Aihe: Kiinanpelliä
1
luu
20.08.2003 19:12:51

Muistaakseni Bill Bruford sanoi, että käytti siihen aikaan vanhaa ja haljennutta Chinaa, jonka oli löytänyt studion roskiksesta. Oli aivan loistava pelti puoli vuotta, jonka jälkeen hajosi kokonaan. Eli hajalla olevia chinoja etsimään.
Outkast
20.08.2003 20:14:34
Eroaa vähäsen, mutta vain ihan vähäsen, aiheesta mutta ei kukaan sattuisi tietää mikä se helvetin iso China Lars Ulrichin setissä on ? Merkki on ainakin Zildjian ja hemmetin iso se on.
Vai mahtaako olla swish, en ole noiden eroihin perehtynyt elikkä jos joku voisi senkin selittää.
Niskamies
20.08.2003 20:19:39
Eroaa vähäsen, mutta vain ihan vähäsen, aiheesta mutta ei kukaan sattuisi tietää mikä se helvetin iso China Lars Ulrichin setissä on ? Merkki on ainakin Zildjian ja hemmetin iso se on.
Vai mahtaako olla swish, en ole noiden eroihin perehtynyt elikkä jos joku voisi senkin selittää.

sillä on kaks zildjianin china trashiä. 18 ja 20 tuumaset. sarja on sound effects. http://www.zildjian.com/default1.htm

se swishi on niinku china, mutta siinä on pienempi se chinan "kurvi"
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
Bacchus
20.08.2003 20:36:05
sillä on kaks zildjianin china trashiä. 18 ja 20 tuumaset. sarja on sound effects. http://www.zildjian.com/default1.htm

se swishi on niinku china, mutta siinä on pienempi se chinan "kurvi"

Oriental china trash, ja on muuten erinomainen china. Meil on treeniksellä semmoinen 22".
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
JeeVes
20.08.2003 20:44:01
Oriental china trash, ja on muuten erinomainen china. Meil on treeniksellä semmoinen 22".

hohoho...tahtoo sellasen :D
-Join me in bed-
afro
20.08.2003 20:49:01

On varmaan aika äänetön kapistus. ;D
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Bacchus
20.08.2003 21:07:01
On varmaan aika äänetön kapistus. ;D

Jep, siihen on hyvä kalauttaa jos kitaristin tolvana eksyy liian lähelle.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
JeeVes
20.08.2003 21:09:12
Jep, siihen on hyvä kalauttaa jos kitaristin tolvana eksyy liian lähelle.=)

Toimii siis tavallaan myös varoittimena tai kuulonpoistajana. Hyvänä päivänä myös itsepuolustus välineenä.
-Join me in bed-
afro
20.08.2003 21:11:33
Täydellinen. Tuon minä haluun! ;)
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Mikko A
20.08.2003 22:18:39

Jos mä pistäisin ton gongiksi mun setin eteen, niin kukaan ei edes huomaisi että pumpussa on joku rumpalinkin tapainen.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Bacchus
21.08.2003 23:00:07
Jos mä pistäisin ton gongiksi mun setin eteen, niin kukaan ei edes huomaisi että pumpussa on joku rumpalinkin tapainen.

Hehheh...

Mut kato ku mä oon tällänen vitun kova hevimies ni kaiken täytyy olla isoa.;) Vitsivitsi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)