oo-p 20.02.2006 21:57:48 (muokattu 20.02.2006 21:58:27) | |
---|
...joo, eli ajattelin ostaa itselleni halpiskitaran, jota voisi sitten alkaa tuunailemaan. Tällainen kepakko olisi tarkoitus hankkia: http://www.musicstorekoeln.de/en/E- … 65-001/0/0/0/detail/musicstore.html olen soitellutkin kyseisellä vekottimella ja todennut että ainakin testaamani yksilö tuntui käteen jopa paremmalta kuin Squierin halpis-strato, joka kuitenkin on suhteellisen paljon suositumpi. Eikä äänessäkään ollut suurempaa valittamista, ja mikithän voi aina uusia.. Huolen aiheeni vain on se, että jos ja kun hommaan tuon Rocksonin, ja hinkkaan siitä maalit pois, uusien alta. Niin minkähänlainen puu sieltä paljastuu? Eli onko siellä joku lastulevylankku vaiko erikeepperi-vaneeri yhdistelmä?? ...Ja kitarasta muuten tulee sitten neonvihreä/keltainen kukkakuvioilla.. ;P EDIT: olishan tämän voinut tuonne soitinrakennus puolellekin toki laittaa, mutta lipsahti tänne... Terve, ja kiitos kaloista! |
Eemil 20.02.2006 22:01:23 | |
---|
Hehe, mitä lie pahvia. En tiiä kun ei tuossa sanota. Mutta se kertoo jo ihan tarpeeksi kun ei sanota. Joka taas johtuu siitä että oon mä naisia yrittäny mutten oo onnistunu. -KMT
K100 #2 |
oo-p 20.02.2006 22:04:05 | |
---|
Hehe, mitä lie pahvia. En tiiä kun ei tuossa sanota. Mutta se kertoo jo ihan tarpeeksi kun ei sanota. voi olla, tosin hinta ei paljon päätä huimaa, että voi olla kokeilun väärti.. Terve, ja kiitos kaloista! |
Eemil 20.02.2006 22:10:00 | |
---|
voi olla, tosin hinta ei paljon päätä huimaa, että voi olla kokeilun väärti.. Riippuu mitä sillä meinaa tehdä. Jos meinaa soittaa niin paras varautua ettei saundi välttämättä ole mikään hirmu täyteläinen. :) Joka tapauksessa tuommoiseen ei kannata ainakaan mitään mikkejä vaihtaa tms. Joka taas johtuu siitä että oon mä naisia yrittäny mutten oo onnistunu. -KMT
K100 #2 |
oo-p 20.02.2006 22:12:24 | |
---|
Riippuu mitä sillä meinaa tehdä. Jos meinaa soittaa niin paras varautua ettei saundi välttämättä ole mikään hirmu täyteläinen. :) Joka tapauksessa tuommoiseen ei kannata ainakaan mitään mikkejä vaihtaa tms. no joo.. Oon soitellu tuommosella kitaralla aika paljonki, musiikin opella oli aikoinaan moinen vehje, ainaki VOX:in vahvarilla kuulosti ihan ok:lta hintaisekseen, ja kaulakin passas käteen... Terve, ja kiitos kaloista! |
Pnctocn 20.02.2006 22:16:05 | |
---|
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
oo-p 20.02.2006 22:21:14 | |
---|
Terve, ja kiitos kaloista! |
Offtopic, mut eiks alkup. blackiessa ollukka 22 nauhaa? Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |
Ukko 21.02.2006 15:36:12 | |
---|
Hehe, mitä lie pahvia. En tiiä kun ei tuossa sanota. Mutta se kertoo jo ihan tarpeeksi kun ei sanota. Kokeiles pistää sellainen kitara vireeeen jonka body on pahvia tai lastulevyä. Voi olla hiukka vaikeampaa. |
Fin_Rocker 21.02.2006 16:00:16 | |
---|
Ei tommossia uberhalpiksia kannata edes harkita, hommaa squieri tai yamahan pasi |
oo-p 21.02.2006 16:18:21 | |
---|
Ei tommossia uberhalpiksia kannata edes harkita, hommaa squieri tai yamahan pasi jos hommaan squierin tai yaman niitä ei viiti alkaa tuunaileen, kitarahan päätyy tod.näköisesti koristeeksi, että tältä osin on aivan sama vaikka saundit tms. ei oliskaan ihan kohdallaan. Ja kuten jo mainitsin, niin tuntuma on kyseisessä pelissä ihan ok. Jopa parempi kuin squierissa, vaikka mikit ei välttämättä ihan samaa tasoa ookkaan. Eli ainoa asia joka suuremmin kiinnostaa on tuon lankun materiaali, onko mitään hajua, esim. muista vastaavista kitaroista. Koska olisi ikävä löytää maalin alta jotain aivan muuta kuin kiinteää puuta. Tuo kyseinen kitara piti aikoinaan koulussa myös vireen aivan yhtä hyvin kuin squier strato. Tai sitten meillä oli koulussa joku "virhe"-yksilö.. :P "Mitä maalin alta paljastuu?" Terve, ja kiitos kaloista! |
J.RA 21.02.2006 16:51:36 | |
---|
kitarahan päätyy tod.näköisesti koristeeksi, että tältä osin on aivan sama vaikka saundit tms. ei oliskaan ihan kohdallaan. Eikö se silloin ole ihan sama mitä siellä maalin alla on? -Sellasta se vaan on- |
SARJE 21.02.2006 16:59:13 | |
---|
joskus täälä luki että oli harley bentonin basso ollut pahvia sisältä : ( syö muttereita ja paskantaa kettinkiä!!! |
Twinkle 21.02.2006 17:25:04 | |
---|
joskus täälä luki että oli harley bentonin basso ollut pahvia sisältä : ( Niin täällä lukee vaikka mitä, minä suosittelisin että kaikkea ei kannata ottaa tosissaan. |
oo-p 21.02.2006 17:42:22 | |
---|
Eikö se silloin ole ihan sama mitä siellä maalin alla on? ..noo, ei sentään ihan sama. Terve, ja kiitos kaloista! |
Woland 21.02.2006 18:06:17 | |
---|
Ehkäpä sieltä maalin alta paljastuukin multaa. Olisikin astetta masentavampi homma. :) |
StaaGa 21.02.2006 18:07:51 | |
---|
Eikö se silloin ole ihan sama mitä siellä maalin alla on? Made In kazakstan X |
oo-p 21.02.2006 18:40:51 | |
---|
Ehkäpä sieltä maalin alta paljastuukin multaa. Olisikin astetta masentavampi homma. ...painetiivistettyä sahanpurua. Terve, ja kiitos kaloista! |
oo-p 21.02.2006 18:41:18 | |
---|
Made In kazakstan mahtaa ihan china olla. Terve, ja kiitos kaloista! |
DaKiller 21.02.2006 18:59:11 | |
---|
Tuo kyseinen kitara piti aikoinaan koulussa myös vireen aivan yhtä hyvin kuin squier strato. Eli siis keppiä ei edes saa vireeseen, kjehheh. Omat kokemukset squierista ovat melko hirveät. |