Super-Jari 03.01.2006 10:14:49 | |
---|
^ on mulla hiukset Sama se sille on, natsi. |
Iscariah 03.01.2006 15:56:19 | |
---|
Sama se sille on, natsi. hoh KYÄ |
elbowski 04.01.2006 01:38:32 | |
---|
Tavalliset (vihreät) maastohousut löytyy. Sellaiset ruskea-beige-valko-kuvioiset ois makeet kanssa. Mukavat ovat, ja kohtuu usein tulee pukeuduttua noihin. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
Parzival 05.01.2006 13:18:57 | |
---|
itselläni on kahdet "camo housut". Ei niitä viitsi en'' pahemmin pitää koska täälläpäin on lähes joka toisella vastaantulijalla sellaiset. on maasto takkia,lippistä,vyötä,liiviä takkia,housuja ja pipoja. Jotenkin ne ovat menettäneet merkityksensä. Sama koskee myös ketjua jotka ovat housuissa kiinni..niitä on jokaisella vastaantulijalla:/ ylä asteella maastohousuista tuli vittuilua jatkuvasti ja myös jos oli maiharit farkkujen kanssa. Mut onhan maastohousut ihan kätevät niinkuin reisitaskuhousut yleensä, taskuja riittää;) kakka rules! |
Pettersson 02.02.2006 17:58:44 | |
---|
mistähän mahtaa noita metrohousuja löytyä jos porin suunnasta hakee? |
Puoskari89 09.02.2006 20:09:14 | |
---|
Ainoat housut joita käytän. On Gunman camo eli semmonen valko-vihreä-musta sitten perus urban camo ja woodland camo ja pitäs tässä tulla vielä midnight bluen väriset lähiaikoina. M-65 parhaat ja mukavimmat housut mitä voi olla jalassa, tosi saattavat olla talvella pirun kylmät koska ohkaset mutta, muuten ympäri vuoden bueno Kitara ja kahvia.
Mitä muuta voisi tarvita!? |
Bc-rich 09.02.2006 21:43:06 | |
---|
mää tilasin ihan vasiten tossa vuosi sitte stuntmannista yhet kokeillakseni että onko ne hyvät koska laihoki pitää sen tapasia:D(osottautuu faniks) ja nyt mulla on jo 5 semmoset tosin 3 maastokuvioiset ja 1 metro ja 1 ruskeet housut :D |
Parzival 10.02.2006 08:17:35 | |
---|
mistähän mahtaa noita metrohousuja löytyä jos porin suunnasta hakee? jos porista niin Halpahalli, Jenkins kellari.Nuo nyt tulee heti mieleen ai niin Hong kong siellä pitäisi olla:) Metroista en tiedä mutta perus "camoja" ainakin pitäisi olla. kakka rules! |
VeeKoo 12.02.2006 20:32:17 (muokattu 12.02.2006 20:33:08) | |
---|
Mistäs tollasia sais halvalla, kun en ole koskaan alle 70€ nähnyt!?! Pitäis ostaa, on ne niin hienot Edit:No tossahan sitä jo kysyttiinkin. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
toba 12.02.2006 20:39:43 | |
---|
metro-housut on nii vitun "black metal" nykyään että kaikki helvetin teinit käyttää. vaatteet on mun aatteet ja paska-aivoja riittää. sitten kaikki kovat bm-jumalat vetää sitä lammaslaumaa perässään ja lammaslauma tekee niinkuin tämä sokea lammaspomo. |
MrHands 13.02.2006 00:57:39 | |
---|
metro-housut on nii vitun "black metal" nykyään että kaikki helvetin teinit käyttää. vaatteet on mun aatteet ja paska-aivoja riittää. sitten kaikki kovat bm-jumalat vetää sitä lammaslaumaa perässään ja lammaslauma tekee niinkuin tämä sokea lammaspomo. totta! |
Puoskari89 13.02.2006 18:36:27 | |
---|
Mistäs tollasia sais halvalla, kun en ole koskaan alle 70€ nähnyt!?! Pitäis ostaa, on ne niin hienot Edit:No tossahan sitä jo kysyttiinkin. Stuntman = 42€ Leatherheaven =49€ Kitara ja kahvia.
Mustikkamuffinssi 13.02.2006 20:05:35 | |
---|
Mistäs tollasia sais halvalla, kun en ole koskaan alle 70€ nähnyt!?! Pitäis ostaa, on ne niin hienot Edit:No tossahan sitä jo kysyttiinkin. Älä osta. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Puoskari89 13.02.2006 23:10:06 | |
---|
Älä osta. Miksi helkkarissa ei? Ne ovat paljon mukavamman tuntuiset jalassa kuin esim. farkut Eikä ole pakko hankkia mitään camoa sillä saahan aitoja m-65 oliivin vihreänä ja mustana Kitara ja kahvia.
Mustikkamuffinssi 14.02.2006 14:16:17 | |
---|
Miksi helkkarissa ei? Ne ovat paljon mukavamman tuntuiset jalassa kuin esim. farkut Eikä ole pakko hankkia mitään camoa sillä saahan aitoja m-65 oliivin vihreänä ja mustana Koska tuo kyseinen henkilö on minun tuttuni, ja ihan periaatteesta pitää väittää vastaan. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
salmivaara 14.02.2006 17:15:50 | |
---|
metro-housut on nii vitun "black metal" nykyään että kaikki helvetin teinit käyttää. vaatteet on mun aatteet ja paska-aivoja riittää. sitten kaikki kovat bm-jumalat vetää sitä lammaslaumaa perässään ja lammaslauma tekee niinkuin tämä sokea lammaspomo. eijjuma.jpg Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
vmp123 16.02.2006 21:26:57 | |
---|
mistähän jyväskylässä sais camo-housuja? - http://www.cc.jyu.fi/~vitapasa/ - |
Koska tuo kyseinen henkilö on minun tuttuni, ja ihan periaatteesta pitää väittää vastaan. Sinun iloksi ostan ja käytän niitä pesemättä 24/7 Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Coldman 14.04.2006 22:53:26 | |
---|
Kyllä löytyy maastocamo ja metrocamo housut. Toiset on Stuntmanilta ja toiset Varustelekasta. Mukavat ja rennot vapaa-ajan housut. Get Stoned ! |
hullu_ukko 14.04.2006 23:13:04 | |
---|
Mistäs tollasia sais halvalla, kun en ole koskaan alle 70€ nähnyt!?! Pitäis ostaa, on ne niin hienot Edit:No tossahan sitä jo kysyttiinkin. Miks niitä pitää noista varsinaisista vaateliikkeistä hommata? Mä ainaki oon ostanu kaikki camoni eräliikkeistä ja vaasan armyshopista. oonko mä nyt epätr00 ku mulla on camot joiden merkki on vaeltaja? NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |