Mrezzye 20.02.2006 22:16:43 | |
---|
Onko kovinkin vikaherkkä laite tuo, kun tuntuu epäkuntoisia pyörivän ympäriinsä? Onko tiedossa pääkaupungissa huoltoliikettä, joka ymmärtää noiden päälle ja saa tarvittaessa hankittua varaosia? Kuinkahan suuri ja kallis remppa mahtaa olla: 1) Parameter adjust -potikan toimimattomuus. Todennäköisesti vaihto edessä. tai 2) G-Major menee jumiin (kaatuu) aina välillä, mutta kun virrat käyttää poissa, niin toimii taas normaalisti. Nuo viat siis ovat eri yksilöissä. Olisi kiva tietää kannattaako lähteä korjuuttamaan, vai ostanko suosiolla ihan uuden pelin. Toisaalta mietityttää jo koko G-Major, jos noissa tuntuu näitä vikoja ilmenevän kuitenkin aika usein. Kokemuksia, kokemuksia.. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
janik 20.02.2006 22:21:36 | |
---|
Kuinkahan suuri ja kallis remppa mahtaa olla: 1) Parameter adjust -potikan toimimattomuus. Todennäköisesti vaihto edessä. tai 2) G-Major menee jumiin (kaatuu) aina välillä, mutta kun virrat käyttää poissa, niin toimii taas normaalisti. 1. Varmaankin muutaman kympin maksaa vaihto. 2. Voiskohan softan päivitys auttaa? |
Mrezzye 20.02.2006 22:26:34 | |
---|
1. Varmaankin muutaman kympin maksaa vaihto. Kuka tekee? 2. Voiskohan softan päivitys auttaa? Kuka tekee? DLX:stä sain huoltoliikkeen numeron, mutta ei kuulemma ole perehtynyt kyseiseen laitteeseen. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
McNulty 20.02.2006 22:28:18 | |
---|
Eikös Into-Luthman ole t.c:n maahantuoja... todennäköisesti niillä on keskitetty huolto jossain Ruotsissa. Eli soittoa Intolle ja kyseleen :) "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
|
Mrezzye 20.02.2006 22:39:23 | |
---|
Jos tietokoneessa on midi-reikä niin, sen tekee melkein kuka vaan. No niinpä näkyy softat olevan TC-Electronicsin kotisivulla. Puuttuu vain midiliitäntä koneesta. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
janik 20.02.2006 22:41:35 | |
---|
Sen potikan varmaan pystyy osaava ukkeli vaihtamaan itsekin, jos sellaisen saa vaan jostain. |
Mrezzye 20.02.2006 22:48:38 | |
---|
Sen potikan varmaan pystyy osaava ukkeli vaihtamaan itsekin, jos sellaisen saa vaan jostain. Sehän tässä mietityttääkin... Saako sitä osaa mistään ja osaavatko repiä kovinkin isoa hintaa tuollaisesta varaosasta. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
janik 20.02.2006 22:51:27 (muokattu 20.02.2006 22:53:39) | |
---|
Sehän tässä mietityttääkin... Saako sitä osaa mistään ja osaavatko repiä kovinkin isoa hintaa tuollaisesta varaosasta. Luulen että se on kallis, ku siinä on nappi myös samassa. edit. ja se on stereo-potikka. |
Mrezzye 20.02.2006 22:55:27 | |
---|
Luulen että se on kallis, ku siinä on nappi myös samassa. Sepä se. Ei ehkä kannata ostaa G-majoria, jossa tuo namiska on rikki, jos ei saa lähes ilmaiseksi (varaosiksi). Sen sijaan tuo jumiva voisi olla helpompi huoltaa, jos menisi ihan softan päivityksellä kuntoon. Saapa nähdä ostanko käytettyä ollenkaan. Onko muuten kellään G-Majorin käyttäjällä ilmennyt muita vikoja laitteessa? Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
McNulty 20.02.2006 23:12:26 | |
---|
Onko muuten kellään G-Majorin käyttäjällä ilmennyt muita vikoja laitteessa? Ei ole ilmennyt ainuttakaan vikaa. Laite on pari vuotta vanha ja ostin käytettynä. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Mrezzye 20.02.2006 23:13:32 | |
---|
Ei ole ilmennyt ainuttakaan vikaa. Laite on pari vuotta vanha ja ostin käytettynä. Oletko/oletteko päivittäneet softia? Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
McNulty 20.02.2006 23:21:22 | |
