antti2 19.02.2006 16:19:22 | |
---|
Mitähän jos ostaisin sonorin kannut basixien tilalle. Oliskohan paljokin hyötyä soundin kohdalla.? |
moderndrummer88 19.02.2006 16:20:32 (muokattu 19.02.2006 16:21:41) | |
---|
mod. huom. ei näin |
Legatus 19.02.2006 16:22:02 | |
---|
Mitähän jos ostaisin sonorin kannut basixien tilalle. Oliskohan paljokin hyötyä soundin kohdalla.? Maltan mieleni.... Maltan mieleni.... Okei. Sanon että tottakai on, riippuu tietysti minkä malliset?? Juoksee halvemman perässä. |
fish-eye 19.02.2006 17:40:24 | |
---|
suosittelen forcee!! halvat, hyvät ja paremmat ku superstarit:D niis on oikeesti tosi hyvä hintalaatusuhde. mut hw ei oo niin pro ku tamois.. can't beat me! |
Keppikeksi 19.02.2006 23:17:04 | |
---|
suosittelen forcee!! halvat, hyvät ja paremmat ku superstarit:D niis on oikeesti tosi hyvä hintalaatusuhde. mut hw ei oo niin pro ku tamois.. Millä perusteella ne ovat Superstareja paremmat? "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
Tama (Royal Star) 19.02.2006 23:21:08 | |
---|
Millä perusteella ne ovat Superstareja paremmat? varmaan siksi, ku itse sellaiset omistaa:) perus rokkirumpali. |
fish-eye 19.02.2006 23:27:55 | |
---|
nii just:D ei vaan sanoinki et musta ne on:D can't beat me! |
hollmi-5 20.02.2006 00:26:31 | |
---|
Paina Dirty välillä jarrua. Sun Forcet on ihan yes, mutta Superstarit on paremmat. Ai mistä tiedän? Siitä, kun olen molemmilla soittanut ja keskinkertaisiksi todennut. Keskinkertaisista parempi tässä hintaluokassa on Superstar. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tama (Royal Star) 20.02.2006 00:36:43 | |
---|
Paina Dirty välillä jarrua. Sun Forcet on ihan yes, mutta Superstarit on paremmat. Ai mistä tiedän? Siitä, kun olen molemmilla soittanut ja keskinkertaisiksi todennut. Keskinkertaisista parempi tässä hintaluokassa on Superstar. kahtoo vielä noita hänen sonorien kalvojakin :).... perus rokkirumpali. |
Tindrum 20.02.2006 01:17:52 | |
---|
Paina Dirty välillä jarrua. Sun Forcet on ihan yes, mutta Superstarit on paremmat. Ai mistä tiedän? Siitä, kun olen molemmilla soittanut ja keskinkertaisiksi todennut. Keskinkertaisista parempi tässä hintaluokassa on Superstar. Paina välillä Hollmi jarrua. Olen omistanut molemmat setit vuoden sisällä (Superstar ja 3005). Lisäksi mun mielipide voidaan vaikka ignoorata, mutta surffaile vähän muillakin rumpalisaiteilla ja tutki asiaa, niin toteat kirjoitusten menevän Sonorin piikkiin suhteessa 90 / 10. Ihme Jumala! m©
Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on. |
HeavyMachinery 20.02.2006 01:33:48 | |
---|
Paina välillä Hollmi jarrua. Olen omistanut molemmat setit vuoden sisällä (Superstar ja 3005). Lisäksi mun mielipide voidaan vaikka ignoorata, mutta surffaile vähän muillakin rumpalisaiteilla ja tutki asiaa, niin toteat kirjoitusten menevän Sonorin piikkiin suhteessa 90 / 10. Ihme Jumala! Olisin itse kyllä hollmin kanssa samalla linjalla...... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
hollmi-5 20.02.2006 08:21:32 | |
---|
3005 Sonorit ovat 2005 Sonoreita paremmat. Dirtylla on nuo 2005:det ja käsittääkseni niistä on kyse. Tomeista sain ihan kohtuullisen hyvät soundit (ilman mitään Dirtyn demppirinkuloita) vaihtamalla Ambassadorit päälle. Virveli on melko kehno ja varsinkin nostaja ihan luokaton. Näistä valitsisin Superstarit, vaikka taitaa nuo Tamat olla hiukan kalliimmat, kuin 2005 Sonorit. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tindrum 20.02.2006 10:21:21 | |
---|
Melkein poikkeuksetta vertailtavina ovat olleet Superit ja 3005 -sarja, lähinnä niiden saman hintatason vuoksi. Näitä vertailuja löytyy paljon googlettamalla amerikkalaisilta ja brittiläisiltä foorumeilta. Toki ranskalaisilta, saksalaisilta ja italialaisiltakin, mutta ainakin itse ymmärrän niitä huonommin kuin englantia. Niitä lukemalla saa varmasti puolueettoman ja niin ammattimaisen vastauksen, kuin netissä on mahdollista saada. Pahoittelen että ymmärsin vertailun kohteen väärin. m©
Tribla. m©
Tindrum 20.02.2006 10:21:43 | |
---|
Tubla. m©