Aihe: Uutta 18" crashiä?
1 2
Niskamies
19.02.2006 15:06:50
Halvempi kuin saksanmaalla, luuletko, että stadissa pudottaisivat Musafasulla tuohon? Voisin vaivautua noita Sabianejakin kokeilemaan.

Eiköhän ne pudota. Toi oli vielä kaikenlisäksi hintalappuhinta eikä mikään kampanjatarjous tms.
More is more.
Youni
19.02.2006 15:09:26
Eiköhän ne pudota. Toi oli vielä kaikenlisäksi hintalappuhinta eikä mikään kampanjatarjous tms.

Jees, no sitten käyn sekä Levytukussa että Musafasulla. Pitänee tuota budjettia kuitenkin kasvattaa ennen varsinaista ostoa. Onkos AA:ssa ja Amuneissa isoja yksilöeroja? Eli uskallanko tilata sen testipellin perusteella?
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Nolte
19.02.2006 15:16:43
Eikös nuo mee liian ohkasiks? Hyviä peltejä nuo ovat mutta extrathin?

E: Ahaa kiitos kun valaisit... Olen kokematon. Älä suimaaa...

No eipä täällä kovin herkästi ketään soimata. Ei millään pahalla, mutta kannattaako olla jokaisessa keskustelussa kommentoimassa kymmenellä kommentilla, jos ei ole mitään sanottavaa?
Huono soittaja!
Niskamies
19.02.2006 15:18:42
Jees, no sitten käyn sekä Levytukussa että Musafasulla. Pitänee tuota budjettia kuitenkin kasvattaa ennen varsinaista ostoa. Onkos AA:ssa ja Amuneissa isoja yksilöeroja? Eli uskallanko tilata sen testipellin perusteella?

Amuneista ei ole kokemusta, mutta AA:ssa en hirveästi ole yksilöeroja huomannut. Ne ovat vissiin jotenkin koneellisesti taottu. HH- ja HHX-sarjoissa niitä yksilöeroja on sitten senkin edestä.
More is more.
VRock
19.02.2006 15:31:03 (muokattu 19.02.2006 15:32:18)
Ei pitäis Amuneissakaan eikö muissakaan Meinlin pelleissä (paitsi Byzance) olla yksilöeroja...

Ite kallistuisin tuonne Paisteen puoleen. Eli 2002.
Tietenkin mikä omaan korvaan sopii niin sellasta.

Edit.. Vaikkei itellä olekaan tällä hetkellä paisteen peltejä :E
"And you can have my deodorant..!"
Youni
19.02.2006 16:30:15
Komppia täältä. Toi yllämainittu AA on soundiltaan hyvin lähellä samankokoista Evolutionia, mutta hinnaltaan huomattavasti edullisempi.

Te alatte kallistamaan mua kovasti Sabianfaniksi. Kaupassa katsotaan onko niistä mihinkään. Onko Musafasulla stadissa testisetti? Testihuoneen muistan nähneeni, mutta voiko noita symbaaleja testailla setin kaverina? Levytukussa ainakin voi.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Niskamies
19.02.2006 16:33:04
Te alatte kallistamaan mua kovasti Sabianfaniksi. Kaupassa katsotaan onko niistä mihinkään. Onko Musafasulla stadissa testisetti? Testihuoneen muistan nähneeni, mutta voiko noita symbaaleja testailla setin kaverina? Levytukussa ainakin voi.

Levytukun testihuone ei ole edes samalta planeetalta kuin Fasun vastaava. Siellä alakerrassa on kymmenkunta settiä, montakymmentä virveliä ja läjäpäin peltejä testattavana.
More is more.
Youni
19.02.2006 16:35:35
Levytukun testihuone ei ole edes samalta planeetalta kuin Fasun vastaava. Siellä alakerrassa on kymmenkunta settiä, montakymmentä virveliä ja läjäpäin peltejä testattavana.

Okei, mä alan kohta Sabian-faniksi, kun noin hienossa testihuoneessakin saa testailla. Tiistainahan sen näkee.
ddrum54
19.02.2006 21:10:39
Okei, mä alan kohta Sabian-faniksi, kun noin hienossa testihuoneessakin saa testailla. Tiistainahan sen näkee.

No ei se hieno ole. Onpahan vaan täynnä rumpuroinaa, jopa haitaksi asti. Eli kattele tarkkaan mihin astut. Siellä saattaa olla pellit levolla lattialla.
2`n 4
Riba
21.02.2006 14:37:38 (muokattu 21.02.2006 14:40:20)
Noniin, mietin vakavasti tuota 18" Meinl Amunia isommaksi crashiksi, mutta mietin thin- ja medium paksuuden välillä. Mitenköhän tuo thin toimii kompatessa, onko tuommoiseen ohueeseen ja kevyeeseen millainen tuntuma kompata? Sen verran iso kuitenkin tuo 18" ettei ilmeisesti mene tukkoon kuitenkaan? Täytyypä yrittää päästä testaan johonkin..

Niin ja ne joilla on kokemusta tuosta Sabian AAX plosion crashistä ja Amun crashistä niin vertailkaas ja kertokaa noiden eroja.
Bacchus
21.02.2006 14:57:25
Noniin, mietin vakavasti tuota 18" Meinl Amunia isommaksi crashiksi, mutta mietin thin- ja medium paksuuden välillä. Mitenköhän tuo thin toimii kompatessa, onko tuommoiseen ohueeseen ja kevyeeseen millainen tuntuma kompata? Sen verran iso kuitenkin tuo 18" ettei ilmeisesti mene tukkoon kuitenkaan? Täytyypä yrittää päästä testaan johonkin..

Itse ottaisin medium-paksuisen, tai jopa power. Mutta diggaankin hieman paksummista ja kirkkaammista pelleistä. Thin on kuitenkin hieman monikäyttöisempi ja dynaamisempi pelti. Kannattaa käydä testaamassa ja ottaa se pelti joka omaan korvaan soundaa paremmalta.
Shitmanek
21.02.2006 14:59:59
Itse ottaisin medium-paksuisen, tai jopa power. Mutta diggaankin hieman paksummista ja kirkkaammista pelleistä. Thin on kuitenkin hieman monikäyttöisempi ja dynaamisempi pelti. Kannattaa käydä testaamassa ja ottaa se pelti joka omaan korvaan soundaa paremmalta.

Powerfuliin saa ainakin kompattua kivasti. Mutta tosiaan, kokeilu on suotavaa :)
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Legatus
21.02.2006 15:47:21 (muokattu 21.02.2006 15:55:45)
Jes, tänään hain postista Meinl Byzance medium crash 18". Voin sanoa että on pirun hyvä. Jännä juttu että se soi vähän korkeemmalta ku mun medium Classic 16". Suosittelen sellaista muillekin.

E: joo deinohan sieltä nyt virheen nappas,
Juoksee halvemman perässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)