Peksu- 19.02.2006 10:00:34 (muokattu 19.02.2006 10:00:53) | |
---|
Kaipa tämäkin tämän otsikon alle kuuluu.. Onko tietoa voiko hiusten kasvun nopeuttajasta olla jotakin haittaa päänahalle jne? Meiän bändissä olen ainoa jolla on lyhyempi letti ja jätkät koko ajan heittää et kasvata ny prkle toi letti pidemmäks! :P |
...And Justice For All 19.02.2006 11:15:29 | |
---|
No, hiuksethan ovat proteiniia, eli sitä kannattaa syödä paljon. Muista myös letin asiallinen hoito, että se sitten täyspitkänä on hieno ja hyvin hoidettu. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Super-Jari 19.02.2006 11:27:01 | |
---|
Hehe. Hyvä bändi sinulla. Mulla ainakin tuntuu että ois kasvu pysähtynyt täysin neljän vuoden leikkaamattomuuden jälkeen. |
Peksu- 19.02.2006 12:34:42 | |
---|
Mulla ainakin tuntuu että ois kasvu pysähtynyt täysin neljän vuoden leikkaamattomuuden jälkeen. :D:D |
Milkop 19.02.2006 12:38:00 | |
---|
Latvoja kannattaa aina välillä leikata. Tuntuu itsekin, ettei letti kasva mihinkään. 1½-2 vuotta olen kasvattanut ja pituus on nyt suunnilleen 25cm. Onko hidasta kasvua muiden mielestä? Pitäisi kyllä käydä latvat leikkaamassa. |
Mimi 19.02.2006 15:28:53 | |
---|
Muistakaas nyt se tosiasia, että hiukset kasvaa ihmisestä riippuen noin sentin kuussa = 12 senttiä vuodessa. Pientä heittoa puoleen jos toiseenkin voi ilmetä. Voisin väittää, että hyvä huolenpito voi auttaa hiuksia kasvamaan (tuohon kuuluu siis se leikkaaminen)... Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
Iscariah 19.02.2006 15:39:55 | |
---|
mikä ihme edellytys on se että pitää olla pitkä tukka? onko nämä taas näitä egokysymyksiä että 'et saa kuunnella metallimusiikkia jos ei löydy normaalia pisempää lettiä?'. naurettavaa. antakaa niiden hiustenne kasvaa omaa tahtiaan eikä ruveta xiittailemaan millään vippaskonsteilla |
salmivaara 19.02.2006 15:45:18 | |
---|
eijjuma Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Milkop 19.02.2006 16:01:31 | |
---|
mikä ihme edellytys on se että pitää olla pitkä tukka? onko nämä taas näitä egokysymyksiä että 'et saa kuunnella metallimusiikkia jos ei löydy normaalia pisempää lettiä?'. naurettavaa. antakaa niiden hiustenne kasvaa omaa tahtiaan eikä ruveta xiittailemaan millään vippaskonsteilla ????? |
Iscariah 19.02.2006 16:03:51 | |
---|
????? lue ketjun alotusviesti |
Peksu- 19.02.2006 17:39:17 (muokattu 19.02.2006 20:11:13) | |
---|
mikä ihme edellytys on se että pitää olla pitkä tukka? onko nämä taas näitä egokysymyksiä että 'et saa kuunnella metallimusiikkia jos ei löydy normaalia pisempää lettiä?'. naurettavaa. antakaa niiden hiustenne kasvaa omaa tahtiaan eikä ruveta xiittailemaan millään vippaskonsteilla Ei mikään edellytys mutta onhan se hyvä veivata heviä tälläsellä hippiletillä ku muut bändit jätkät soittaessa moshaa nii että hiki lentää! :P |
Peksu- 19.02.2006 20:09:59 (muokattu 19.02.2006 20:10:53) | |
---|
Mutta onko siitä hiustenkasvunpidentäjästä(jokin aine) jotain haittaa päänahalle vai ei? |
sus 19.02.2006 23:51:51 | |
---|
Ei mikään edellytys mutta onhan se hyvä veivata heviä tälläsellä hippiletillä ku muut bändit jätkät soittaessa moshaa nii että hiki lentää! :P Hippiletistä tulee ennemminkin mieleen sellanen perseeseen asti ulottuva. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Alpha 20.02.2006 02:06:39 | |
---|
On kait noita hiusten kasvuun auttavia lääkkeitä, mutta ihan perus jutut(pesu, harjaus, latvojen tasoitus yms) auttaa lähes yhtä hyvin. |
Hippiletistä tulee ennemminkin mieleen sellanen perseeseen asti ulottuva. No tämmönen lyhyt pystyssä sojottava letti... :D |
KTR 20.02.2006 14:27:53 | |
---|
Mulla ainakin tuntuu että ois kasvu pysähtynyt täysin neljän vuoden leikkaamattomuuden jälkeen. No eikös tuo ole suht normaalia? Joillain kun se tukka ei kasva tiettyä pituutta pidemmäksi kuulemma. Mulla kasvaa takatukka paljon nopeammin kuin sivuilta. Karua. |
sepeli 21.02.2006 14:17:28 | |
---|
No tämmönen lyhyt pystyssä sojottava letti... :D En kyllä ensimmäiseksi hippiä ajattelisi tuollaisen kuontalon nähdessäni. Kyllä ne hiukset kasvaa ihan itsestään. Ei kaverien painostus sitä ainakaan nopeuta. Phobos - one of two natural satellites that orbit Mars. Well, return to 1930 and discover that there's much more to our solar system that meets the eye. In fact, you may even become a sex slave of the Leather Goddesses of Phobos! |
Super-Jari 21.02.2006 17:17:36 | |
---|
No eikös tuo ole suht normaalia? Joillain kun se tukka ei kasva tiettyä pituutta pidemmäksi kuulemma. Mulla kasvaa takatukka paljon nopeammin kuin sivuilta. Karua. Minä olen tuon takatukan kasvun perustellut itelleni sillä että hiusraja on simppelisti alempana takana kuin sivuilla. |
Mimi 21.02.2006 17:56:42 | |
---|
Mutta onko siitä hiustenkasvunpidentäjästä(jokin aine) jotain haittaa päänahalle vai ei? Eipä semmottisista kuule hirveästi hyötyä taida olla (ei sillä, ei kai haittaakaan?). Sinuna tyytyisin siihen, minkä hiuksesi normaalilla vauhdilla kasvaa. Haistata bändikavereillasi paskat, jos alkaavat ämpyilemään tahi hanki peruukki. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
elbowski 24.02.2006 14:20:43 | |
---|
Ei mikään edellytys mutta onhan se hyvä veivata heviä tälläsellä hippiletillä ku muut bändit jätkät soittaessa moshaa nii että hiki lentää! :P Ei ne hiukset asennetta tee. Raivo määrää nuotin |