Aihe: Nyt iski paremman laatuinen GAS
1
kojones
19.02.2006 23:52:34 (muokattu 20.02.2006 00:03:40)
Tuossa syksyllä erehdyin, kun ei soitto enää maistunut muulta kuin pakkopullalta, hankkiutumaan eroon hyvin suuresta osasta soittokamojani.

Nyt sitten meni pari kuukautta ilman kunnon kitaraa, basismia treenailleena ja soittamisesta lähes luopuneena.

Tänään ihan vahvistimen korjauksen takia, kokeilin kaverilla Samickin LP-kopiota(kyllä, mahonkia vaahterakannella,set neck, Tokain Paf MK3:t. Eihän se Gibson ole, mutta hyvä halpakopioksi) pikku Trademarkin kanssa. Polte tuli, nyt Les Paul ja pian. Puhtaat ja pikkurosot kuulosti niin hyvältä, että huh huh. Huomenna mentävä Japanin Tokait käymään läpi, samalla voi koeajaa tuon paljon hehkutetun Valvetronixin. Vaikka tuskin se tuolle Trademarkille pärjää :). Sitten säästämään ja vaikka auto myyntiin.

Ja mikä parasta, soittaminen oli erittäin mukavaa ja innostavaa, etten sanoisi aivan he***tin hauskaa!
saastara
19.02.2006 23:58:35
Onnea vain.. :)
Sinun postimerkkisi palavat.
Abgrund
20.02.2006 00:08:53
Sitten säästämään ja vaikka auto myyntiin.

Haha, itsellä lähes sama tilanne. Huomenna lähtee Saabbi pihasta uudelle omistajalla ja itelle kitara kaupasta.
Take a look at the guy!
McNulty
20.02.2006 00:22:59
Minulle kun iskee hetkellinen väsymys (tai kyllästyminen) soittamiseen, niin käyn kirjastossa lainaamassa suuren annoksen "mitäsattuu"-musiikkia. Eli Värttinästä Satrianiin ja Dixie Chickseistä Apulantaan. Samalla kun noita levyjä pyörittelee niin tulee pääkoppaan uusia ideoita ja lisää intoa reenailla tekniikkaa ja kehitellä melodioita ja riffejä.

Kirjoittelen myös lyriikoita, rakentelen fuzzeja tai jotain vastaavaa sähellystä. Vaikka kitara ei aina kiinnostaisikaan, niin ei niitä myydä passaa.
Give a man a fish, he'll eat for a day. Teach a man how to fish, he'll eat for a lifetime
kojones
20.02.2006 00:38:53
Vaikka kitara ei aina kiinnostaisikaan, niin ei niitä myydä passaa.

Kantapään kautta.
rijnswand2
20.02.2006 00:45:48
Minulle kun iskee hetkellinen väsymys (tai kyllästyminen) soittamiseen, niin käyn kirjastossa lainaamassa suuren annoksen "mitäsattuu"-musiikkia. Eli Värttinästä Satrianiin ja Dixie Chickseistä Apulantaan. Samalla kun noita levyjä pyörittelee niin tulee pääkoppaan uusia ideoita ja lisää intoa reenailla tekniikkaa ja kehitellä melodioita ja riffejä.

Kirjoittelen myös lyriikoita, rakentelen fuzzeja tai jotain vastaavaa sähellystä. Vaikka kitara ei aina kiinnostaisikaan, niin ei niitä myydä passaa.

Kiitos

Potkinpa laihan ahterini kirjastoon.

rjswnd
1976
20.02.2006 01:09:15
Tänään ihan vahvistimen korjauksen takia, kokeilin kaverilla Samickin LP-kopiota(kyllä, mahonkia vaahterakannella,set neck, Tokain Paf MK3:t. Eihän se Gibson ole, mutta hyvä halpakopioksi) pikku Trademarkin kanssa. Polte tuli, nyt Les Paul ja pian. Puhtaat ja pikkurosot kuulosti niin hyvältä, että huh huh. Huomenna mentävä Japanin Tokait käymään läpi, samalla voi koeajaa tuon paljon hehkutetun Valvetronixin. Vaikka tuskin se tuolle Trademarkille pärjää :). Sitten säästämään ja vaikka auto myyntiin.

Ja mikä parasta, soittaminen oli erittäin mukavaa ja innostavaa, etten sanoisi aivan he***tin hauskaa!

Heh heh, mulle kävi melkein sama homma pari vuotta sitten, kun kaveri hankki uuden kitaran ja häneltä jäi hyvä Samick LP kopio ylimääräiseksi. Siitä se sitten taas lähti.. Samick:ssa on voimaa :)
gator
20.02.2006 01:52:22
Mulla oli joskus kymmenen vuotta sit kans musta kolmemikkinen samickin lespa. Kitara oli kyllä laadukas varsinkin hintaluokassaan. Loppujen lopuks se pöllittiin. Olis kyllä joskus saada tommonen kitaravaras kiinni!
kojones
20.02.2006 08:20:33 (muokattu 20.02.2006 09:28:36)
Heh heh, mulle kävi melkein sama homma pari vuotta sitten, kun kaveri hankki uuden kitaran ja häneltä jäi hyvä Samick LP kopio ylimääräiseksi. Siitä se sitten taas lähti.. Samick:ssa on voimaa :)

Mulla oli joskus kymmenen vuotta sit kans musta kolmemikkinen samickin lespa. Kitara oli kyllä laadukas varsinkin hintaluokassaan.

Missähän noita on mahdettu tehdä ja koska? Tuon kaverin kitaran ostin pari vuotta takaperin käytettynä soitinkaupasta, kovan laukun kanssa naurettavat 240€. Mutta oli siinä projektiakin, nauhat ja sähköt siitä piti laittaa. Mitään sarjanumeroa tai muuta ei kitarassa ollut.
meitu
23.03.2006 22:59:08

Jumaliste, mut pitäis bannata t-kaupasta! Aina tulee hirveä GAS kun tuonne sivuille menee seikkailemaan..
Ne jotka soittaa ne tietää
HeavyMachinery
25.03.2006 20:29:39

Tuossa syksyllä erehdyin, kun ei soitto enää maistunut muulta kuin pakkopullalta, hankkiutumaan eroon hyvin suuresta osasta soittokamojani.

*Itse Hoidin tota myymällä ne kamat joita koin etten tarvinnut bändin kanssa ja ostin rummut :) nyt on ollut vuoden paussi etten soittanut kitaraa kun bändi treeneissä eli about kerran kuussa , nyt on taas hirveä polte soittaa ja GAS on niin paha että pelottaa....
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)