Alpha 20.02.2006 13:44:12 | |
---|
Ei vaan nyt mä haluan tietää tuon, että miten se hautausurakoitsija osasi laittaa elävät ja kuolleet omiin pinoihinsa. Kuvia oli kuiteskin melko monta ja kaikki oikein. |
Mä kattelin digiboksin kautta. Johtui varmaan siitä. Siinä kun aina välillä on ongelmia tuon tekstityksen kanssa. Varmaan kokeiltu jo, mutta boksin buuttailu auttaa täällä päin ainakin. Itse ohjelma oli kanssa ihan kiva, eilen katsoin ensimmäistä kertaa. Harmi että taisi jo olla ihan viimeisiä jaksoja. |
NHR 21.02.2006 01:36:29 | |
---|
Ei vaan nyt mä haluan tietää tuon, että miten se hautausurakoitsija osasi laittaa elävät ja kuolleet omiin pinoihinsa. Kuvia oli kuiteskin melko monta ja kaikki oikein. Täytyy myöntää, että tuon tempun kohdalla heräsi mullakin epäilys, ettei kyseessä olisikaan ollut mikään mielenhallintatemppu (eli "uhrin" johdatteleminen joillain vihjeillä, joita tämä ei itse tiedosta), vaan ihan joku perinteisempi taikatemppu, ts. "huijaus". Kuvia näytti tosiaan olevan aika paljon. Mutta en minä siis ainakaan tiedä miten tuo temppu tehtiin, mutta enpä olekaan mikään taikuri. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
jussiohman 21.02.2006 02:17:50 | |
---|
Kahtokos kukaan vastaavaa suomalaista Perjantaina neloselta? Illuusio niminen sarja. Pääosassa Mirko Bias tai jotain. Eka osa oli yllättävän hyvä. Aika pätevä kaveri, kieltämättä. Mutta mulla ainakin häiritsi hieman tuossa se, ettei tolla Biasilla ole karismaa sitten tippaakaan. Jotenkin huono TV-kasvo mielestäni. Vaikkei se siinä olekaan pääasia, mutta mua se häiritsi. kakkaa, herkkuruokaani |
jussiohman 21.02.2006 02:17:51 (muokattu 21.02.2006 02:18:16) | |
---|
double-trouble kakkaa, herkkuruokaani |
NHR 21.02.2006 03:32:02 | |
---|
Bias No voi sarvi taas, perk*le! Koskahan mä muistaisin katsoa totakin sarjaa? Uusintakierroksella ehkä? :( "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
doaf 21.02.2006 12:38:26 | |
---|
Aika pätevä kaveri, kieltämättä. Mutta mulla ainakin häiritsi hieman tuossa se, ettei tolla Biasilla ole karismaa sitten tippaakaan. Jotenkin huono TV-kasvo mielestäni. Vaikkei se siinä olekaan pääasia, mutta mua se häiritsi. Samaa mieltä. Karismaa kyllä puuttuu, mutta temput on hyviä. |
A.Starving 25.02.2006 02:46:18 | |
---|
Kahtokos kukaan vastaavaa suomalaista Perjantaina neloselta? Illuusio niminen sarja. Pääosassa Mirko Bias tai jotain. Eka osa oli yllättävän hyvä. Kattelin tossa männäiltana, ja täytyy sanoa että aika kankeaa oli toi draaman rakentelu noihin temppuihin. Ajeltiin autolla pitkin stadia, ja kun tuli aika paljasta temppu niin.. vilken antiklimax. Eihän ne avustajat ollu ees hämmentyneitä. Ja se betoniseinän läpi kävely oli ankein trikki ikinä. Menivät vielä vartavasten kamerakulmilla sen jutun paljastamaan. Vakuutti vielä vähemmän kuin Studio Impossible. Molempia ensikertaa väijyin. Jos palataan alkuperäseen topicciin niin toi Derren Vaikuttaa kyllä varsin pätevältä hämmentäjältä. Olis hauska päästä itse miehen käsittelyyn, tossa telkkarissa kun on aina kuitenkin se mahdollisus että hommia on editoitu, tai avustajat on jutussa mukana. Niin että uskon sitten kun näen. |
Tmp 25.02.2006 15:58:04 | |
---|
Ei vaan nyt mä haluan tietää tuon, että miten se hautausurakoitsija osasi laittaa elävät ja kuolleet omiin pinoihinsa. Kuvia oli kuiteskin melko monta ja kaikki oikein. No kai ihmisillä on jotain tiettyjä kasvonpiirteitä jotka koetaan miellyttäviksi. Sitten vaan valitaan semmosiin kuviin eläviä ja toisenlaisiin kuviin kuolleita. Ihan hyvin ne kuvat olisi voinut valita toisinpäinkin. Eli miellyttävät kasvonpiirteet kuolleille jne. Itse en olisi jakanut kasoja noin, joten voi hyvin olla mahdollista että hän jotenkin vaikutta siihen valintaan tavlla jota ei se lajittelija huomannut tjsp. Pontti kuitenkin oli että se että ne oli eläviä ja kuolleita nyt ei ollut se juttu. Ihan hyvin niissä olisi voinut olla A ja B takana. |
wrshredder 25.02.2006 18:31:15 | |
---|
Derren Brown (halllitsen tv-lupasi kattamaa sisältöä) THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Chrissie 25.02.2006 18:49:23 | |
---|
Aika paljon ilmeisesti porukkaa tämä kiinnostaa. Kävin kirjastossa keskiviikkona ja siellä oli varaushyllyssä useampikin herran kirjoittama kirja. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?"
Röyksopp - What Else Is There? |
NHR 25.02.2006 19:17:48 | |
---|
Kattelin tossa männäiltana, ja täytyy sanoa että aika kankeaa oli toi draaman rakentelu noihin temppuihin. Ajeltiin autolla pitkin stadia, ja kun tuli aika paljasta temppu niin.. vilken antiklimax. Eihän ne avustajat ollu ees hämmentyneitä. Joo, mä vissiin jossain curlingin lomassa kans aina välillä tuota vilkaisin. Ei kovin karismaattinen esiintyjä tosiaan tuo Mirko (se tais muuten olla Baas, eikä Bias). Eniten huvitti se yks pimu, joka selitti niitä raitiovaunujen linjakarttoja, tai mitä ne oli: "Sit tulee loiva käännös, semmonen vähän reilu 90 astetta..." Loiva? "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Kimmo72 25.02.2006 20:28:41 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Börje 06.03.2006 01:15:33 | |
---|
Voi helevatan helvatta! Ziisus mitä settiä taas tämän yön jaksossa! Tuo kun Derren käski sen naisen pysäyttää toinen nainen kadulla. Sairasta. Ja sitte se kauppahalli-manipulointi. Pistää kyllä miettiin mihin ihmisen aivokapasiteetti riittää kun osaa ottaa sitä käyttöön. Ja kuinka ihmistä voikaan aivopestä. "No, Uusiksen kulli oli... miten sen sanois... määrämittainen. Pedissä Markulla oli joskus outoja tapoja ...hieroi kiveksiäänkin tisseihini ja mumisi itsekseen jotain, että kivet nänniin tai jotain." -Ex-hoito Marjut Seiskassa. |
NHR 06.03.2006 01:23:10 | |
---|
Ja kuinka ihmistä voikaan aivopestä. Ja kuinka paljon sitä tehdään koko ajan. Kyllä ne mainostajatkin osaa... "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
MrHands 06.03.2006 01:47:05 | |
---|
Kyllä ne mainostajatkin osaa... Ja näköjään televisio-ohjelmien tekijät! |
Tympee Huttunen 06.03.2006 07:53:13 | |
---|
Siis luuletteko oikeasti, että Derren vain kadulta poimii ykskaks ihmisen ja hallitsee tämän mieltä? Tai, että lippuluukulla saa kassaneidin antavan rahaa kupongista, joka ei voittanut? Kaikki nämä tyypit on hypnotisoitu jo etukäteen (tai ovat peräti avustajia). Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Alpha 06.03.2006 07:57:07 | |
---|
Siis luuletteko oikeasti, että Derren vain kadulta poimii ykskaks ihmisen ja hallitsee tämän mieltä? Tai, että lippuluukulla saa kassaneidin antavan rahaa kupongista, joka ei voittanut? Kaikki nämä tyypit on hypnotisoitu jo etukäteen (tai ovat peräti avustajia). Ei voi tietää...jollain tavalla mä jopa uskon tuohon. Pelottava kaveri... |
depe 06.03.2006 09:50:45 | |
---|
David Blainella on kanssa suht hämäriä temppuja. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Alpha 06.03.2006 11:46:28 | |
---|
David Blainella on kanssa suht hämäriä temppuja. Tämä on luultavasti se kaveri, joka tökkäsi röökin kolikon lävitse ja meditoimalla leijui kadulla ihmisten seuratessa vieressä? Ihme kaveri hänkin...tosin nuo menee jo hiukan yli. Niin ja en katsonut tuota jaksoa, jossa ihmisiä pysäytettiin, mutta jotenkin se liittyy tähän mielen hallintaan. Vanhat taistelulajien expertit tämän on vissiin kehittäneet... |