Aihe: Meluongelmaa ratkomassa (osa 2)
1 2 3 4
musamies
10.02.2005 11:52:05
OT: Rhodesiahan ei saisi Fenderin ohjeiden mukaan kuljettaa muuta kuin soittoasennossa elikkäs vaaterissa. Tosin "pari" kertaa olen itsekin syyllistynyt Herodeksen pytyasentokuljettamiseen....

Mulla ei ole enää kyseistä värkkiä, mutta se oli ehkä paras soitin mitä mulla on tähän mennessä ollut.

Kyseessä oli alakaapillinen malli. Yläosassa on painava koneisto, jota ei mielellään laittaisi vaikka tärisevään perävaunuun tai autoon väärin päin.
pitk
11.02.2005 08:32:07

OT: Rhodesiahan ei saisi Fenderin ohjeiden mukaan kuljettaa muuta kuin soittoasennossa elikkäs vaaterissa. Tosin "pari" kertaa olen itsekin syyllistynyt Herodeksen pytyasentokuljettamiseen....

Hehheh, mä haluun nähdä sen Fenderin pakkaamassa Stage Pianoa täpötäyteen keikkatransittiin kolmenkymmenen asteen pakkasessa Pyhtäällä...
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Teijo K.
11.02.2005 16:51:00

Hehheh, mä haluun nähdä sen Fenderin pakkaamassa Stage Pianoa täpötäyteen keikkatransittiin kolmenkymmenen asteen pakkasessa Pyhtäällä...

Jaa, herra Fenderin nykyinen tila lie estää enemmät pakkaamiset. Hän näet on vaihtanut hiippakuntaa jäykkäsääristen puolelle.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
pitk
11.02.2005 18:13:15

Jaa, herra Fenderin nykyinen tila lie estää enemmät pakkaamiset. Hän näet on vaihtanut hiippakuntaa jäykkäsääristen puolelle.

Sitä suuremmalla syyllä haluaisin nähdä ;-)
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Finlander
12.02.2006 14:09:18
Wurlitzerkin on kait ihan kelpo vehje, jos toimii. Itselläni on vähän käyttämäni Alesis eikä tietenkään ole sama kuin Steinway&pojut eikä ole tarkoituskaan. Siitä tosin löytyy 1200 eri soitinta eli soundia. Se mitä einten inhoan oikeesti on itsestään soivat taustahilavitkuttimet, että jos joku kehtaa panna sen startnapin päälle; silloin täytyy hommata työmaakuulosuojaimet. Onneksi Alesis ei soittele itsekseen vaan vaatii muusikon...

PS. yks tärkee pointti jos joku kysyisi multa on se miten monta harmonista "äänestä" soi kerrallaan. Kokeilkaapa Anttilassa 100Egen lastensoittimia ymmärrätte. Ei ole järkee opetellakkaan soittamaan viidellä-8:lla sormella jos soitin ei toista niitä

yst. terv miel. kiint. keskust.
Slowhand
musamies
12.02.2006 15:48:12
Se mitä einten inhoan oikeesti on itsestään soivat taustahilavitkuttimet, että jos joku kehtaa panna sen startnapin päälle; silloin täytyy hommata työmaakuulosuojaimet. Onneksi Alesis ei soittele itsekseen vaan vaatii muusikon...

Mäkin yhteenväliin ylenkatsoin niitä. Nyt olen taas innoissani kun sain vaihdossa itsestäänsoivan taustahilavitkuttimen! Tuossa jotain ekoja kokeiluja:

http://www.asikkalalainen.net/musa/voxorgan.mp3
http://www.asikkalalainen.net/musa/rumpali.mp3

Mun mielestä se on kiva kun sillä meikäläinenkin voi suht koht helposti kokeilla erilaisia rumpukomppeja vaikkei oikein osaa rumpuja soittaakaan. Kun siinä on MIDI, niin sitähän voi jatkossa käyttää ties mihin ja saundivalikoima tulee silloin olemaan lähes rajaton kun tietokoneelle voi laittaa mitä saundeja vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)