminen aloitettu sen verran varhain että ehti hartiat kasvaa kitaran mukaisiksi ;o) 2-kaulainen LP vaatisi Arnoldin soittajaksi, mieluiten joskus Conanin tms. aikoihin. Langanlaiha pillifarkkuinen pitkän linjan rokkari menehtyisi välittömästi tuollaisen massan alle. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
jansu 08.08.2003 08:40:40 | |
---|
Eikös kukaan ole kuullutkaan Järvenpääläisestä J. Salo:sta? Nuori kaveri vielä ja tuntuu tekevän erittäin laadukasta jälkeä. Mukava mies eikä periaatteisiin/tapoihin juuttunut. Samasta piti juuri kirjoittamani :-) Tässä ei lue mitään. |
makoskela 13.08.2003 10:28:09 | |
---|
Jukka Kattelus, Seinäjoki. |
Sami Koivisto 14.08.2003 11:50:06 | |
---|
Pasi Luoto on hyvä jätkä(meitin linjalta) ja hyvä tekeen. :) Tilatkaapa Pasilta. "This goes to eleven" |
Sami Koivisto 14.08.2003 11:52:23 | |
---|
Niin ja mm. Andy McCoy soittelee Luodon Les Paulilla. Eli mies taitaa hommansa. "This goes to eleven" |
Onkos kukaan testannu/kuullu amfisoundin kepeistä. Ei oo ees pahan hintasia. Onkohan millaset toimitusajat? |
PasiB 21.08.2003 10:06:11 | |
---|
Onkos kukaan testannu/kuullu amfisoundin kepeistä. Ei oo ees pahan hintasia. Onkohan millaset toimitusajat? Bassoja oon testannut ja aika hyvän oloisia pelejä ovat. Kitaroista en tiiä kun niissä on liikaa kieliä näin basistille. Toimitusajat varmaan selviävät puhelinsoitolla. Hei, miten tää soitetaan.. |
Swan 23.08.2003 20:22:43 | |
---|
Pasi Luoto on hyvä jätkä(meitin linjalta) ja hyvä tekeen. :) Tilatkaapa Pasilta. Asutko Heinolassa tai sen alueella? Ota rennosti, ja olet virtuoosi - niin minäkni! |
Mrezzye 31.08.2003 10:36:25 | |
---|
Oujee!!! Nyt on kitara tilauksessa Amfisoundista kaikilla herkuilla... N. kuukauden kuluttua olen täydellisen Les Paulin omistaja. Tuskin maltan odottaa!!! Ostakaa pois Jenkki-Strato, niin on varaa maksaa uusi kitara ;) Aina hakusessa jotain... Varsinkin Gibson Les Paul Custom ja rumpali bändiin!!! |
Sami Koivisto 01.09.2003 15:25:50 | |
---|
En asu. Asun Tampereen Pispalassa. Pasi on/oli samassa koulussa Ikaalisissa. "This goes to eleven" |
Swan 01.09.2003 17:34:40 | |
---|
En asu. Asun Tampereen Pispalassa. Pasi on/oli samassa koulussa Ikaalisissa. Luotohan aloittaa liikkeen Heinolassa ensi vuonna? Ainakin Itä-Hämeessä oli juttua. Ota rennosti, ja olet virtuoosi - niin minäkni! |
skebajaba 02.09.2003 22:19:28 | |
---|
Käykääpä kattomassa: www.versoul.com. High-end kitaroita suomesta. Hintaa varmaan löytyy ja artistilista on aika vakuuttava. kaverin faijja on toi kari nieminen...=) saiskohan halvemmalla kitaran....pitänee kysästä... |
18is9 03.09.2003 11:53:57 | |
---|
Käykääpä kattomassa: www.versoul.com. High-end kitaroita suomesta. Itse siellä kitaran teettäneenä voin lämpimästi suositella. Tunnen myös kaksi muuta tyytyväistä asiakasta. Eipä ole ikinä Karin kanssa ollut minkäänlaisia onkelmia. "Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay |
Keefster 03.09.2003 13:28:06 | |
---|
Itse siellä kitaran teettäneenä voin lämpimästi suositella. Tunnen myös kaksi muuta tyytyväistä asiakasta. Eipä ole ikinä Karin kanssa ollut minkäänlaisia onkelmia. jah, minkä kitaran teetätit ja mitä maksoi ? Tulin kun melkein kutsuttiin ! |
Congi 05.09.2003 00:17:57 (muokattu 05.09.2003 00:20:24) | |
---|
Itse siellä kitaran teettäneenä voin lämpimästi suositella. Tunnen myös kaksi muuta tyytyväistä asiakasta. Eipä ole ikinä Karin kanssa ollut minkäänlaisia onkelmia. Ystävällinen kaveri. Sain siltä jonkin verran tietoa eurooppalaisista materiaalitoimittajilta. Itse suunnittelin teettää itselleni klassisen kitaran. Pyysin hinta-arvion. Aikataulu omien sanojen mukaan tiukalla joten suunnitelma lopsahti siihen. Kitaranrakennus-opettajani kertoi että Kari Nieminen on työskennellyt hyvin pitkälle yksin eikä juurikaan ole jakelut tietoja muitten soitinrakentajien kanssa ja juuri tästä syysty hyvin vaikea arvioida hänen tietämystä akustiikasta. Itse näin kerran hänen tekemää Touco-Tyylistä klassista kitaraa. Kyselin rimoituksesta, vastaus oli yksinkertainen "se on erilainen". Kari Nieminen keskittää markkinansa nykyään ulkomaihin ja vieläpä kuuluisiin artisteihin. En usko että hänellä on aikaa rakentaa kitaroita tavallisille pulliaisille, mutta jos suhteet löytyy niin mikäpäs siinä. Edit: Suomeessa on kuitenkin myös paljon taitavia rakentajia jotka eivät tee hommaa ammatikseen. Hekin voisivat ilmoittaa olemassaolonsa ;) |
18is9 05.09.2003 12:55:06 | |
---|
jah, minkä kitaran teetätit ja mitä maksoi ? Congi ehdotti myös joskus että postaisin tänne kokemukset asiasta. Itse suunnittelin kirjoittavani harmony centraliin mutta kumpikin on vielä tekemättä... copy-pastean tänne kohta jotain, hetki vain. "Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay |
18is9 05.09.2003 13:05:11 | |
---|
No eihän minulla enää ole mitään tallessa. Teetätin Versoulissa klassisen kitaran ennen Allan Holdsworthiä.. Sellaisen kuusikantisen, suomalaisista puista. Karin kanssa juteltiin kaikki kitaraan liittyvät asiat läpi ja testailin hänen tekemiään kitaroita antaakseni osviittaa millaisen pelin haluaisin. Sain valmiin kitaran aika pian tilauksen jälkeen. Koska kitara oli todella halpa (6000 - 7000 mk), ei ole tietystikään reilua vertailla sitä mihinkään todella huipputason kitaroihin, mutta voin sanoa että ainakin jonkin verran kiinnostusta kitarani on herättänyt klassisen harrastajien parissa. Siis ihan myönteisessä mielessä. Ja todellakin, en ole pariin vuoteen mitään ostanut Versoulista joten en tiedä mikä siellä on nykyään meininki. Kaverini teetti siellä todella customin 29-nauhaisen sähkiksen myös muutama vuosi sitten, ja sekin on ihan asiallinen peli. "Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay |