Aihe: tyhmimmät kommentit musalikkeiden myyjiltä
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
nölmönen
18.02.2006 17:25:57
"moi mitäs sulle?"
NO kattelin että onko mustaa basarin etukalvoa.
"Ei kuule nyt oo, mutta tässä on näitä valkosia ambassadoreja!"
Joo, no mä kattelen jostain muualta ku haluan mustan.
"Selvä homma"
Siinä sitten hetken vielä kattelin muita kamoja ja yhtäkkiä se kaveri pyörii siinä korvan vieressä
"NO! laitetaankos toi ambassadori pakettiin?"
Ei, ei ku mä haluisin mustan.
"jaa jaa, meillä ei nyt semmosta oo, mutta laitetaanko toi pakettiin??"
Ei kiitos. Mä tästä menenkin..

Just noin kävi, kun samaisessa liikkeessä kyselin toista rumpusettiä.

Ekan setin kyllä ostin tosta liikkeestä, silloin se tosin sijaitsi siellä trion rakennuksessa. No halvempaa lelusettiä oltiin hakemassa ja jonkinmoiset kannut löyty hintaan 399 (myöhemmin hinnaksi tulee kuulemma 519e). Myyjä, mahtoikohan olla ihan kauppias itse, ei rummuista tiennyt mitään ja harjoittelija niitä loppujen lopuksi esitteli. Yhden asian myyjä kuitenkin tästä vertikaali-ketjun omasta setistä tiesi: Setti on täysin Ludwig-kopio ja vastaa kyseisen merkin laatusettejä. Ainoa ero on, ettei basarin kalvossa lue Ludwig. Huoh.

Enää en viitsi itseäni sinne raahata. On Lahdessa parempikin kauppa.
miän vain
18.02.2006 18:15:52

En tiedä onko kukaan ikinä sattunut käymään Soitinliikkeessä, joka oli Lahden vesijärvenkadulla ns. Hömppäkauppa joka meni konkkaan ihan hetki sitten. :D (R.I.P)

Ai, paha juttu. Tuolla olisin halunnut käydä vielä yhden kerran - senverran legendaarista läppää sieltä aina tuli. Omistaja oli varsin, öö, mielenkiintoinen.
How come you rhyme monosyllabically?
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
EilaPertti
18.02.2006 19:16:52
Olin ostamassa splashia ja myyjä pyöritteli sitä hetken käsissään ja tokaisi: "On se kumma että tällainen pikku pellinpala voi maksaa näin paljon". Alennusta ei silti tullut.
Youni
18.02.2006 20:05:23
Olin ostamassa splashia ja myyjä pyöritteli sitä hetken käsissään ja tokaisi: "On se kumma että tällainen pikku pellinpala voi maksaa näin paljon". Alennusta ei silti tullut.

Hoh! Hauskaa, kun myyjä ei itse ymmärrä mikä siinä "pellinpalassa" maksaa. Se tarkoittaa sitä, että hän ei tiedä mitä on myymässä, ellei sitten ollut varsin humoristinen rumpali.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
ddrum54
18.02.2006 20:32:27
noh? mä ainakin ostan sieltä mistä halvimmalla saa. eli esim k-sarjaa (mitä tulee osteltua vähän ajan kuluttua) ei oo järkee kyl ostaa kovinkaan suomesta... tai, no, näyttäkää mulle suomesta kauppa josta saa alle 300e k-sarjaa UUTENA jos puhutaan lähinnä rideistä/haitsuista.

Toihan käy kyllä, jos sulle riittää, että sulla on K:t. Mä en osta symbaaleja testaamatta, eli mun on pakko käyttää kotimaisia kauppoja. ( En tunne yhtäkään rumpalia, joka ostaisi peltejä testaamatta.) Tai joo, Paisten peltejä voisi ostaa postimyynnistäkin, ne on tasalaatuisia. Zilkut ja Sabianit ei oo.
2`n 4
J. Cool
18.02.2006 20:47:27

Tai joo, Paisten peltejä voisi ostaa postimyynnistäkin, ne on tasalaatuisia.

jep, samanlainen kalkaltus lähtee, oli mikä vaan paiste ;D (paitsi 602 oli kyllä huippusarja)
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
harzza1
18.02.2006 20:47:36 (muokattu 18.02.2006 20:48:51)
Toihan käy kyllä, jos sulle riittää, että sulla on K:t. Mä en osta symbaaleja testaamatta, eli mun on pakko käyttää kotimaisia kauppoja. ( En tunne yhtäkään rumpalia, joka ostaisi peltejä testaamatta.) Tai joo, Paisten peltejä voisi ostaa postimyynnistäkin, ne on tasalaatuisia. Zilkut ja Sabianit ei oo.

jaahas? juuri jossain topicissa puhuttiin k-sarjan tasaisuudesta... "yleisesti ottaen ne ovat todella tasaisia ja jos jostain ihmeen syystä sattuisi olemaan huono, niin sen saa myytyä samalla hinnalla eteenpäin suomessa" jotain tuohon suuntaan.
Rummut löytyy, symbaaleja ei yleensä.
ddrum54
18.02.2006 20:49:19
jaahas? juuri jossain topicissa puhuttiin k-sarjan tasaisuudesta...