---|
Oletko/oletteko päivittäneet softia? Tietääkseni siellä on ihan vakiorainat sisällä. Itse en ainakaan ole päivitellyt tuon softaa. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
janik 20.02.2006 23:38:56 | |
---|
Oletko/oletteko päivittäneet softia? Mulla pitäis olla uusin softa sisällä, ostin uutena n. 6kk sitten. |
koponen 20.02.2006 23:43:44 | |
---|
Uusin softa on mullakin koneessa. Olen päivitelllyt itse ainakin kolme eri softaversiota ilman ongelmia. Potikassakin oli vikaa, mutta voitelevalla puhdistusaineella korjautui. Hyvä laite kaikenkaikkiaan. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
oiva tumpeloinen 21.02.2006 02:19:56 | |
---|
Intopa hyvinkin sen huoltaa. Jos ne vaihteesta tyrkyttävät Miika Helle:n numeroa, älä usko niitä. :) Mä itse uskoin ja Mikka puhelimitse sitten käski soittaa takaisin Intolle; Ne huoltavat itse TC:n laitteet. Mä en vain nyt kuollaksenikaan muista sen kaverin nimeä, joka niitä siellä hoitaa.... Se hinta tulee varmaankin kohtuuttoman suureksi tuota kautta, kun ne veloittavat siitä potikasta sen arvon ja siihen päälle tuntityöliksan, mikä on muistaakseni jotain 50 euroa/tunti tjsp. Sitten siihen päälle vielä se midi dumppaus, jos et sitä itse pysty hoitamaan.....ja taas tuntiliksa juoksee. Kyllä sille helposti toista sataa hinnaksi saa. |
ReBeat 21.02.2006 07:10:16 (muokattu 21.02.2006 07:22:02) | |
---|
No niinpä näkyy softat olevan TC-Electronicsin kotisivulla. Puuttuu vain midiliitäntä koneesta. Jos koneesta löytyy joystick-portti niin siihen kätkeytyy myös midi-liitäntä. Tarvii vaan sellasen johdon, jonka toisessa päässä on joystick-porttiin sopiva liitin ja toisessa yksi tai kaksi pyöreää midi-liitintä. e: Unohdin että uusimpaan versioon tarviikin jo Win XP:n. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Mrezzye 21.02.2006 13:02:06 | |
---|
Intopa hyvinkin sen huoltaa. Jos ne vaihteesta tyrkyttävät Miika Helle:n numeroa, älä usko niitä. :) Mä itse uskoin ja Mikka puhelimitse sitten käski soittaa takaisin Intolle; Ne huoltavat itse TC:n laitteet. Mä en vain nyt kuollaksenikaan muista sen kaverin nimeä, joka niitä siellä hoitaa.... Se hinta tulee varmaankin kohtuuttoman suureksi tuota kautta, kun ne veloittavat siitä potikasta sen arvon ja siihen päälle tuntityöliksan, mikä on muistaakseni jotain 50 euroa/tunti tjsp. Sitten siihen päälle vielä se midi dumppaus, jos et sitä itse pysty hoitamaan.....ja taas tuntiliksa juoksee. Kyllä sille helposti toista sataa hinnaksi saa. Eli taitaa olla fiksumpi veto ostaa suosiolla ihkauusi peli, jos en jollain satkulla sitä romua saa... Täytyy vielä kohta soitella tuonne Intolle ja kysäistä huollosta hinta-arviota ja varaosan saatavuutta. Miika Hellelle jo soitin ja sanoi samaa, eli ei tiedä juurikaan mitään kyseisestä laitteesta, vaan kehoitti soittelemaan intolle. Kiitoksia vaan jo kaikille vastanneille. Jos joku on itse päivitellyt noita softia tai teetättänyt sen jossain huollossa, niin laittakaa toki kokemuksia kuinka jouhevasti homma on onnistunut (ja päivitysten hinta huollossa). Tai jos on ollut muita häiriöitä, niin niistäkin olen edelleen kiinnostunut. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
Mrezzye 21.02.2006 13:03:43 | |
---|
Tarvii vaan sellasen johdon, jonka toisessa päässä on joystick-porttiin sopiva liitin ja toisessa yksi tai kaksi pyöreää midi-liitintä Ei vissiin onnistu esim. USBista midiksi? Minun läppärissä kun ei juuri muita ole. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
tenkainen 21.02.2006 13:30:08 | |
---|
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |