Aihe: Proggari
1
Definhel
15.08.2003 20:53:37
Terve, miltä proggari näyttää?
"Saatana, minä en mitään poppia soita, saatana, minä soitan metallia"
Definhel
15.08.2003 21:21:04
tai miltä alttari sitten näyttää?
Definhel
15.08.2003 21:22:44
Proggari = hippi kuteet ja ja 80-luvu silmälasit?
noir
15.08.2003 21:23:04
Mulla on kaksi kysymystä tästä ketjusta:

Mitä Pentelettä?
In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain!
Definhel
15.08.2003 21:36:59
Itse asiassa en tiedä, tämä on pyörinyt päässäni jo monta päivää, enkä saa unta tietämättömyydeltäni.
Aerodactev
16.08.2003 21:17:49
Progressiivisen rockin kuuntelijalla on pitkät hiukset ja jumalaton kokoparta. Tai ainakin soittajilla. vrt. Ian Anderson joskus vuonna nakki ja vasara.
90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Bonham
16.08.2003 21:37:58
Progressiivisen rockin kuuntelijalla on pitkät hiukset ja jumalaton kokoparta. Tai ainakin soittajilla. vrt. Ian Anderson joskus vuonna nakki ja vasara.

No siinähän se sitten on:)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Definhel
18.08.2003 17:24:20
Entäs alttari sitten?
siis henkilö joka kuuntelee alternative rockia?
I've been here and I've been there I've been in between...
Humppapoliisi
19.08.2003 10:07:11

Pitää ehdottomasti olla hirveä akne, kamalat vaatteet, ei saa käydä suihkussa (koskaan!).. Pitää mutista jos joku kysyy jotain, ja jos kysyy uudestaan pitää huutaa "EKS KUUNTELE" ja juosta pois.

toisin sanoen koko topic on tyhmä.
Kepes 'em All
Karlsson
19.08.2003 10:29:53
Sanoisin, että tähän ainoa oikea vastaus on samettinen pikkutakki.
Jatsia heti aamusta.
Teijo K.
20.08.2003 00:46:09 (muokattu 20.08.2003 01:35:45)

Hei, hei, hei, kauhea stereotypia, minulla on pitkät hiukset ja jumalaton kokoparta. Enkä halua olla tyypillinen yhtään mikään. Nyt äkkiä keksit uuden mallin johon en sovi.

Edit: Jookosta ;)
"You have to give some skin to get some tone.": Will Lee
hörhö
20.08.2003 11:59:15

Terve, miltä proggari näyttää?

Pitkä tukka, mahdollinen parta tai rumat amisviikset(tyyliin wigut aikoinaan), samettitakki/puku. Psykedelia kuuluu asiaan. 70-luvun sekopaitoja.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
Jucciz
20.08.2003 12:47:35
Pitkä tukka, mahdollinen parta tai rumat amisviikset(tyyliin wigut aikoinaan), samettitakki/puku. Psykedelia kuuluu asiaan. 70-luvun sekopaitoja.

Jes! Mullon vielä toivoa kunhan tukka, parta ja viikset kasvaa ja ostan samettitakin/puvun. Värikkäitä paitoja on jo. :)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Bacchus
20.08.2003 13:28:27 (muokattu 20.08.2003 13:29:55)
Jes! Mullon vielä toivoa kunhan tukka, parta ja viikset kasvaa ja ostan samettitakin/puvun. Värikkäitä paitoja on jo. :)

Meiän faijalta löytyy jotain vanhoja sen sammari kuteita, kunnon vakosametti puku ja sellainen musta sametti puku. Kokeilin niitä joskus, ja oli kyllä auttamattoman pienet (jopa sen ajan pillityyliä ajatellen), ja isä naureskeli että jos noilla kuteilla lähtisin ulos käppäilemään niin vois "hoomot kattella perään." Kun siihen aikaan niin tiukat vaatteet oli ihan normaalit, mutta nyt...=) Muuten siistit kuteet, harmittaa vaan ku on niin piukat, vielä ku oon isompi ku isä oli silloin.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
diibadaaba
20.08.2003 19:05:28
Jee jee jee - Suomalaisen rockin historia -kirja sanoo näin Wigwamia esittävän kuvan kuvatekstissä: "Pohjoiseen hippi*varustukseen kuuluivat lammas- tai afgaturkki, pipo, pitkä kaulaliina, lapaset ja muovikassi".

*) Hippejä tai ei, niin kyllähän ne progea(kin) soitti.

Mulla on kovalla pakkasella lapaset, pipo ja turkki ja mut tunnetaan siitä, että mulla on aina muovikassi mukana.
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
hörhö
21.08.2003 11:39:19

Meiän faijalta löytyy jotain vanhoja sen sammari kuteita, kunnon vakosametti puku ja sellainen musta sametti puku.

Munkin faija on ollut tyylikäs 70-luvulla. Nytkin on jalassa sen vanhat harmaat golfruututyyppiset suorat housut ja harmaamustaruudullinen pikkutakki.

Sammareitakin löytyy vaikka millä mitoin.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
Bacchus
21.08.2003 22:45:20
Munkin faija on ollut tyylikäs 70-luvulla. Nytkin on jalassa sen vanhat harmaat golfruututyyppiset suorat housut ja harmaamustaruudullinen...

Juu, on niillä karuita kuteita ollu. Harmittaa ihan pirusti että on liian pienet noi kaikki sammarit...
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)