_SATU_ 19.02.2006 17:35:19 | |
---|
hahaa. kiitos paljon tiedoist x) |
Tietysti Pauligin 19.02.2006 17:43:30 | |
---|
Jotenkin tässä väistämättä ajattelee että vidduilua olisi tullut jos kysyjä olisi ollut poika. Tai ties vaikka olisikin mutta nickin perusteella hameväkeä. Mutta joo, jos homma on noinkin alkutekijöissä niin ehkä jopa mnetissä ymmärretään olla vidduilematta vaan autetaan oikeasti. Satulle mukavia hetkiä kitaran parissa! Kannattaa selailla aloittelijat palstaa ja faqeja. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Moimies 19.02.2006 17:45:48 | |
---|
Jotenkin tässä väistämättä ajattelee että vidduilua olisi tullut jos kysyjä olisi ollut poika. Joo mulle tuli sama mieleen...mut väliäkö sillä. Heviä Perkele! Niijoo, moi. |
_SATU_ 19.02.2006 17:47:34 | |
---|
tällä kertaa oli sit vissiin ymmärtäväist porukkaa :DD |
KaRa 19.02.2006 18:04:14 | |
---|
tällä kertaa oli sit vissiin ymmärtäväist porukkaa :DD Olit väärässä paikassa oikeaan aikaan. Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta. |
Härski 19.02.2006 18:09:43 | |
---|
Olit väärässä paikassa oikeaan aikaan. Ihan oikealla osastollahan tämä, mutta ihan uniikkiin aikaan. |
Ihan oikealla osastollahan tämä, mutta ihan uniikkiin aikaan. Tarkoitin, että olisi voinut pistää aloittelijat mestaan... :D Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta. |
Härski 19.02.2006 18:13:08 | |
---|
Tarkoitin, että olisi voinut pistää aloittelijat mestaan... :D No mut kitarakamojahan tässä kyseltiin, että sikäli. Ei tämä ole aloittelijoilta kielletty palsta kuitenkaan, heh. |
KaRa 19.02.2006 18:14:43 | |
---|
No mut kitarakamojahan tässä kyseltiin, että sikäli. Ei tämä ole aloittelijoilta kielletty palsta kuitenkaan, heh. Noh juu. Hyvä näin. Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta. |
Metal90 19.02.2006 18:30:31 | |
---|
Jotenkin tässä väistämättä ajattelee että vidduilua olisi tullut jos kysyjä olisi ollut poika. Tai ties vaikka olisikin mutta nickin perusteella hameväkeä. Mutta joo, jos homma on noinkin alkutekijöissä niin ehkä jopa mnetissä ymmärretään olla vidduilematta vaan autetaan oikeasti. On aika rasittavaa kun joillain tietyillä tyypeillä on pakottava tarve aina aukoa päätään, oli asia mikä hyvänsä.Siks pitäsiki ainaa painaa varoitusta kun joku vittuilee turhasta, koska ne ei kuulu tänne.Vai pitäsikö perustaa topic nimeltä "Täällä saat aukoa päätäsi ja vittuilla kuinka sielu sietää". :) hah hah Aloitin eilen topicin "Halutuimmat mikit", heti tuli kysymistä siitä että mitä teen tällä tiedolla :) Häjy, notta RISTUS ! |
Gramer 19.02.2006 18:40:54 | |
---|
On aika rasittavaa kun joillain tietyillä tyypeillä on pakottava tarve aina aukoa päätään, oli asia mikä hyvänsä.Siks pitäsiki ainaa painaa varoitusta kun joku vittuilee turhasta, koska ne ei kuulu tänne.Vai pitäsikö perustaa topic nimeltä "Täällä saat aukoa päätäsi ja vittuilla kuinka sielu sietää". :) hah hah Aloitin eilen topicin "Halutuimmat mikit", heti tuli kysymistä siitä että mitä teen tällä tiedolla :) Topicceja availlessa voi toki aina miettiä, että onko tästä nyt mitään hyötyä kenellekään. Tämä topikki oli selvästi hyödyllinen sen aloittajalle, joten kyllähän se fiksuja vastauksia saikin. Tuommoset ihmegallupit ja kyselyt vois jättää kokonaan mun mielestä pois, tuntuu vaan että yritetään saada mahdollisimman pitkiä ketjuja aikaisiksi. Ja anteeksi tämä off-topic, joka ei liity mitenkään mihinkään, ja vielä lopuksi vinkkinä Metal90:lle, että laita väliä aina pisteen jälkeen. Pistää silmään. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Bald Anus 19.02.2006 18:59:27 | |
---|
He's a hero, hän ei taivu!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
buffalo-eemeli 19.02.2006 19:50:06 | |
---|
