Bilharzia 18.02.2006 10:24:12 (muokattu 18.02.2006 10:25:23) | |
---|
Ja lagipalkki hehkuu punaisena? Joo. Perkeleesti sodittiin. Siellä oli 200-300 pelaajaa NPC-sotilaiden lisäks. Voitettiin. 4 spf. Haluun warrulle sen Cenarion Holdin questikirveen. Jumankauta 51 dps statteja päälle. Valitettavasti vaatii Exalted. Perkele. Edit: Sit kaiken päätteeks Horde lahtas kaikki alliancet suruttomasti porteille. |
Snowblind 18.02.2006 14:15:49 | |
---|
Joo. Perkeleesti sodittiin. Siellä oli 200-300 pelaajaa NPC-sotilaiden lisäks. Voitettiin. 4 spf. Haluun warrulle sen Cenarion Holdin questikirveen. Jumankauta 51 dps statteja päälle. Valitettavasti vaatii Exalted. Perkele. Edit: Sit kaiken päätteeks Horde lahtas kaikki alliancet suruttomasti porteille. Vois varmaan alkaa farmailla repua noille. Se aggronvähentäjätrinketti ois ihan kiva kun vois spämmäillä ihan täysillä erotic strikeä ja välillä trinketillä aggroja poistella. Ehkä outdamageisin siten jopa ne pari magea jotka siellä ekalla ja tokalla sijalla mun eellä on aina damagemittareissa.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
south_of_heaven 18.02.2006 19:43:51 | |
---|
miksi maksaa pelaamisesta. ilmoitti South_of_Heaven |
Guitarist in the Night 18.02.2006 19:44:42 | |
---|
miksi maksaa pelaamisesta. Onko tää provoa, vai ihmetteletkö tosissasi asiaa? Hevi on ihan hyvää. |
south_of_heaven 18.02.2006 19:45:07 | |
---|
Onko tää provoa, vai ihmetteletkö tosissasi asiaa? ihmettelen oikeasti. ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 18.02.2006 20:12:44 | |
---|
ihmettelen oikeasti. Minä olen pelannut WoWia nyt noin 8 kuukautta, ja pelitunteja on kertynyt aika paljon. Jos olisin ostanut uuden pelin joka 10. tunnin jälkeen (useimmat pelit kestävät suunnilleen tuon verran), kustannukset olisivat olleet moninkertaiset WoWin kuukausimaksuihin verrattuna. Eli ei se nyt oikeastaan mitään kallista huvia ole. Ja waretustahan ei tähän keskusteluun ole mitään järkeä ottaa mukaan. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
south_of_heaven 18.02.2006 20:45:25 | |
---|
kyllä sekin vielä alkaa puuduttaa. Vaikka siinä voikin heittää lumipalloja tai piereskellä taistelun ja taikomisen lomassa, en oikein usko että sitä kukaan jaksaa pelata viittäkään vuotta. Kohtuullisen hyvän pelin saa n.15 eurolla, kun tässä samasta pelistä on maksanut lopuksi yli 300 e ja yhä enemmän. ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 18.02.2006 21:17:10 (muokattu 18.02.2006 21:18:20) | |
---|
kyllä sekin vielä alkaa puuduttaa. Vaikka siinä voikin heittää lumipalloja tai piereskellä taistelun ja taikomisen lomassa, en oikein usko että sitä kukaan jaksaa pelata viittäkään vuotta. Kohtuullisen hyvän pelin saa n.15 eurolla, kun tässä samasta pelistä on maksanut lopuksi yli 300 e ja yhä enemmän. Jaksatko sinä pelata yhtä ja samaa peliä 5 vuotta varsinkaan jos siihen ei lisätä sisältöä? E: ja jos ostat noita 15€ pelejä joka kuukausi maksat lopulta enemmän kuin WoWista (kun WoW-clientin osto otetaan mukaan). "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
south_of_heaven 18.02.2006 21:39:11 | |
---|
Jaksatko sinä pelata yhtä ja samaa peliä 5 vuotta varsinkaan jos siihen ei lisätä sisältöä? Joitain vanhempia pelejä tulee pelattua uudelleen aina välillä, joskin en pelaisi 5 vuotta joka päivä jotain peliä tms. E: ja jos ostat noita 15€ pelejä joka kuukausi maksat lopulta enemmän kuin WoWista (kun WoW-clientin osto otetaan mukaan). En osta kovin usein pelejä, mutta tuleepahan aina uusi pelikokemus. WoW ei nyt varsinaisesti ole kaikkien muiden pelejen korvaaja, ei siinä nyt IHAN kaikkea voi tehdä. ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 18.02.2006 22:14:59 | |
---|