Oon mä noita Koita kilkutellut DLX:ssä ja aikamoisia eroja löytyy.
2`n 4
ultra
18.02.2006 20:55:38
jaahas? juuri jossain topicissa puhuttiin k-sarjan tasaisuudesta... "yleisesti ottaen ne ovat todella tasaisia ja jos jostain ihmeen syystä sattuisi olemaan huono, niin sen saa myytyä samalla hinnalla eteenpäin suomessa" jotain tuohon suuntaan.

Ne on kaikki hyväsoundisia ja korkealaatuisia. Yksilöeroja niissä on, kuten muissakin symbaaleissa. En ostaisi kokeilematta tuotetta, josta olen valmis maksamaan jotain 300-350€ enkä varsinkaan antaisi postin setien telomaksi.
I'm a gooner
Migo
18.02.2006 21:02:23
Ne on kaikki hyväsoundisia ja korkealaatuisia. Yksilöeroja niissä on, kuten muissakin symbaaleissa. En ostaisi kokeilematta tuotetta, josta olen valmis maksamaan jotain 300-350€ enkä varsinkaan antaisi postin setien telomaksi.

Tai rahtina, kun on kuullut juttua, että kuinka hyvin ne paketit sieltä lentokoneen ruumasta lähtee :)
"Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance
harzza1
18.02.2006 21:06:06

juu, mut ollaan lähempänä sitä 200e kuin 300e. riskipeliä.
ddrum54
18.02.2006 21:06:37

Juuri näin. En missään tapauksessa tarkoita, että niissä huonoja on. Ainoastaan erilaisia.

Staggeja kun selaa, niin saattaa löytää hyvän pellin. K:t on hyviä kaikki. Kyse on nyansseista.
2`n 4
Niskamies
18.02.2006 21:07:37
jep, samanlainen kalkaltus lähtee, oli mikä vaan paiste ;D (paitsi 602 oli kyllä huippusarja)

You're also forgetting Paiste Traditional.
More is more.
harzza1
18.02.2006 21:08:51
Juuri näin. En missään tapauksessa tarkoita, että niissä huonoja on. Ainoastaan erilaisia.

Staggeja kun selaa, niin saattaa löytää hyvän pellin. K:t on hyviä kaikki. Kyse on nyansseista.

indeed. mulla ainakin on ollut sellainen käsitys, että jos jotain peltejä pitää testata ensin, ni ne on todellakin staggeja.
ddrum54
18.02.2006 21:09:38
You're also forgetting Paiste Traditional.

Mii nou forgettin. Mii hävä Trad hihat. Itissa verry gutta. Jee.
2`n 4
enfermero
18.02.2006 21:11:54

Ai, paha juttu. Tuolla olisin halunnut käydä vielä yhden kerran - senverran legendaarista läppää sieltä aina tuli. Omistaja oli varsin, öö, mielenkiintoinen.

Juu harmi sinänsä. siltä sai ainakin hyviä tarjouksia. "kiitos, kiitti, kiitos. Ota plektra kaupan päälle. Kiitos, kiitti, kiitos."
Niskamies
18.02.2006 21:12:07
Mii nou forgettin. Mii hävä Trad hihat. Itissa verry gutta. Jee.

J_Cool hoiti sen unohtamisen. Sä hoidat hyvien kamojen haalimisen.
More is more.
ddrum54
18.02.2006 21:13:06
indeed. mulla ainakin on ollut sellainen käsitys, että jos jotain peltejä pitää testata ensin, ni ne on todellakin staggeja.

Joo, Stagg on ääriesimerkki isoista toleransseista. Mutta kyllä niitä eroja on kalliimmissakin pelleissä. Esim. Niskamiehellä on pirun hienosoundinen Sabian Evolution ride. Mä testasin samanlaista äffällä ja se oli tosi kolkko.
2`n 4
Niskamies
18.02.2006 21:19:52
Esim. Niskamiehellä on pirun hienosoundinen Sabian Evolution ride. Mä testasin samanlaista äffällä ja se oli tosi kolkko.

Kieltämättä. Mä testasin kolmea samanlaista Evo-rideä Äffällä, ja saundasivat mun mielestä oikeasti huonoilta. Testasin kanssa Vantaanportissa 14" Evolution mini-chinaa, ja se oli todella kolkko peli verrattuna siihen jonka itse ostin Hesasta.

Tuntuu noissa Sabianin HH- ja HHX-sarjalaisissa olevan todella paljon vaihtelua.
More is more.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)