Aihe: Blade guitars
1
Antti-
18.08.2003 19:18:43
Tuli vastaan tälläinen Blade merkkinen kitara. lisätietoja: http://www.bladeguitars.com , ja kyselen että onko jollain muulla kokemusta merkin kitaroista.
makoskela
18.08.2003 20:10:22 (muokattu 18.08.2003 20:11:04)
Tuli vastaan tälläinen Blade merkkinen kitara. lisätietoja: http://www.bladeguitars.com , ja kyselen että onko jollain muulla kokemusta merkin kitaroista.

On. Mulla on Bladen lippulaivastrato R4. Yksi parhaista koskaan omistamistani soittimista. Ominaisuudet, materiaalivalinnat, soitettavuus ja ulkonäkö huippuluokkaa. Erittäin suositeltava kitaramerkki, en tosin tiedä niistä halvemmista malleista mitään.
To live is to buy guitars...
NoCo
18.08.2003 20:38:17

Eräs Blade strato kuulosti jo telineessä mielettömän soivalta. Hintakin oli muistaakseni yli 2000 euroa. Joten lienee sieltä paremmasta päästä..
Pertsa
19.08.2003 09:26:13
No, mulla taasen on tollanen halvempi malli eli Blade Texas Standard, jossa on s/s/s -mikitys. Onhan näistä ollut jo ennenkin juttua, mutta eipä taida haku toimia vieläkään, joten...

Kyllä tämä on hyvä ja monipuolinen stratotyyppinen kitara. Monipuolisuus johtuu siis tuosta kätevästä aktiivielektroniikasta. Kolmiasentoinen kytkin, jossa asennot: bass -ja treble-boost / normaali toiminta / middle-boost. Kitaran takana olevista pienistä trimmereistä pystyy sitten säätämään noita mainittuja bassoa, trebleä ja middleä oman mielen mukaan. Varsinkin tuo middle-boost on mielestäni erittäin kätevä ja käyttökelpoinen overdrive -ja särösoundien boostaajana. Sillä saa vietyä yksikelaisen soundia hieman humbuckerin suuntaan.

Mikä malli sulla on tullut vastaan? Mielenkiinnosta kyselen, kun ei noita Bladeja niin kauheasti yleensä näy kellään. Laadun puolesta Blade-kitaroiden soisi olevan suositumpiakin. Jos lavassa täytyy kuitenkin lukea Fender, niin se on tietysti jokaisen oma asia. Tiivistettynä tämä Texas Standard on siis sellainen perinteinen strato lisättynä mukavilla mausteilla soundikirjoa laajentamaan.
Antti-
19.08.2003 19:11:56 (muokattu 19.08.2003 19:14:23)
Näkemäni Blade texas standard oli itsepalvelu divarissa. Hintapyyntö laukkuineen oli 150€. En enhtinyt selvittämään kuinka kuumaa tavaraa kitara oli koska se ehdittiin myydä. Hinta tuntui arveluttavalta koska uuden hinta on 975€.
makoskela
19.08.2003 20:26:08
Olen juuri myymässä omaani, ja sain yhden ostotarjouksen englannin kielellä. Hassuksi viestin tekee se, että kaveri kysyi, kuinka soittimen saisi rahditse Indonesiaan!?!
PIM
19.08.2003 20:51:35
Olen juuri myymässä omaani, ja sain yhden ostotarjouksen englannin kielellä. Hassuksi viestin tekee se, että kaveri kysyi, kuinka soittimen saisi rahditse Indonesiaan!?!

Jostais syystä aika monessa ebay-huutokaupassa on erityismaininta "We don't ship to Indonesia". Tuskin kannattaa lähettää sinne asti.

Tähän malliin isossa maailmassa:

"Due to the high volume of fraudulent attempts to purchase via credit card from Indonesia, we will only accept Paypal or Certified Funds from Indonesia. Indonesia bidders: you must obtain your own shipping quote. The information for you to do so is given above."
Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele
makoskela
20.08.2003 01:38:21
Plussaa sulle. En tiennyt moisesta. Enpä tosin olisi alkanut kauppaa käydäkään. Mä vaan ihmettelen, et mistä ne on löytänyt mun mainoksen (joka on siis täällä ja pörssissä)?
q-gitar
20.08.2003 08:30:49
Minulla on Blade Thinline Singlecoil. Tykkään niin maan mahdottomasti. Muistaakseni tätä mallia käytti Sakari Pesola Kolmannen naisen loppuaikoina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)