Mä taas kersana luulin, että sähkökitara kytketään suoraan töpseliin. Kuulin kerran eräältä vanhemmalta musiikkikaupan setältä, että joskus oli jonkun "isi" tullut kauppaan vanhan sähkökitaran kanssa ja pyytänyt, että jos saisi ostaa semmoisen johdon, jonka toisen pään saisi kiinni kitaraan ja toisen sitten kiinni sinne pistorasiaan. Pääsis poika soittelemaan sähkökitaraa... En tiedä kertoiko kaupan setä pikkupojalle silloin vaan jonkun urbaanin legendan, mutta tulipahan mieleen... |
Metal90 19.02.2006 20:01:33 | |
---|
Topicceja availlessa voi toki aina miettiä, että onko tästä nyt mitään hyötyä kenellekään. Tämä topikki oli selvästi hyödyllinen sen aloittajalle, joten kyllähän se fiksuja vastauksia saikin. Tuommoset ihmegallupit ja kyselyt vois jättää kokonaan mun mielestä pois, tuntuu vaan että yritetään saada mahdollisimman pitkiä ketjuja aikaisiksi. Ja anteeksi tämä off-topic, joka ei liity mitenkään mihinkään, ja vielä lopuksi vinkkinä Metal90:lle, että laita väliä aina pisteen jälkeen. Pistää silmään. Joo koitetaan muistaa välit. Tahtoo välillä nopeesti kirjoittaessa unohtua. Se mitä sillä topicilla hain oli itseasiassa että mikkä mikit pistäis tekeillä olevaan skittaan. Mutta ei silti ole mielestäni kovin paha asia vähän listata ns."haluimpia" mikkejä :) Häjy, notta RISTUS ! |
Lancelot 19.02.2006 20:07:33 | |
---|
Itse sain kitaraan äänen ekan kerran siten että laitoin stereokuulokkeen kaikukoppaan ja sitten vaan ghettoblasterista volumet kaakkoon ja johan se särökin löyty:) Kitara oli teräskielinen akustinen jossa action(siihen aikaan täysin tuntematon käsite) oli sitä luokkaa että alanauhoilta tuskin sai painettua kieltä alas.. Sillä sitten vedettiin heviriffejä soinnuilla kun minä onneton en vielä tiennyt power-soinnuista.. |
Ukko 19.02.2006 20:20:37 | |
---|
Itse sain kitaraan äänen ekan kerran siten että laitoin stereokuulokkeen kaikukoppaan ja sitten vaan ghettoblasterista volumet kaakkoon ja johan se särökin löyty:) .. Tätä tuli itsekin tehtyä. Jossain vaiheessa ekalla sähkiksellä rikoin stereoista kajarin pariin otteeseen josta suivaantuneena faija maksoi puolet pikkuvahvarin hinnasta. Minä tietysti toisen puolen. |
Ronsto 19.02.2006 20:27:14 | |
---|
Jotenkin tässä väistämättä ajattelee että vidduilua olisi tullut jos kysyjä olisi ollut poika. Tai ties vaikka olisikin mutta nickin perusteella hameväkeä. Mutta joo, jos homma on noinkin alkutekijöissä niin ehkä jopa mnetissä ymmärretään olla vidduilematta vaan autetaan oikeasti. Satulle mukavia hetkiä kitaran parissa! Kannattaa selailla aloittelijat palstaa ja faqeja. Juu jos olisi poika ollut niin olisi varmasti tullu kommenttia jo. Tai no eiköhän Jucciz viellä tännekkin kerkeä svidduilemaan. Satulle sanoisin viellä että nauti soittamisesta :) Råckkenrålli |
Les Fender 19.02.2006 21:07:10 | |
---|
Jostain _tahi monestakin_ syystä tuli varsin hersyvä olo noita lukiessa. Varmaan monella muullakin mieleen palasi ne ensimmäiset kokemukset sähkökitaran kanssa. Kauheesti oli olevinaan ihmeellisiä nappeja ja vipuja joista ois jotain pitänyt tietää. Ei muuta kun onnea ja iloa valitsemallasi tiellä. Parivuotta aktiivista harrastamista ja voit itsekkin tulla tänne kertomaan kuinka _Dimepukkerissa on sun mielestäsi paljon parempi räyhäkkäämpi bastreblmidlescooppbuusti..........._ Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Jake.e 19.02.2006 21:19:31 | |
---|
Oikeesti mä pyörin täällä lattialla vaikka ite oon ollu paljon pahemmin sormi suussa alkuainoina/vieläkin olen. Jotenkin tämä vaan nauratti minua :). Nautihan soittelusta "satu?". If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Jag 19.02.2006 21:56:38 | |
---|
Oikeesti toi nimimerkki "Satun" takana oleva henkilö on vain hetken selaillut tätä palstaa ja sitten taktisena vetona päättänyt laittaa ton nimimerkin. Oikeesti "_SATU_" on 170kg painava 34 vuotias mies Keravalta jolla on napaan yltävä parta ja Harley Davidson lippu seinällä. No jooo.... huono oli. Pyydän anteeksi. "_SATU_":lle onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |