Petrukki 19.02.2006 20:30:45 | |
---|
Soitin Welcome to the Junglen introa ja siinä on se haamunuottikohta. Mitä nää tälläset haamunuotit on ja miten ne soitetaan? Komppaus ei lopu! |
Jannipaali 19.02.2006 20:53:30 (muokattu 19.02.2006 20:53:53) | |
---|
Soitin Welcome to the Junglen introa ja siinä on se haamunuottikohta. Mitä nää tälläset haamunuotit on ja miten ne soitetaan? Se on kaikua, sitä ei soiteta siinä, vaan se on efekti. Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
Jake.e 19.02.2006 21:10:23 | |
---|
Delaylla tehdään. Itellä kun ei ole tuota delay pedaalia niin oon kuunnellu levyltä että kuuluuko se haamunuotti kunnolla siellä. Jos kuuluu niin soitan sen tavallisesti ja jos ei kuule levyltä sitä niin jättää soittamatta. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Jucciz 19.02.2006 21:27:58 | |
---|
Tuon intron pystyy soittamaan aika hyvin myös ilman delaytä. Ja on itse asiassa varsin hyvää treeniä, kun pitää soittaa se delay itse sinne sekaan, eli vaimeampia nuotteja voimakkaampien nuottien väliin. |
Jos kerkee nii voihan sitä laittaa volumea pienemmälle ja sitte pickata sen "haamunuotin".. mutta delayta ite käytän aina näissä tilanteissa ! -I like to eat food- |
Kampela77 20.02.2006 08:36:51 | |
---|
Jos kerkee nii voihan sitä laittaa volumea pienemmälle ja sitte pickata sen "haamunuotin".. mutta delayta ite käytän aina näissä tilanteissa ! Saa sitä dynamiikkaa hallittua ihan soittotatsillakin, niin ei tarvitse volumepotikkaa pyöritellä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |