Aihe: Syntikoiden testaus
1 2
polyfonken
20.02.2006 15:07:31

Onko tuo mikään ihme, ettei suomalaisissa musaliikkeissä ole demokoneita testattavaksi kun asiakkaat haluavat vain päästä testaamaan vehjettä tilatakseen sen sitten Saksasta!

mä en ainakaan vaadi että suomalaisilla humppasoitinliikkeillä olisi varastossa muuta kuin juuri noi perustritonit, motiffit ja muut poppivehkeet ja jos joskus pääsen suomessa testaamaan kiinnostavaa kiipparia kaupassa katson että mulla on hyvä tuuri tai kauppa on hyvin varustettu. suurin osa niistä syntikoista mitä olen viimeisen 10 vuoden aikana ostanut ei ole sellaisia mitä perusmusakauppojen kannattaisi ostaa varastoon menettämään arvoaan (tai ne on niin vanhoja ettei niitä löydy kuin vaihtamalla muilta - vanhoja hyviä laitteitahan ei lähtökohtaisesti myydä kuin hirveällä ylihinnalla).
miten sitten niitä kiinnostavampia lootia on päässyt kokeilemaan? kavereiden luona, ulkomaanmatkoilla ja ... ostamalla k.o. laite!

Ja eikö toisaalta ole kohtuullista maksaakin hiukan ylimääräistä siitä, että soittimen ostopäätöksen voi tehdä oman kokeilun perusteella?

kyllä toki, kyllä mä esimerkiksi evolverista oisin voinut maksaa 50 egee lisää jos oisin päässyt testaamaan ensin. mutta en maksaisi kahtasataa ekstraa viidensadan laitteesta siitä "ilosta" että joku urkukauppias myisi sitä suomessa.
ja edelleen noi tritoonit ja muut leipäsynat on niin yleisiä että kyllä jollakin tutulla sellainen aina on - voi niitä laitteita muuallakin kuin kaupassa testaa.
t. (http://www.polyfonken.com/ghostmonkey)
JPQ
20.02.2006 15:35:03

Lisäksi kauppiaat saa mun kohdalla thomann hankinnoista syytää
itseään: yhdelle yksikään ei luvannut palautus oikeutta (tascam dp01
moniraituri),ja toiseksi täällä ollut niin suppeat valikoimat aina jo
ennen kun oli muusikoiden netitäkään vai oliko se jo joskus 98 kait...
ja ennen muusikoiden.nettiä,ja suomalaista musanteko uutisryhmää en
thomannista edes tiennyt joten... päätelmä kauppiaat tekee ainakin
itse mun kohdalla ongelman.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)