En osta kovin usein pelejä, mutta tuleepahan aina uusi pelikokemus. WoW ei nyt varsinaisesti ole kaikkien muiden pelejen korvaaja, ei siinä nyt IHAN kaikkea voi tehdä. Enhän minä niin sanonutkaan, itsekin aion sen pelaamisen keskeyttää tässä piakkoin, mutta pelitunteja kertyy hintaan nähden aika mukavasti jos vain vähänkään jaksaa pelailla. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
south_of_heaven 18.02.2006 22:18:40 | |
---|
Enhän minä niin sanonutkaan, itsekin aion sen pelaamisen keskeyttää tässä piakkoin, mutta pelitunteja kertyy hintaan nähden aika mukavasti jos vain vähänkään jaksaa pelailla. Montakos pelituntia on saatu kasaan? ilmoitti South_of_Heaven |
Guitarist in the Night 18.02.2006 22:31:15 (muokattu 18.02.2006 22:31:29) | |
---|
Montakos pelituntia on saatu kasaan? 82 päivää, 7 tuntia. Ja tämä vain päähahmolla, tosin aika suuri osa tuosta on idlailua. Sitten on muita pienemmän tason hahmoja, niillä on yhteensä varmaan tullut pelattua joku 20-30 päivää. Hevi on ihan hyvää. |
Shitmanek 18.02.2006 22:35:45 (muokattu 18.02.2006 22:36:35) | |
---|
Montakos pelituntia on saatu kasaan? Kolme hahmoa, kahdella reilut 10 vuorokautta ja yhdellä yli yksi vrk. E: ja minä en hirveästi tykkää idlailla, aina teen jotain :) yksikään ei silti ole 60 lvl. Enemmän olen pelannut luultavasti vain Morrowindiä, kuitenkin useamman vuoden aikana. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
south_of_heaven 18.02.2006 22:49:41 | |
---|
Just just. Morrowindistä puheenollen, kyllä siinäkin kauan menee, se on vain tylsä. Mutta Oblivion on varmaan tullessaan ihan hyvä. ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 18.02.2006 23:22:11 | |
---|
Just just. Morrowindistä puheenollen, kyllä siinäkin kauan menee, se on vain tylsä. Mutta Oblivion on varmaan tullessaan ihan hyvä. Kaverini meni main questin läpi päivässä (Morron). Tosin hahmo oli jo suht hyvällä levelillä. Nyt loppuu offtopic. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
south_of_heaven 18.02.2006 23:23:57 | |
---|
Kaverini meni main questin läpi päivässä (Morron). Tosin hahmo oli jo suht hyvällä levelillä. Nyt loppuu offtopic. oon nähny videon jossa joku vetää sen about 15 minuutissa läpi. NYT loppuu offtopic. ilmoitti South_of_Heaven |
Snowblind 19.02.2006 13:25:36 | |
---|
miksi maksaa pelaamisesta. Siksi että se on vaan niin hyvä peli, on maksamisen arvoinen. Ja tuon saman rahan millä tuota pelaa kaksi kuukautta, polttaa savuna ilmaan viikossa jos tupakoinnista tykkäät (jee, taas tää vertaus!) I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 19.02.2006 14:20:55 | |
---|
miksi maksaa pelaamisesta. Miksi maksaa pelistä johon kyllästyy muutamassa viikossa? Oon pelannu wowia US Open betasta asti. Oli syksyä 2004 silloin. Yhteisö on se joka tekee online-pelin pelaamisen arvoiseks. Jos ei anna ittellensä tavoitteita tehdä jotain niin sitä ei myöskään tee, eikä saa mitään aikaseks. Sisältö pelissä kasvaa mutta jos sitä ei pysty tai jaksa hyödyntää, ei siitä ole hupiakaan. Hyvä kilta, hyvä pelaajakanta serverillä, hyvä meininki. Bossiencountereita jaksaa hakata kerta toisensa jälkeen koska on hyvässä porukassa ja kaikilla on hauskaa. Maailma on edelleen vapaa ja saa päättää pitääkö tätä peliä pelaamisen arvoisena. Vedettiin AQ20 eilen. 6 bossia ja helppoja tappeluita.. paitsi Ossirian the Unscarred. Se vasta vaatii kunnon teknistä ryhmätyötä. Ei helkkari. Helppo mutta vaikee - kaikki muut saatiin alas paitsi Ossi. Hauskoja bossitappeluita. Kenraali Rajaxx ja Buru The Gorger on mun lemppareita. Amis The Metsästäjä sääh. |
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 21.02.2006 23:06:24 | |
---|
Olen takas. Wow asentuu. Mut saan kunnon hiiren vasta huomenna! Eli tänään vaan patchit jne. *h4liih* sperma-agglutinaatio to fak! |